2022-03-08, 01:09
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Ja då är du det.

Jag är bättre än majoriteten i min släkt och bättre än de som får högre poäng än vad jag får. Nu diskuterar jag iofs aldrig med dem.

Han behöver inte vara pedofil. Jag belyser hur de agerar. Men hans motiv är tveklöst sexuellt.

Vad är ditt problem? Jag är också bättre än min släkt men jag skryter inte med det? Jag diskuterar med min släkt hela tiden, för att jag gillar dem och vill höra deras ståndpunkt.

Ja han verkar vara ett svin, håller med dig
Citera
2022-03-08, 01:09
Medlem
Det kommer bli mången nätter när ukrainskorna trött öppnar ögonen & tycker sig se en stönande silhuett med svullnad i pyjamasbyxorna…
Citera
2022-03-08, 01:11
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Peter åker väl och "räddar" ukrainska kvinnor av samma orsak som svenska kvinnor "räddar" arabiska män på flykt?

Jag tror inte någon gör det för pengarna.
Det är inte några kvinnor som sticker iväg för att ragga upp någon man med barn vid gränsen någonstans.

Faktum är att det inte är okej någonstans att ta in varken man eller kvinna eller barn oavsett kön för att de ska ha sex mot mat och husrum. Det är prostitution och olagligt.
Citera
2022-03-08, 01:12
Medlem
area50s avatar
haha! När batik-kärringar knullar med skäggbarn är det helt ok. Men om någon svensk ungkarl drar hem några UA-brudar så tar det hus i helvete. Sverige har en sånt extremt och inkonsekvent hyckleri över sig
Senast redigerad av area50 2022-03-08 kl. 01:17.
Citera
2022-03-08, 01:14
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Det är inte några kvinnor som sticker iväg för att ragga upp någon man med barn vid gränsen någonstans.

Nä, kvinnorna anmäler intresse hos sin kommun, som fördelar männen rättvist.
Citera
2022-03-08, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Så det finns inga goda människor alltså? Kan ju vara bra att veta.

Bara Socialtjänsten familjeomsorg är goda i frågan. I Sverige överlåts gladeligen all godhet till knäppgökarna som arbetar där.
Citera
2022-03-08, 01:17
Medlem
BarbaDonkeys avatar
De som tror gubben har sexuella motiv är sådana som själva inte får knulla särskilt mycket och därför tror att alla andras liv också handlar om otillfredsställda behov.

Som man känner sig själv känner man andra.

Jag och min familj kan också tänka sig att ta emot Ukrainska, riktiga, flyktingar, skiter i ålder och kön, bara de är flyktingar från ett land med krig och inte ekonomiska flyktingar. Men Ukrainska män deserterar inte likt araber och afghaner, så det lär nog bli mestadels kvinnor vi i värsta fall får härbärgera i vårt attefallshus, kanske skall ringa SVT då.
Citera
2022-03-08, 01:17
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Det var du som började hävda att det var något med mitt huvud. Ja det är skarpt. Utöver det att jag inte bryr mig om vad jag skriver online. Men otroligt många argument boch nya analyser har jag hunnit göra under alla år.

Jag är extremt loppen eftersom människor av låg intelligens måste ha det för att förstå något alls. I början ville jag bli förstådd, sedan insåg jag att folk är dumma i huvudet och sket i att bättra mig. Man blir som man umgås

Ja det är något konstigt med dig om du påstår att alla män är svin, så är det inte.

Ditt sista stycke förstod jag inte alls (speciellt loppen), det kanske är Google translate?
Citera
2022-03-08, 01:19
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Bara Socialtjänsten familjeomsorg är goda i frågan. I Sverige överlåts gladeligen all godhet till knäppgökarna som arbetar där.

Ja det finns många galningar där, det betyder dock inte att de inte behövs. Kanske att de behöver reformeras? Eller att utbildningssystemet behöver reformeras?
Citera
2022-03-08, 01:21
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av area50
haha! När batik-kärringar knullar med skäggbarn är det helt ok. Men om någon svensk ungkarl drar hem några UA-brudar så tar det hus i helvete. Sverige har en sånt extremt och inkonsekvent hyckleri
Nej, det är aldrig ok med att folk har sex mot tak och husrum. Och nej, kvinnor är inte i närheten av mäns beteenden. Jag tror tusan själv på envist hävdande att kvinnor bara hjälpt. Däremot är det något helt annat att ha relationer med invandrare som inte måste överleva genom relationen.

Det är inte hyckleri utan extremt äckligt att ni män ens kastar ifrån er det öppen bara för att rättfärdiga mäns sexuella beteenden mot försvarslösa män, kvinnor och barn.

Han är för tusan gift också. Vad säger frugan? Om att han bilar rakan ner och plockar in främmande kvinnor i brist på hennes sällskap? Kan det vara som så att han inte fått hem henne och tog vilka som helst istället?

Vet du vad som är hyckleri? Att ni kallar Johanna Möller för Sveriges mest hatade kvinna, när ni uppenbarligen stödjer hennes beteende av att tvinga flertalet till sex för att de ska ha sina chanser till att vara kvar. För den enda mer eller mindre som vi vet om är Johanna Möller.
Citera
2022-03-08, 01:24
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Ja det är något konstigt med dig om du påstår att alla män är svin, så är det inte.

Ditt sista stycke förstod jag inte alls (speciellt loppen), det kanske är Google translate?
Autokorrekt. Den kan uppträda hur som helst och när jag ändrar kan den ändra igen. Öppen.

Jag har aldrig påstått att alla män är svin.
Citera
2022-03-08, 01:24
Avslutad
Han har nog laddat upp med glidmedel så att han kan integrera dessa kvinnor ordentligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in