Citat:
Ursprungligen postat av
Newstyle
Och du kan tänka så långt så du förstår att forskare, läkare och alla andra som insett att mRNA tekniken är farlig för immunförsvaret blir censurerade eller bortplockade direkt från sidor du tror är helt sanningsenliga. Därför måste dom gå andra vägar är det svårt för dig att förstå?
Men ta dina sprutor du o verkligen lycka till.
De blir inte bortplockade eller censurerade för att de kommer med motstridig information - de blir bortplockade för att informationen i de allra flesta fall är falsk eller åtminstone helt grundlös och där man trots detta försöker ge sken av att den är korrekt för att påverka folk i endera riktningen.
Personligen tycker jag det är synd. Jag tycker man skall låta folk ha fel hur mycket de vill. Och det är, enligt min åsikt, det största misstaget med hanteringen av pandemin på ett informationsmässigt plan. Man har genom den censuren skapat det monster man nu ägnar tid åt att bekämpa - enbart för att man inte vill låta folk ha fel.
Ett klassiskt exempel är de numera berömda dokumenten som ingår i Pfizers ansökan om tillstånd hos FDA. Det sitter alltså folk och producerar videos där de påstår att Pfizer försök dölja dessa dokument i 75 år. Men det är ju inte sant. Det är ju lögn. Samma personer säger sig också ha hittat uppgifter i dokumenten där en nio sidor lång lista påstås vara biverkningar som samlats in.
Inget av det här är sant, det är lögn och förbannad dikt. Men man kan fråga sig vad problemet är om folk inbillar sig att det här är sant? Låt dem tro det, det är min åsikt. Det skadar ingen att låta folk bete sig som ointelligenta grobianer så länge det inte drabbar någon annan. Antagligen sorteras de slutligen bort från genpoolen genom rent Darwinistiska principer.
Det finns ett antal personer här på FB som t.o.m. sitter och argumenterar för att Pfizer-påståendena som nämns ovan skulle vara sanna. Det vägrar t.o.m. erkänna att de har fel även om man pekar ut för de var i dokumenten det står i klartext att de har fel. Skall vi verkligen beröva dem möjligheten att få
ha fel? Jag tycker inte det. I själva verket tycker jag att det är min rätt att få möjlighet att identifiera dessa fåntrattar och ointelligenta clowner. Vi som tillhör det, skall vi säga "något mer intellektuellt begåvade skiktet" borde snarare tillhandahålla en veritabel portal med möjligheter för dessa personer där de kan publicera sina alster. Ju förr desto bättre. I det avseendet gör Flashback ett sjusärdeles arbete.