2022-03-07, 20:15
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Monika är inte särskilt snäll själv
Jo men att Victoria tycker att hon är värdig vinnare och inte Monika. Båda har gjort lika lite jobb på farmen, båda är lika ovärdiga vinnare av farmen, enda skillnaden är att Victoria vart där lite längre än Monika, men det gör henne inte till en mer värdig vinnare.
Citera
2022-03-07, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Måste väl vara något som inte stämmer i huvudet på Viktoria som uttalar sig på detta viset. Är man 27 år och inte värre saker har hänt henne i livet? Hur ska hon kunna hantera livet vidare? :

https://www.msn.com/sv-se/noje/entertainment/farmen-profilens-starka-ord-efter-avskedet-%e2%80%93-bryter-tystnaden-om-ok%c3%a4nda-kampen-%e2%80%9 dv%c3%a4rsta-jag-har%e2%80%a6%e2%80%9d/ar-AAUJkYc?ocid=mailsignout&li=BBqxHCs
Hon känns väldigt mp/v, kan ge mej fan på att hon är en sådan som tycker vi skall ta emot 20 miljoner mena araber. Synd att man inte får ta del av sådant prat i programmet.
Citera
2022-03-07, 20:17
Medlem
Dopys avatar
Citat:
okej då. Nu ska iallafall kaninerna slaktas
Inte alla va? det fanns ju ett par kaninungar med. Ungarna är ju för små för att slaktas, inge mat på dem,
Citera
2022-03-07, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jo men att Victoria tycker att hon är värdig vinnare och inte Monika. Båda har gjort lika lite jobb på farmen, båda är lika ovärdiga vinnare av farmen, enda skillnaden är att Victoria vart där lite längre än Monika, men det gör henne inte till en mer värdig vinnare.
kanske inte men Monika har varit där kortast tid
Citera
2022-03-07, 20:18
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gribbegrabben
Hon känns väldigt mp/v, kan ge mej fan på att hon är en sådan som tycker vi skall ta emot 20 miljoner mena araber. Synd att man inte får ta del av sådant prat i programmet.
Hennes klangskål löser alla problem, 20 miljoner män är inga problem, lite ljud i klangskålen så blir allt bra ska du se
Citera
2022-03-07, 20:18
Medlem
Citat:
Inte alla va? det fanns ju ett par kaninungar med. Ungarna är ju för små för att slaktas, inge mat på dem,
Jag vet inte. Kanske slaktas bara en
Citera
2022-03-07, 20:19
Medlem
Dopys avatar
Citat:
kanske inte men Monika har varit där kortast tid
Jo, fast det spelar ingen roll, Victoria är inte en mer värdig vinnare än Monika.
Citera
2022-03-07, 20:20
Medlem
Citat:
Jo, fast det spelar ingen roll, Victoria är inte en mer värdig vinnare än Monika.
definiera värdig
Citera
2022-03-07, 20:20
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ja, väldigt elak attityd emot Monika. Jag tycker ingen är direkt värdig vinnare. Men Victorias ego och attityd i gårdagens avsnitt var verkligen inte okej.

Jag gillar inte Monikas taktik att snacka skit om andra till olika deltagare - men det gör hon väl för att försöka komma in i pakterna. Men hon har i varje fall presterat lite mer än Viktoria har gjort på både Torpet och Farmen och det Viktoria sa om "att hon skulle vara mer värdig" att vara kvar är bara nys och fult snack! Monika har tävlat sig till sin medalj på Torpet medan Viktoria fått sin genom att bli vald till Storbonde vilket inte är någon prestation genom kamp. Som Storbonde så får man medaljen direkt när man blivit vald till det och medaljen får man behålla oavsett om man sköter uppdragen bra eller inte under veckan som kommer. Dessutom så vann ju Monika överlägset i sågningen, hon tog alla tre stockarna medan Viktoria lyckades enbart såga sig igenom en stock. Nu är i varje fall Monika kvar och inte Viktoria. Storbondevalet idag var ju givet tycker jag men det känns inte kul att Helene i och med också är den första att vara säkrad till Finalen. Hade hoppats att hon skulle ha rykt denna vecka!
Senast redigerad av CS128 2022-03-07 kl. 20:25.
Citera
2022-03-07, 20:25
Medlem
Jag tror att jag hade fel om Victoria. Hon hade nog sex på Farmen ändå. Jag har tittat på sekvensen där hon och Helené låg och gosade på filten tio gånger nu och jag kan inte tolka det som sades på annat vis än det här:

Det där onanisnacket som de hade var bara en avledningsmanöver. I själva verket handlade det om att Victoria förförde Helené på höskullen där de förenades i en kåt och livsbejakande timslång 69:a. Helené hade inte haft en aning om att hon var bisexuell förräns detta hände och det var alltså detta sexuella uppvaknande som hon syftade på när hon sade till Vickan att hon hade förändrat hennes liv och gjort henne till en bättre person där på Farmen. Det var förmodligen ganska så fantastisk sex de hade också eftersom de grät så mycket när den vackra Victoria blev utslagen. Det är nästan så att även jag fäller en tår när jag tänker på det.
Citera
2022-03-07, 20:26
Medlem
Dopys avatar
Citat:
definiera värdig
Hjälp till på farmen med djuren och att klara uppdragen är ju ett första steg, som hon inte tagit.
Citera
2022-03-07, 20:27
Medlem
Citat:
Hjälp till på farmen med djuren och att klara uppdragen är ju ett första steg, som hon inte tagit.
det ska bli bra tv också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in