2022-03-08, 00:58
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Det finns nog de som kan tycka att jag har tomtar på loftet (eller att jag är ett "troll") men artikeln i Hänt som jag refererar till hittar du här:
https://www.hant.se/noje/farmen-alexander-om-sexet-pa-garden/8186823

Sedan dess har Bög-Alex broderat ut historien ytterligare. Och jag blir mer och mer övertygad om att allt bara hänt i hans fantasi: https://www.hant.se/noje/farmen-alex-om-sexet-med-farmen-tjejen/8277881
Jag tycker Keisha ser skyldigast ut av dom 4 kandidaterna på bilden, dom var dessutom i samma pakt, vad passar bättre än att knyta sexuellt vänskaps-band

Bubblare!, det är Cecilia
Citera
2022-03-08, 01:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madmwazel
Hästar avlivas vanligtvis med bultpistol där den bor, om den inte redan vistas hos veterinär när beslutet om avlivning tas.
Angående slakt vet jag också att det går att "beställa hem" en slaktare med skåpbil och alla sina nödvändiga verktyg för att ta till vara på köttet direkt hemma. Tror också att det är en kylbil om djurägaren inte själv vill ha allt kött.
Osäker på om detta gäller häst men det borde väl gå. Häst är rätt så gött
Tar slaktaren i skåpbil även större djur som häst och kor?
Jag vet bara om folk som tagit hem slaktare för att slakta grisar eller andra djur i samma storlek, aldrig så stora djur som ko eller häst eftersom det blir svårt att hänga upp dem när man avblodar.
Citera
2022-03-08, 01:12
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
La Helené en rökare idag igen, denna gång för Wincent?
Jepp, verkar som de inte riktigt tål ordentlig kost ifrån grunden, eller så var det ärtsoppan som satte fart på allt
Citera
2022-03-08, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jag tycker Keisha ser skyldigast ut av dom 4 kandidaterna på bilden, dom var dessutom i samma pakt, vad passar bättre än att knyta sexuellt vänskaps-band

Bubblare!, det är Cecilia

Bra idé att försöka hitta den skyldiga genom att försöka tolka fotot på de fyra damerna. Keishas min kan tolkas som att hon ser skyldig ut men det kan också vara så att hon tittar på Alex sexpartner. Tyvärr kan vi dock inte med säkerhet se vem detta skulle vara. Monkan var väl inte där samtidigt med Alex så hon går bort. Cecilia ser generad ut medan Helené har värsta pokerfejset. Jag tror emellertid att Cecilia min bara betyder att hon vet vem det är men inte tänker säga någonting. Återstår således bara Helené som försöker verka oberörd.

Mitt tips är Helené. Ifall hon och Alex dessutom ägnade sig åt sodomi så kan det vara förklaringen till att hon släpper väder så mycket. Vem vet, Alex kanske är välutrustad? Det hela skulle dessutom understryka min teori om hennes bisexuella uppvaknande tillsammans med Victoria. Ifall Helené inledde sin vistelse på Farmen med att idka usel grekisk kärlek med Alex på höskullen och sedan fick uppleva himmelska fröjder tack vare Victorias färdigheter i cunnilingus (i en hel timme) så förklarar det mycket av det som avhandlades på filten och sorgen som hon kände när Victoria åkte ut.
Citera
2022-03-08, 01:49
Medlem
Jag skulle vilja be om ursäkt för att jag i tidigare inlägg kallat Alex för "Bög-Alex". Det var onödigt. Jag tycker bara att han burit sig åt som en tölp och en tönt genom sina uttalanden i "Hänt". Ifall han är hetero-, bi- eller homosexuell är egentligen ovidkommande. Och epitetet "bög" bör väl inte längre användas i den nedvärderande betydelse som det en gång i tiden hade. All kärlek är bra kärlek- även homosexuell sådan!

Men Alex är en lallare!
Citera
2022-03-08, 08:43
Medlem
madmwazels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Tar slaktaren i skåpbil även större djur som häst och kor?
Jag vet bara om folk som tagit hem slaktare för att slakta grisar eller andra djur i samma storlek, aldrig så stora djur som ko eller häst eftersom det blir svårt att hänga upp dem när man avblodar.
Vet att det finns mobila slakterier för nöt. Men då är det kanske en lastbil snarare än en skåpbil.
Citera
2022-03-08, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Jag håller på Cecilia bland tjejerna och Prins eller Arlind som värdig vinnare av farmen 2022.
Ingen annan är värdig vinnare av denna säsongs farmen gäng.

Instämmer helt. Dessa tre är justa, jobbar på och sänker sig aldrig till skvaller, kiss- och sexsnack och paktande.
Citera
2022-03-08, 16:07
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Keisha får hjälp att ta bort en fästing från underlivet
Vem blir den lycklige karln tror du? orginal-gynekologen var trots allt en man!
Citera
2022-03-08, 16:07
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Bra idé att försöka hitta den skyldiga genom att försöka tolka fotot på de fyra damerna. Keishas min kan tolkas som att hon ser skyldig ut men det kan också vara så att hon tittar på Alex sexpartner. Tyvärr kan vi dock inte med säkerhet se vem detta skulle vara. Monkan var väl inte där samtidigt med Alex så hon går bort. Cecilia ser generad ut medan Helené har värsta pokerfejset. Jag tror emellertid att Cecilia min bara betyder att hon vet vem det är men inte tänker säga någonting. Återstår således bara Helené som försöker verka oberörd.

Mitt tips är Helené. Ifall hon och Alex dessutom ägnade sig åt sodomi så kan det vara förklaringen till att hon släpper väder så mycket. Vem vet, Alex kanske är välutrustad? Det hela skulle dessutom understryka min teori om hennes bisexuella uppvaknande tillsammans med Victoria. Ifall Helené inledde sin vistelse på Farmen med att idka usel grekisk kärlek med Alex på höskullen och sedan fick uppleva himmelska fröjder tack vare Victorias färdigheter i cunnilingus (i en hel timme) så förklarar det mycket av det som avhandlades på filten och sorgen som hon kände när Victoria åkte ut.

Citat:
Jag skulle vilja be om ursäkt för att jag i tidigare inlägg kallat Alex för "Bög-Alex". Det var onödigt. Jag tycker bara att han burit sig åt som en tölp och en tönt genom sina uttalanden i "Hänt". Ifall han är hetero-, bi- eller homosexuell är egentligen ovidkommande. Och epitetet "bög" bör väl inte längre användas i den nedvärderande betydelse som det en gång i tiden hade. All kärlek är bra kärlek- även homosexuell sådan!

Men Alex är en lallare!

Alex är metrosexuell med napoleon-komplex! Skriker liten-kuk-energi!

Avsnitt 1 när Helene säger att det finns lite ögongodis. Sen går hon till hästhagen med Alex och han är rädd för hästarna och hon blir avtänd. "Sjukt osexigt" t.o.m sa hon 🤣
Citera
2022-03-08, 16:08
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vem blir den lycklige karln tror du? orginal-gynekologen var trots allt en man!

Såg ut som Helene och en okänd kvinna i inslaget iaf.
Behövs ingen gynekolog för att ta bort en fästing! Jag har haft både på skaftet och innanför förhuden!
Citera
2022-03-08, 16:18
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Behövs ingen gynekolog för att ta bort en fästing! Jag har haft både på skaftet och innanför förhuden!
Shalom på dig, inga läkare utan gränser som insisterade på att suga upp den (fästingen) med munnen alltså, för du hade huvudet på skaft....man ska aldrig dra en fästing i huvudet, vi får se hur tjejerna löser det.

Det är antagligen ingen fästing utan annan ohyra. Det är väl antagligen Helen som har upptäckt något när hon gick ner på Keisha som vanligt
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-08 kl. 16:24.
Citera
2022-03-08, 17:56
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Det är ju ingen okänd kvinna. Man ser ju direkt att det är Cissi som försöker ta bort fästingen. Hästmänniska som hon är e hon garanterat van att plocka fästingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in