2022-03-06, 22:13
Medlem
Viktoria måste ju självmant velat åka hem? Annars hade hon ju bara kunnat välja Jonas och städat av honom enkelt på en kunskap.
Citera
2022-03-06, 22:17
Avslutad
Vad är felet med Monicas läppar.
Ser bedrövligt ut.
Kan det vara fillers, botox eller är de missbildade?

Jag tycker nästan lite synd om henne för att hon dels är så jävla korkad men också för att hennes mun ser helt förvriden ut.
Stackars tös.
Citera
2022-03-06, 22:21
Medlem
madmwazels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faukes
Monkan ändå... Man vill ju bara nita henne när man ser henne och hennes beteende.
Är hon så där dum på riktigt eller gillar hon bara när folk pratar om henne?
Jag känner samma. Det värsta är att jag känner en brud inom min yttre krets som är en kopia av henne, så det går tydligen att ta sig igenom livet med att vara så, på riktigt. Det kan vara både skrattretande och fruktansvärt förargelseväckande att iaktta.

Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Vad är felet med Monicas läppar.
Ser bedrövligt ut.
Kan det vara fillers, botox eller är de missbildade?

Jag tycker nästan lite synd om henne för att hon dels är så jävla korkad men också för att hennes mun ser helt förvriden ut.
Stackars tös.

Om jag förstått det rätt har hon eget företag med behandlingar, tex ögonbryn/fransar m.m., kanske håller hon även på med fillers eller känner någon som övat på henne.
Senast redigerad av madmwazel 2022-03-06 kl. 22:24.
Citera
2022-03-06, 22:37
Medlem
picapicans avatar
Det råder ju inget tvivel om vem som blir storbonde. Det klart det blir fisdamen.
Citera
2022-03-06, 22:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Det råder ju inget tvivel om vem som blir storbonde. Det klart det blir fisdamen.

Är Helene en fisdam?
Citera
2022-03-06, 22:48
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Är Helene en fisdam?

Missade du brakskiten hon gjorde häromdagen?
Citera
2022-03-06, 22:55
Avslutad
Citat:
Missade du brakskiten hon gjorde häromdagen?

Ja, det måste jag ha gjort. I vilket avsnitt gjorde hon det?
Citera
2022-03-06, 23:26
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Ja, det måste jag ha gjort. I vilket avsnitt gjorde hon det?

Hmm, kan varit någon vecka sedan. Mycket bajs- och fissnack på donnan.
Citera
2022-03-06, 23:32
Avslutad
Citat:
Hmm, kan varit någon vecka sedan. Mycket bajs- och fissnack på donnan.

Det har jag dock inte missat.
Citera
2022-03-06, 23:34
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Hur i helvete lyckas den där Jonas slippa Tinget? Tror han är helkass i kunskap. Obegripligt att Victoria valde Monika istället för å ta ut Jonas i kunskap. Köper han eller hotar han sig till en fribiljett till finalen?

Citat:
Ursprungligen postat av Playoffnight
Viktoria måste ju självmant velat åka hem? Annars hade hon ju bara kunnat välja Jonas och städat av honom enkelt på en kunskap.
Var ett korkat beslut av Victoria att välja Monika. Hade hon valt Jonas, då hade hon varit kvar.
Vanligt folk väljer någon de ogillar till andrakämpe, när det är smartare att välja någon som man vet är lättare att slå ut, även om det är en person som man gillar. Förutsatt att man vill försöka vinna 500k. Detta fenomen har jag sett i alla säsonger som jag sett sedan säsong 6 2013.
Citera
2022-03-06, 23:35
Medlem
ziggarillens avatar
Viktoria verkar ha någon form av allvarlig störning. Tycker hon är direkt motbjudande och nu visade det sig att Helene kärat ner sig i onanisten. Anser fortfarande att den som verkar mest frisk är Arlind. Vet inte att någon har äcklat mig lika mycket i Farmen tidigare som den galna Viktoria. Synd att inte pruttflickan Helene följe med sin doula ut genom grinden. Usch vilka hemska deltagare i år. Saknar Jens som i alla fall stod för underhållning och lite spänning.
Citera
2022-03-06, 23:37
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Var ett korkat beslut av Victoria att välja Monika. Hade hon valt Jonas, då hade hon varit kvar.
Vanligt folk väljer någon de ogillar till andrakämpe, när det är smartare att välja någon som man vet är lättare att slå ut, även om det är en person som man gillar. Förutsatt att man vill försöka vinna 500k. Detta fenomen har jag sett i alla säsonger som jag sett sedan säsong 6 2013.
I slutändan gjorde hon rätt val eftersom hon åkte ut med dunder och brak. Såå skönt. Ett psykfall mindre att följa framöver. Nu ska bara den andra lesbianen ut också så kan hon åka hem och hjälpa Viktoria med onanin. Jag hoppas att 2 åker nästa vecka och då helst Henlene och dummerjönsen Jonas. Sen prinshelvetet och Keischa.
Senast redigerad av ziggarillen 2022-03-06 kl. 23:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in