2022-03-07, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
En till grupp med Joel-bitar-Joels. Otäckt Skicka några killar från ett riktigt land istället som inte har 60 i IQ. Eller nä just det han har ju bara efterblivna vänner kvar efter sin specialoperation.

IQ 60? Nu var du lite elak. De har nog runt 70-80 då de i alla fall kan klä på sig själva och förhoppningsvis ta en muntlig order. ”Använd inte era mobiler inne i Kiev”!

Ska faktiskt bli spännande och se hur de sköter sig. Jag är säker på att det går 4 timmar. Sen ska de likt förbannat samla ihop sig för kompanifoto utanför någon byggnad de tog över för att skicka hem till byn. Sen finns de inte mer 😅
Citera
2022-03-07, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman
https://www.svd.se/eu-angriper-president-putins-trollfabrik

Finns en hel del Irländska hårdföra män som svär över Putler, man får hoppas att dom tar sig en liten tripp till St Petersburg och använder sig av 40 år gammal sprängdeg.
Citera
2022-03-07, 11:27
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jag tror mycket på sanktionerna, det är ett bra sätt. På samma gång drabbar det ju ryska folket och det är synd för många där är nog bra människor. Det gäller att vara extremt finkänslig här, starta ett WW3 vill ingen så det gäller att ha de rätta korten nu.

Tyvärr är hela Ryssland desinformerat, om ryska folket skulle få se hur Putin attackerar brodersfolket Ukraina och alla ryska soldater som dödas i en extremt dåligt planerad aktion så skulle opinionen vända och folkmassor storma Kremlin.
Jag såg rysk TV där rapporterade dom typ att den fredsbevarande operationen i Ukraina går som planerat och det ukrainska folket möter upp de ryska tanksen på gatorna med blommor.
Ryssland skickar in legosoldater från Syrien, så mycket bryr dom sig om det Ukrainska folket.
PUTIN KAN FARA ÅT HELVETE!
Citera
2022-03-07, 11:27
Moderator
Eerieyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiMedelklassen
Ni måste skämta. Kadyrov har skickat en till specialstyrka med tjetjener som landade vid Hostomel idag.

https://twitter.com/200_zoka/status/1500772693024595970?t=r6hu5FHL_Gmp1HgAp5vwXw&s=19

Blir inte kul för dom spinkiga västerlänningarna när Putin ger orden.

Finns detaljer som tyder på att de knappt är grundutbildade. Vadå? En håller fingret på avtryckaren - och då är man inte van skytt.
Citera
2022-03-07, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiMedelklassen
Banderas är folk i ukraina som är nazister

Varför idiotförklarar och piskar du dig själv gång på gång??? Har ngt med din SM-läggning att göra?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stalin Jr.
Propagandaoffer
Du menar för att jag inte ekar det Putin säger eller får min lön i värdelösa rubel? Du är bara en i raden av Putins nyttiga idioter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpamTrapper
Skitsnack. Skickas man till Ryssland handlar det om deportering (fan vet vart), får man åka till ett land i väster handlar det om evakuering.

Putin är ju mycket för historiska referenser. I så fall är det omedelbar folkförflyttning till Sibirien. Där ryms det lätt 45 miljoner människor.

Därmed genomför han också det somStalin påbörjade i Ukraina
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eerieye
Ukrainsk nationalist som mördades av ryssarna år 1959.
Nationalist, ja det låter bra det du döljer det du inte vill visa.

Har lekte väl med Nazisterna under 2:a världskriget, neonazisterna i Kiev firar honom vilt så någon hjälte i vår mening var han nog knappast.
Citera
Medlem
Kaptagons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Jag är där varje dag, de har bra artiklar men de som kommenterar skriver i förtäckta ordalag om att Hitler var missförstådd och det var ordning på den tiden, man kunde känna stolthet att vara tysk, att det skulle behövas nån igen som stoppar den judiska komplotten.
Jag skulle tippa att 30% av kommentatorer där har sådana radikala åsikter.

Håller med. Det är alltid lika kul att läsa kommentarsfältet när när de lägger upp en artikel som är pro Israelisk på Samhällsnytt. Då blir det en riktig debatt.
Citera
Moderator
Eerieyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
De va jäkla märkligt sätt att förklara denna herre.
Ungefär som att säga Hitler, var ju den Tyske ledaren som tog självmord.

Varken Ryssar eller Polacker har mycket positivt att säga om denna herre.

Men ukrainarna har. Denne herre satt f ö i både polskt och tyskt fängelse, vid olika tider.
Citera
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
De va jäkla märkligt sätt att förklara denna herre.
Ungefär som att säga Hitler, var ju den Tyske ledaren som tog självmord.

Varken Ryssar eller Polacker har mycket positivt att säga om denna herre.

Stepan Bandera är en ukrainsk nationalhjälte, med statyer på olika ställen i Ukraina.

Han var inte nazist, tvärtom var han ju fängslad av nazisterna och han deltog inte i några mord mot judar. Han mördades av KGB.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malew
Ska faktiskt bli spännande och se hur de sköter sig. Jag är säker på att det går 4 timmar. Sen ska de likt förbannat samla ihop sig för kompanifoto utanför någon byggnad de tog över för att skicka hem till byn. Sen finns de inte mer 😅

Blir något sånt. Men de får väl hålla på. Det är bara bra ju om Putler tror att detta tillför något och fortsätter slösa tid på att skicka in orcs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in