2022-03-08, 11:04
Medlem
berenpxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Det vi bevittnar är ett svek av bibliska proportioner från föräldragenerationen. Så otroligt många som hellre offrar sina barn på "godhetens" altare än att riskera att kallas för rasister... Föräldrar till offren är lika skyldiga som gm.

Så är det. Vi har inte heller någon aning om hur många småflickor som aldrig anmäler en våldtäkt. Jag tippar att mörkertalet är stort.
Citera
2022-03-08, 11:51
Medlem
Sådant här upprepar sig hela tiden. Naiva tjejer
och killar som fixar alkohol. Varningsklockorna borde ringa då det är 25 åriga killar som tar kontakt med tonåringar
Citera
2022-03-08, 12:01
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Sådant här upprepar sig hela tiden. Naiva tjejer
och killar som fixar alkohol. Varningsklockorna borde ringa då det är 25 åriga killar som tar kontakt med tonåringar

Hur vet du att det gick till så, och att det inte var tjejerna som tog kontakten, t.ex. frågade om killarna kunde köpa ut?
Citera
2022-03-08, 12:10
Medlem
tramsebyxans avatar
Var det egentligen ens svenska tjejer i det här fallet? Många svenska tjejer är tyvärr dumma som spån efter all PK-hjärntvätt, men är de verkligen så dumma att de hänger med negrer till garage?
Citera
2022-03-08, 15:04
Medlem
Målnummer: B 2469-21

Henok Gebrmeskel (19980429-5013)
Tolkbehov tigriniska, eritrea, medborgare i Eritrea.

Aron Brhane Mengstab (19960724-3517)
Medborgare i Eritrea

Vi tackar regeringen reinfeldt och löfven med en extra eloge till miljöpartiet för ytterliggare två offer på mångkulturens altare.
Citera
2022-03-08, 16:15
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Var det egentligen ens svenska tjejer i det här fallet? Många svenska tjejer är tyvärr dumma som spån efter all PK-hjärntvätt, men är de verkligen så dumma att de hänger med negrer till garage?

Nu vet jag inte hur det ligger till i just detta fall, men ja, så dumma (eller naiva/hjärntvättade) är de. Och jag håller det åtminstone för mer sannolikt att det i detta fall handlar om svenskor än blattor, eftersom blattar tenderar att ha en mer naturlig och verklighetsgrundad attityd gentemot negrer än vad svenskar brukar ha.

Men om detta ärendes BO hör till Socialgrupp Mysbyxa och Halstatuering eller lägre så kan det vara hugget som stucket mellan blattor och svenskor. All odds are out. Både Tindra och Nour med adidasbyxor och näspiercing kan tänkas vara lika villiga eller ovilliga att hänga med Mmbongo.
Citera
2022-03-08, 16:44
Medlem
Utagerande tonårstjejer har alltid varit nyfikna på det lite förbjudna, inget nytt i det. Jag minns på 60-talet i södra Sverige när campingplatserna var fulla av tyska mopedungdomar, franska bilburna och en hel del andra. Småtjejerna samlades som flugor runt en sockerbit och det var en och annan som blev av med sin oskuld i ett tält av en tillfällig pojkvän eller två. Våldtäkt? Kanske, kanske inte. Sånt anmäldes inte och hade ändå inte gått vidare till något åtal.
Så var det på den tiden!
I trådstarten står det ”Våldtogs i garage och lägenheter”, så det var ingen engångsföreteelse? Har svårt att få ihop det?
Citera
2022-03-08, 19:29
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mooh
Artikel publicerad i NT.se den 7:e mars 2022.

Jag skuldbelägger aldrig någonsin offren, men jag undrar ändå vad som får en 13- och en 14-åring att börja umgås med en 23- och en 25-åring de aldrig träffat tidigare. Blir intressant att se om det finns något att hämta från tingsrätten när målet avgjorts.

frågan borde väl för helvete vara "varför vill en 23 och 25åring umgås med två tonårsflickor?"
Inga normala vuxna bör vilja umgås med barn som inte är ens egna.
Citera
2022-03-08, 20:40
Avslutad
Såna här case gör att jag bara vill slänga all min moral och hederliga ryggrad i havet och gå över till den "mörka" sidan men som en batman-ikon och själv agera som Judge Dredd polis, domare och bödel...
Citera
2022-03-08, 21:27
Medlem
Om Svenska brudar slutade hänga med blattar så skulle det här inte hända lika frekvent. Lägger skulden på föräldrarna efter som de är så unga. Men brudar är fan dumma i huvudet.
Citera
2022-03-09, 12:06
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qvarne2
13-14 åriga tjejer var ju redigt kåta och höll på redan på min tid. Stort intresse av äldre män. Nu måste det väl vara 10 gånger värre. De skickar förmodligen nakenbilder på snap redan vid 10 års ålder nu för tiden. Lägger upp kåta bilder på insta vid 12. Börjar knulla araber/andra generationenS musk vid samma ålder. Och det är nog normalt för dem. Slynor får som de bäddar

Och här har vi vinnaren av Flashbacks incel-mongo pokal.
Vi snackar kids. Kids saknar både riskbedömning och konsekvenstänk. Kanske därför man får ta körkort först när man är 18?
Förmodligen ville de träffa några killar som de tyckte verkade coola. Vem fan gjorde inte något liknande som barn/fjortis?
Vad du gör är att skuldbelägga barn som blivit våldtagna. Jag är rätt säker på att du inte vågar stå för ett sånt här uttalande IR utanför nätet, face to face med andra människor som själva har barn. Vi kan ju bara gissa hur ett sådant möte hade slutat.
Citera
2022-03-09, 14:24
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Och här har vi vinnaren av Flashbacks incel-mongo pokal.
Vi snackar kids. Kids saknar både riskbedömning och konsekvenstänk. Kanske därför man får ta körkort först när man är 18?
Förmodligen ville de träffa några killar som de tyckte verkade coola. Vem fan gjorde inte något liknande som barn/fjortis?
Vad du gör är att skuldbelägga barn som blivit våldtagna. Jag är rätt säker på att du inte vågar stå för ett sånt här uttalande IR utanför nätet, face to face med andra människor som själva har barn. Vi kan ju bara gissa hur ett sådant möte hade slutat.

Adekvat uppfostran hade varit i förväg lära barnen att undvika alla svarta som bara "hänger" som ser potentiellt farliga ut och som dessutom inte kan svenska. Nu har tjejerna säkert inte haft någon chans när de svarta männen klev fram och blev framfusiga. Gruppvåldtäkt utgörs endast av utlänningar, man behöver vara bra naiv för att inte förstå det. Det svenska rättsystemet är skrattreande lågt för det brott som begåtts, fyfan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in