2022-03-06, 23:44
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hmm, kan varit någon vecka sedan. Mycket bajs- och fissnack på donnan.
Hon satt ju tillsammans med onanisten och sket om dagarna också. Trevliga damer som man minns länge av en orsak. Kiss och bajs.
Citera
2022-03-06, 23:44
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
I slutändan gjorde hon rätt val då hon åkte ut med dunder och brak. Såå skönt. Ett psykfall mindre att följa framöver. Nu ska bara den andra lesbianden ut också så kan hon åka hem och hjälpa Viktoria med onanin. Jag hoppas att 2 åker nästa vecka och då helst Henlene och dummerjönsen Jonas. Sen prinshelvetet och Keischa.
Jo då. Inga favoriter dessa.
Gissar på att Victoria väljer Helene till storbonde. Hoppas på misslyckat uppdrag nästa vecka, om de misslyckas med uppdragen då blir nog inte alla glada.
Vincent har varit för snäll denna säsong. Gutta var mycket bättre.
Citera
2022-03-06, 23:50
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Jo då. Inga favoriter dessa.
Gissar på att Victoria väljer Helene till storbonde. Hoppas på misslyckat uppdrag nästa vecka, om de misslyckas med uppdragen då blir nog inte alla glada.
Vincent har varit för snäll denna säsong. Gutta var mycket bättre.
Inte en chans att mesproppen Wincent skulle underkänna några uppdrag. Fattar inte ens vad han gör där då dom lika gärna kunde fått ett brev. Allt godkänt i år oavsett hur illa det varit. Som dom där djävla ljusen. T,ex. Tidigare har dom byggt och visat riktiga kunskaper på Farmen men i år har dom ätit sig feta och legat i sängen. För mig kan dom lägga ner skiten då det varit ett långt sömnpiller. Skulle nästan vara ännu roligare om den efterblivna Bea vann. Då visar det att om man ser ut som en ko och är helt väck går det jättebra att vinna en halv miljon. Heja Bea!!
Citera
2022-03-06, 23:51
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag ser att du blir lite emotionell här, det visar att hen betyder något för dig - Robot-Anna

Blabla bajs...man kan se på det här programmet utan ljud utan å missa nåt, eller förresten då missar man ju all fin bakgrundsmusik så man får försöka stå ut med bakgrunds-bruset som utgör pratat
Citera
2022-03-07, 00:35
Medlem
Victoria var bara SÅ sexig där i regnet. Nu försvann hela behållningen av årets Farmen.

Jag läste förresten det där som Hänt skrev om vad Bög-Alex berättade om att han hade haft sex med någon innan han lämnade Farmen. Läser man mellan raderna (och det är ju det som skvallerpressen går ut på) så var det INTE Victoria som han knullade med. Bög-Alex säger nämligen först att han och Victoria hånglade men att det var på ett vänskapligt plan eftersom han bara ville veta om hon var bra på att kyssas. Därefter snackar han om att han fick vara med om ett knull på höskullen men inte med vem. Han säger vidare att det inte var ett bra ställe att ha sex på bland annat eftersom där var skitigt. Det tycker jag verkar skumt. Jag har egen erfarenhet av att knulla i hö och jag kan säga att det inte var en skitig miljö. Visst, man får dras med litet halmstrån här och var i kläderna efteråt och de kan klia litet men smutsigt är det sällan på ett höloft. Hö är rent och torrt. Och trevligt. Min gissning är därför att Bög-Alex inte hade sex överhuvudtaget på Farmen och om han hade det så var det inte med Victoria. Hade det varit det så hade Hänt formulerat sin artikel på ett annorlunda vis och Bög-Alex hade inte pratat strunt om hur det är på ett höloft.

Nej, Victoria är ren och ljuv och kysk. Det enda sex som hon hade på farmen var när hon sensuellt smekte sig själv till himmelska fröjder under en timmas avskildhet. Hon är en inspiration för oss alla och den enda värdiga vinnaren av Farmen 2022. Bilderna av henne i lerpölen kommer att leva i evighet. Mums!
Citera
2022-03-07, 00:50
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Victoria var bara SÅ sexig där i regnet. Nu försvann hela behållningen av årets Farmen.

Jag läste förresten det där som Hänt skrev om vad Bög-Alex berättade om att han hade haft sex med någon innan han lämnade Farmen. Läser man mellan raderna (och det är ju det som skvallerpressen går ut på) så var det INTE Victoria som han knullade med. Bög-Alex säger nämligen först att han och Victoria hånglade men att det var på ett vänskapligt plan eftersom han bara ville veta om hon var bra på att kyssas. Därefter snackar han om att han fick vara med om ett knull på höskullen men inte med vem. Han säger vidare att det inte var ett bra ställe att ha sex på bland annat eftersom där var skitigt. Det tycker jag verkar skumt. Jag har egen erfarenhet av att knulla i hö och jag kan säga att det inte var en skitig miljö. Visst, man får dras med litet halmstrån här och var i kläderna efteråt och de kan klia litet men smutsigt är det sällan på ett höloft. Hö är rent och torrt. Och trevligt. Min gissning är därför att Bög-Alex inte hade sex överhuvudtaget på Farmen och om han hade det så var det inte med Victoria. Hade det varit det så hade Hänt formulerat sin artikel på ett annorlunda vis och Bög-Alex hade inte pratat strunt om hur det är på ett höloft.

Nej, Victoria är ren och ljuv och kysk. Det enda sex som hon hade på farmen var när hon sensuellt smekte sig själv till himmelska fröjder under en timmas avskildhet. Hon är en inspiration för oss alla och den enda värdiga vinnaren av Farmen 2022. Bilderna av henne i lerpölen kommer att leva i evighet. Mums!
Hon passade verkligen bra där i gyttjepölen. Tror hon ville bli påsatt av grisen men fick nobben.
Citera
2022-03-07, 01:58
Medlem
Citat:
Hon passade verkligen bra där i gyttjepölen. Tror hon ville bli påsatt av grisen men fick nobben.

Jag förstår grisen som tackade nej.
Även Prins ville inte dela säng med henne som storbonde av förklarliga skäl.
Citera
2022-03-07, 02:24
Medlem
Citat:
Nej, grisen var lika gay som Alex så det var aldrig aktuellt. Veronica ville bara pussa litet på grisen av samma anledning som hon hånglade med Alex.

Att Alex tyckte att det var skitigt när han hade sex på höskullen skulle dock kunna förklaras med att han blandade ihop den med svinstian. Bara en tanke.
Citera
2022-03-07, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Jag förstår grisen som tackade nej.
Även Prins ville inte dela säng med henne som storbonde av förklarliga skäl.
Grisen var gay.

Röd Prince ville visst dela säng med Victoria men han fick nobben. Då började han gråta men det tyckte TV4 att det var dålig tv så det klipptes bort. Det har jag hört från säker källa.
Citera
2022-03-07, 04:31
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Vad är felet med Monicas läppar.
Ser bedrövligt ut.
Kan det vara fillers, botox eller är de missbildade?

Jag tycker nästan lite synd om henne för att hon dels är så jävla korkad men också för att hennes mun ser helt förvriden ut.
Stackars tös.
Botox? Menar du att hon har stoppat nervgift i läpparna för att få dem mer fylliga?
Vet inte alla vad botox är? Tydligen inte!
Citera
2022-03-07, 05:43
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Viktoria verkar ha någon form av allvarlig störning. Tycker hon är direkt motbjudande och nu visade det sig att Helene kärat ner sig i onanisten. Anser fortfarande att den som verkar mest frisk är Arlind. Vet inte att någon har äcklat mig lika mycket i Farmen tidigare som den galna Viktoria. Synd att inte pruttflickan Helene följe med sin doula ut genom grinden. Usch vilka hemska deltagare i år. Saknar Jens som i alla fall stod för underhållning och lite spänning.
FP
Senast redigerad av kubun 2022-03-07 kl. 06:31.
Citera
2022-03-07, 06:30
Medlem
kubuns avatar
Nu har jag sett Farmen del 42 > mån 7 mars
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in