2022-03-06, 23:31
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
På insidan av Mats dörr sitter en lapp med "glöm inte lunchmedicinen", dvs han är så pass medicinerad att han inte klarar sig med morgonmedicin. Frågan är om det är pga sjukdom eller om han blir berserk om han missköter sin medicinering.

Kan vara annan medicin, exempelvis mot högt blodtryck.

Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Bästa programmet att slökolla på,
bättre än Ullared och Böda.

Jag gillar den äldre gubben och hans outtröttliga självförtroende.

Ja han har verkligen stark tilltro till sig själv och är ju väldigt positivt bejakande också i sin totala butterhet.
Citera
2022-03-07, 06:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666
Tycker att Linda har förändrats till det sämre från tidigare säsonger, det enda hon gör nu är att fika eller äta på restaurang och tjatar om att dricka sitt jävla vin vilket är lite lustigt då hon tydligen går back 3000:- varje månad, Sen tycker jag att hon utnyttjar Mats som får köra henne hela tiden

Jag funderar över varför hon hela tiden tiden gör tummen upp när hon pratar om någonting. Vare sig det är något bra eller dåligt gör hon tummen upp. Har för mig att när programmet gick på 4:an(?) och hette "I en annan del av Köping" för ca 15 år sedan, så gjorde hon inte så utan kommit de senaste åren.
Citera
2022-03-07, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Jag funderar över varför hon hela tiden tiden gör tummen upp när hon pratar om någonting. Vare sig det är något bra eller dåligt gör hon tummen upp. Har för mig att när programmet gick på 4:an(?) och hette "I en annan del av Köping" för ca 15 år sedan, så gjorde hon inte så utan kommit de senaste åren.

Tummen upp har blivit lite av hennes gimmick efter förra serien
Citera
2022-03-07, 12:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666
Tummen upp har blivit lite av hennes gimmick efter förra serien

Någon som vet varför?
Citera
2022-03-07, 15:36
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Får de inte, personliga, inkomster av serien?

Jo de får dom
Citera
2022-03-07, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Någon som vet varför?
Det är väl en tick, eller vad det heter, som hon har. Tobbe säger Fy f-n till allting och hon gör så. En del i handikappet. Vill även minnas att hon gjort så alltid, åtminstone så länge hon varit en del av tv.
Senast redigerad av KamratBlue 2022-03-07 kl. 15:59.
Citera
2022-03-08, 02:46
Medlem
Har nyligen sett igenom hela En Annan Del Av Köping och jo, hon har alltid gjort tummen upp.
Citera
2022-03-08, 14:24
Avstängd
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BunnyDragon
Har nyligen sett igenom hela En Annan Del Av Köping och jo, hon har alltid gjort tummen upp.

Fast nu är det extremt, gör ju tummen upp även när hon pratar om sånt som inte passar att göra tummen upp åt.
Citera
2022-03-08, 14:33
Medlem
VoktorDodkas avatar
När dom var på dollarstore så såg det ut som att Linda var shopoholic, hon skulle ha allt trots att dom egentligen bara skulle köpa present åt Jonte. Hon verkar inte förstå pengar och dess värde.

Linda ångrar nog att hon tvingade Lars-Åke att raka sig, han ser ju ut som en kvinna nu.
Citera
2022-03-08, 17:07
Avstängd
XtraXs avatar
I slutet på förra veckans avsnitt där man ser vad nästa avsnitt ska innehålla. Visades det väl att skulle de spela Paintball och Mats skulle fortsätta med körkortet? Det stämde inte alls. Verkar inte bli det nästa vecka heller, tråkigt om man inte får se hur det går med kortet.
Citera
2022-03-08, 17:50
Medlem
Bingokungens avatar
Citat:
När dom var på dollarstore så såg det ut som att Linda var shopoholic, hon skulle ha allt trots att dom egentligen bara skulle köpa present åt Jonte. Hon verkar inte förstå pengar och dess värde.

Linda ångrar nog att hon tvingade Lars-Åke att raka sig, han ser ju ut som en kvinna nu.

För mig var någon artikel i en tidning om att inte klarar av ekonomi och spenderar mer pengar än hon får. Hon får ju troligen sjukersättning.
Citera
2022-03-08, 18:02
Medlem
Citat:

Jag har inga problem med att Linda passade på att köpa grejer till sig själv också. Dels köpte de ju presenter till Jonte. Dels finns det ingen Dollarstore i Köping, så om hon passade på att handla till sig själv också, det är okej. Skulle butiken ligga i Köping, så vore det ju lättare att ta sig dit en annan gång. Kanske. Då tyckte jag att det var värre med Frasse, som absolut skulle ha samma saker som födelsedagsbarnet. Inklusive ett stort grattis-kort till sig själv. Men han begrep väl inte bättre, så man kan ha överseende med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in