Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-03-07, 14:57
  #1
Medlem
moohs avatar
Artikel publicerad i NT.se den 7:e mars 2022.
Citat:
Två vuxna män åtalas för att ha våldtagit två flickor i nedre tonåren. Övergreppen ska ha bland annat ha skett i ett parkeringsgarage i centrala Norrköping. Det var en julikväll förra året då de två flickorna, 13 och 14 år gamla, träffade på de två männen, som de inte kände sedan tidigare.

Jag skuldbelägger aldrig någonsin offren, men jag undrar ändå vad som får en 13- och en 14-åring att börja umgås med en 23- och en 25-åring de aldrig träffat tidigare. Blir intressant att se om det finns något att hämta från tingsrätten när målet avgjorts.



-------------------------------------------------
Länkar till FUP, DOM etc. (FB) Flickor våldtogs i garage och lägenheter, Norrköping 2022-03-07
/Mod
__________________
Senast redigerad av Mapping 2023-09-22 kl. 15:17.
Citera
2022-03-07, 15:04
  #2
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mooh
Artikel publicerad i NT.se den 7:e mars 2022.


Jag skuldbelägger aldrig någonsin offren, men jag undrar ändå vad som får en 13- och en 14-åring att börja umgås med en 23- och en 25-åring de aldrig träffat tidigare. Blir intressant att se om det finns något att hämta från tingsrätten när målet avgjorts.


Cig, alkohol eller hasch är väl inte en så vild gissning.
__________________
Senast redigerad av halaltarzan 2022-03-07 kl. 15:21.
Citera
2022-03-07, 15:15
  #3
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Har dom slitit sig loss och larmat om våldtäkt eller blev det våldtäkt när föräldrarna började ifrågasätta att de ränner ute, röker och dricker?
Citera
2022-03-07, 15:18
  #4
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mooh
Artikel publicerad i NT.se den 7:e mars 2022.


Jag skuldbelägger aldrig någonsin offren, men jag undrar ändå vad som får en 13- och en 14-åring att börja umgås med en 23- och en 25-åring de aldrig träffat tidigare. Blir intressant att se om det finns något att hämta från tingsrätten när målet avgjorts.

Fast nu är det ju barn på 13 - 14 år du menar att de på något sätt borde förstått detta? De har säkerligen blivit lurade och är idioter som unga tjejer är.

Snarare föräldrarnas fel som inte lärt sina barn kring dessa farliga situationer. Ifall GM är invandrare vilket det som oftast är, så är det vänster idiotier till föräldrar. Alla vettiga föräldrar har redan lärt sina barn att blattar ska man hålla sig borta ifrån.
Citera
2022-03-07, 15:20
  #5
Medlem
Räknas väl automatiskt som våldtäkt om de är under 15 och förövaren är över 15?
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Har dom slitit sig loss och larmat om våldtäkt eller blev det våldtäkt när föräldrarna började ifrågasätta att de ränner ute, röker och dricker?
Citera
2022-03-07, 15:21
  #6
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Räknas väl automatiskt som våldtäkt om de är under 15 och förövaren är över 15?
Lite så jag tänkte, kanske var det inte våldtäkten som låg i förgrunden när "vuxna" grep in.
Citera
2022-03-07, 16:13
  #7
Medlem
qvarne2s avatar
13-14 åriga tjejer var ju redigt kåta och höll på redan på min tid. Stort intresse av äldre män. Nu måste det väl vara 10 gånger värre. De skickar förmodligen nakenbilder på snap redan vid 10 års ålder nu för tiden. Lägger upp kåta bilder på insta vid 12. Börjar knulla araber/andra generationenS musk vid samma ålder. Och det är nog normalt för dem. Slynor får som de bäddar
Citera
2022-03-07, 16:34
  #8
Medlem
Alla unga tjejer tror att de är odödliga gör allt de kan för att knyta utköparkontakter. Ligga vill de INTE.
Citera
2022-03-07, 16:39
  #9
Medlem
BoISarens avatar
Stämningsansökan
https://delafil.se/d46b4ba0fd960f61/..._Aktbil_11.pdf
Citera
2022-03-07, 16:56
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Fast nu är det ju barn på 13 - 14 år du menar att de på något sätt borde förstått detta? De har säkerligen blivit lurade och är idioter som unga tjejer är.

Snarare föräldrarnas fel som inte lärt sina barn kring dessa farliga situationer. Ifall GM är invandrare vilket det som oftast är, så är det vänster idiotier till föräldrar. Alla vettiga föräldrar har redan lärt sina barn att blattar ska man hålla sig borta ifrån.
Det vi bevittnar är ett svek av bibliska proportioner från föräldragenerationen. Så otroligt många som hellre offrar sina barn på "godhetens" altare än att riskera att kallas för rasister... Föräldrar till offren är lika skyldiga som gm.
Citera
2022-03-07, 17:08
  #11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Har dom slitit sig loss och larmat om våldtäkt eller blev det våldtäkt när föräldrarna började ifrågasätta att de ränner ute, röker och dricker?
Det blev våldtäkt när de gav sig på dem sexuellt alldeles oavsett eftersom det handlar om barn.
Citera
2022-03-07, 18:03
  #12
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Stämningsansökan
https://delafil.se/d46b4ba0fd960f61/..._Aktbil_11.pdf

Otippat att det handlade om invandrare.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback