Citat:
Ursprungligen postat av
Enmansdemo
Jag tycker Keisha ser skyldigast ut av dom 4 kandidaterna på bilden, dom var dessutom i samma pakt, vad passar bättre än att knyta sexuellt vänskaps-band
Bubblare!, det är Cecilia
Bra idé att försöka hitta den skyldiga genom att försöka tolka fotot på de fyra damerna. Keishas min kan tolkas som att hon ser skyldig ut men det kan också vara så att hon tittar på Alex sexpartner. Tyvärr kan vi dock inte med säkerhet se vem detta skulle vara. Monkan var väl inte där samtidigt med Alex så hon går bort. Cecilia ser generad ut medan Helené har värsta pokerfejset. Jag tror emellertid att Cecilia min bara betyder att hon vet vem det är men inte tänker säga någonting. Återstår således bara Helené som försöker verka oberörd.
Mitt tips är Helené. Ifall hon och Alex dessutom ägnade sig åt sodomi så kan det vara förklaringen till att hon släpper väder så mycket. Vem vet, Alex kanske är välutrustad? Det hela skulle dessutom understryka min teori om hennes bisexuella uppvaknande tillsammans med Victoria. Ifall Helené inledde sin vistelse på Farmen med att idka usel grekisk kärlek med Alex på höskullen och sedan fick uppleva himmelska fröjder tack vare Victorias färdigheter i cunnilingus (i en hel timme) så förklarar det mycket av det som avhandlades på filten och sorgen som hon kände när Victoria åkte ut.