2022-03-07, 10:38
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Köpte en gul påse som jag tyckte var acceptabla

Det var den jag talade om.
Citera
2022-03-07, 10:58
Medlem
massuppfittarens avatar
Deras handkräm som heter S.O.S. upptäckte jag denna vinter och den är fan oslagbar, kostar bara 15 spänn dessutom.

https://nouwcdn.com/14/1475000/1470000/1461826/pics/201803011026154810_sbig.jpg?version=202007&width=1 75
Citera
2022-03-07, 11:07
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jag köpte w5 maxx power mot limescale, rust osv för ett tag sedan, det stod lämpligt vid kasskön. Jag säger bara att cillit bang kan slänga sig i väggen, vilket j-a tryck det var i rengöringen. Så stark att jag knappt kunde andas och all skit bara rann iväg. Jag har en duschsarg som ligger mot golvet och smlar på sig, där har det med tiden blivit en rand av rost/kalk, den bara försvann av ett tag med borsten efter att ha skvätt på ett par sprut, behövde inte ens ligga och dra.
Citera
2022-03-07, 14:52
Medlem
Jultrollets avatar
Någon som köpt stekpanna på Lidl av märket Ernesto?

Såg att de har små, bara 14 cm i diameter, den här veckan och det skulle ju vara bra om man vill steka en laxbit eller ett ägg. Men hur är kvalitén?
Citera
2022-03-07, 15:04
Medlem
daskapitans avatar
Jag köpte ett set av två stekpannor fabrikat Ernesto. De hade kampanj för ett par veckor sedan, jag är mycket nöjd med kvalitén. De ska funka på induktionshäll likaså så det ser ut som man gjutit in stål (rostfritt) i botten på dem. Jag är mycket nöjd som sagt.
Citera
2022-03-07, 15:20
Medlem
Jultrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daskapitan
Jag köpte ett set av två stekpannor fabrikat Ernesto. De hade kampanj för ett par veckor sedan, jag är mycket nöjd med kvalitén. De ska funka på induktionshäll likaså så det ser ut som man gjutit in stål (rostfritt) i botten på dem. Jag är mycket nöjd som sagt.
Det låter bra, då tror jag det får bli en sådan. Skulle underlätta mycket.

Edit: Tji fick jag, de får troligen inte in några alls till min butik på grund av logistikproblem..
Senast redigerad av Jultrollet 2022-03-07 kl. 16:05. Anledning: Tillägg
Citera
2022-03-07, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jultrollet
Någon som köpt stekpanna på Lidl av märket Ernesto?

Såg att de har små, bara 14 cm i diameter, den här veckan och det skulle ju vara bra om man vill steka en laxbit eller ett ägg. Men hur är kvalitén?

Kände på den idag. Den är tunn i plåten och den kändes som en lågbudget panna. Hade helt klart köpt något annat.
Citera
2022-03-07, 17:35
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Kände på den idag. Den är tunn i plåten och den kändes som en lågbudget panna. Hade helt klart köpt något annat.
Perfekt att steka hamburgare i, har funkat bra i några år.

Dessutom har man 90 dagars nöjdgaranti ifall man är missnöjd efter ha använt den.
Citera
2022-03-07, 18:08
Medlem
Onanikrems avatar
Någon som vet om deras Hatherwood corned beef som de har nästa vecka är något att ha? Är den halal eller normalt kött?
(Vägrar köpa halal) Startar ingen diskussion om det!
Citera
2022-03-07, 18:21
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Jag köpte w5 maxx power mot limescale, rust osv för ett tag sedan, det stod lämpligt vid kasskön. Jag säger bara att cillit bang kan slänga sig i väggen, vilket j-a tryck det var i rengöringen. Så stark att jag knappt kunde andas och all skit bara rann iväg. Jag har en duschsarg som ligger mot golvet och smlar på sig, där har det med tiden blivit en rand av rost/kalk, den bara försvann av ett tag med borsten efter att ha skvätt på ett par sprut, behövde inte ens ligga och dra.
Varje år genomför Råd & Rön en rad olika tester av flera produkter – som sedan riskerar att hamna på "sämst i test"-listan. Så även 2021, som fylls av ugnsluckor som exploderar och mögelgifter i jordnötssmör.

Här är produkterna med betyget sämst i test 2021
Tidningen testade hela 16 toarengöringsmedel och Ica Basic WC-rent, Ecover WC-rengörare, W5 Toilet Cleaner Maxx Power och Seventh Generation Toilet Cleaner Pine & Sage hade ingen rengöringseffekt alls.

Heter den så, eller är det en annan variant du testat?
Citera
2022-03-07, 18:26
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Varje år genomför Råd & Rön en rad olika tester av flera produkter – som sedan riskerar att hamna på "sämst i test"-listan. Så även 2021, som fylls av ugnsluckor som exploderar och mögelgifter i jordnötssmör.

Här är produkterna med betyget sämst i test 2021
Tidningen testade hela 16 toarengöringsmedel och Ica Basic WC-rent, Ecover WC-rengörare, W5 Toilet Cleaner Maxx Power och Seventh Generation Toilet Cleaner Pine & Sage hade ingen rengöringseffekt alls.

Heter den så, eller är det en annan variant du testat?
W5 maxx power limestone, dirt och rust är det jag har. Apstarkt, nästan så jag förväntade mig att det skulle bli frätfläckar på det rostfria i badrummet men dom är fortfarande spegelblanka.
Citera
2022-03-07, 18:40
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
W5 maxx power limestone, dirt och rust är det jag har. Apstarkt, nästan så jag förväntade mig att det skulle bli frätfläckar på det rostfria i badrummet men dom är fortfarande spegelblanka.
Ok! Kanske värt att testa då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in