2022-03-07, 13:02
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Du ser inte att det kan vara en grogrund för korruption? Du är ju bara för naiv alltså.
Det finns säkert massor av anledningar att vara vaksam på korruption, men så länge det inte finns några bevis så bör man antingen hålla käften alternativt slicka i sig att man blir betraktad som en konspirationsteoretiker. Som Jimmy Doran.
Citera
2022-03-07, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Jag läste rapporten. Det är väl inget konstigt med den?

Jaha. Vad är det som ej är så konstigt, för den är ganska tydlig?
Citera
2022-03-07, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Det blir bara mysigare och mysigare för de som har tagit vaccinet.

Helvete, tänk att ha detta i kroppen!

Framtiden kan bjuda på överraskningar
Citera
2022-03-07, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Ja, herregud, det tar aldrig slut...

Här står vi igen, dina tomma uttryck. 1223 döda. Om dom döda aldrig slutar dö bland deltagarna medverkande i studien?
Citera
2022-03-07, 13:28
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Det vet jag ju inte innan jag läst studien. Det du (och Dr Campbell) tittar på är en kort sammanfattning. Jag vill granska astudien för att se hur de kommit fram till det de sammanfattar.

Jag kan säga så mycket att när man slänger upp en studie på en konferens på det viset som organisatörerna gjort är det oftast för att fylla ut konferensen med något. Hade det funnits någon sensationell substans bakom uppgifterna hade studien presenterats på konferensen. Nu skedde inte det. Gissa varför?

Jag vill som sagt läsa studien för att själv kunna granska.
Citera
2022-03-07, 13:29
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Här står vi igen, dina tomma uttryck. 1223 döda. Om dom döda aldrig slutar dö bland deltagarna medverkande i studien?
Det är ingen studie.

Åh herregud...
Citera
2022-03-07, 13:33
Medlem
Citat:
Det är ingen studie.

Åh herregud...

Det är en officiell rapport, från läkemedelsbolaget som diskuteras. Sluta anmärka på irrelevanser.
Citera
2022-03-07, 13:40
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Det är en officiell rapport, från läkemedelsbolaget som diskuteras. Sluta anmärka på irrelevanser.
Jag anmärker inte. Jag påtalar det orimilga och smått komiska i att någon sitter och antivaxx-svamlar om att 1,223 personer av 42,086 "deltagare" avlidit. Du kan ju inte vara klok.

Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Vad är det här med bieffektdata som FDA försökte hålla hemligt ang Pfizers kvaxxin?

På Fatal står det 1223st av 42086 deltagare. Vad i helvete?

Det korrekta är att rapporten är en sammanställning av biverkningar som rapporterats efter att MINST 128 miljoner doser vaccin administrerats i drygt 60 länder.

Av de RAPPORTERADE 1,223 dödsfallen har man dessutom inte konstaterat att det var vaccinet som orsakade dödsfallen.

Hör av dig.
Citera
2022-03-07, 18:51
Medlem
anomaligns avatar
Citat:

Länken till sidan "Rumble" i TS börjar med fraserna:

Citat:
Ten pages of adverse events. "Deleting part of people's chromosomes" "Progressive damage to the brain."

Rapporten innehåller mycket riktigt en lång lista "Adverse Events", men som den beskriver i avsnittet "2. METHODOLOGY"

Citat:
(...)
• Because many external factors influence whether or not an AE is reported, the
spontaneous reporting system yields reporting proportions not incidence rates. As a
result, it is generally not appropriate to make between-drug comparisons using these proportions; the spontaneous reporting system should be used for signal detection
rather than hypothesis testing.

• In some reports, clinical information (such as medical history, validation of diagnosis,
time from drug use to onset of illness, dose, and use of concomitant drugs) is missing
or incomplete, and follow-up information may not be available.
An accumulation of adverse event reports (AERs) does not necessarily indicate that a
particular AE was caused by the drug;
rather, the event may be due to an underlying
disease or some other factor(s) such as past medical history or concomitant
medication.
(...)
Citera
2022-03-07, 18:58
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Länken till sidan "Rumble" i TS börjar med fraserna:

Rapporten innehåller mycket riktigt en lång lista "Adverse Events", men som den beskriver i avsnittet "2. METHODOLOGY"
Listan i det aktuella fallet har INGEN koppling till biverkningar som rapporterats. Listan innehåller INGA rapporterade biverkningar.
Senast redigerad av korrektamund0 2022-03-07 kl. 19:01.
Citera
2022-03-07, 19:14
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Listan i det aktuella fallet har INGEN koppling till biverkningar som rapporterats. Listan innehåller INGA rapporterade biverkningar.

Varför skriver du detta till mig?
Citera
2022-03-07, 19:24
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Varför skriver du detta till mig?
Därför att du hänvisar till fel avsnitt i dokumentet för att förklara listan med AESIs i slutet av dokumentet. Fel förklaring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in