2022-03-06, 19:14
Medlem
madmwazels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Problemet är att det är tråkig. Det är få konflikter och intriger. De konflikter som blåser upp blir kortvariga.
Jag tycker att paktande och konflikter är det sämsta med farmen. Det är kul att kolla när djuren frodas och de bygger saker som faktiskt kan användas och inte behöver rivas efter säsongens slut, för det är inte så en gård drivs. Det finns tillräckligt många realitysåpor som bygger endast på drama, jag ser gärna att farmen inte har så mycket fokus på just det.

Citat:
Känslan är att Wincent kanske måste vara strängare i sina bedömningar för att höja programmets kvalitet. Det har varit gånger där det funnits brister i uppdragen men där han ändå godkänt dem. Om han inte hade godkänt uppdragen så hade det lett till dålig stämning. Dessutom hade den individ vars uppdrag failat blivit tydlig syndabock och sånt skapar bra tv.
Håller med helt och hållet angående att Wincent har varit alldeles för förlåtande i sina bedömningar av uppdragen! När han sa att det kanske skulle bli första säsongen med "full pott" var det riktigt cringe med tanke på vad de har åstadkommit. Dessutom har uppdragen varit för enkla från början.
Tänk bara på alla stora projekt som farmarna 2020/2021 slet med som står stadigt även i denna säsong. Vad har gänget 2022 att vara stolta över?

Citat:
Helt ärligt så bryr jag mig inte ett piss kring vem som vinner. Jag har inga direkta ”känslor”, varken positiva eller negativ gentemot de kvarvarande deltagarna.
Känner samma, det finns vissa jag avskyr (mest Monika). Men ingen att heja på som jag hoppas vinner, det var väl kanske Niklas i så fall, men sedan han åkte ut känns det bara som stolpskott kvar och har nästintill inget intresse av att kolla klart denna säsong.
Citera
2022-03-06, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kvällens avsnitt.

Det missade jag i morse, men nu kommer reprisen på det 😀
Citera
2022-03-06, 20:55
Avslutad
Inte mycket till lada det där inte.
Citera
2022-03-06, 21:14
Medlem
ChiCoLas avatar
Dan vilka värdelösa individer som är med i år. Skulle inte pissa på hälften av dom om de ens brann
Citera
2022-03-06, 21:28
Avslutad
Jösses vilka överdrivna reaktioner, Viktoria skulle kunna bli bra skådespelerska.
Citera
2022-03-06, 21:35
Medlem
Underbart att den där självgoda doulan åkte ut. Gillade inte att hon var så dryg mot Prins. Dessutom var jag trött på hennes prat med Helene om bajs ,kiss och onani helt öppet.Hade sex med loosern och latmasken Alexander också. Bra att Monika retade henne på slutet.
Nu vill jag också att Helene åker ut snarast. Kommer bli en gråtfest av sällan skådat slag.
Hoppas att Prins eller Arlind vinner.
Senast redigerad av Fritz12 2022-03-06 kl. 21:37.
Citera
2022-03-06, 21:36
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kvällens avsnitt.

Såg hur glad hon blev den ormen för hon tror hon ska få bli SB. Satan vilken falsk liten jävel den där Helene är. Hon kan gråta riktiga krokodiltårar som ingen annan men för nån 100-dels sekund avslöjade hon sig bakom masken. Hoppas detta tar slut snart....kommer aldrig mer att följa Farmen. Hur gick det förresten - eldade Helene upp materialet över vad som tilldragit sig på farmen veckorna Arlind var på Torpet?

Hur i helvete lyckas den där Jonas slippa Tinget? Tror han är helkass i kunskap. Obegripligt att Victoria valde Monika istället för å ta ut Jonas i kunskap. Köper han eller hotar han sig till en fribiljett till finalen?
Citera
2022-03-06, 21:36
Medlem
Vem blir storbonde?
Citera
2022-03-06, 21:42
Medlem
Citat:
Hur gick det förresten - eldade Helene upp materialet över vad som tilldragit sig på farmen veckorna Arlind var på Torpet?

Produktionen gick in och stoppade hennes planer som tur var. Hon borde blivit diskad.
Citera
2022-03-06, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Vem blir storbonde?
Citera
2022-03-06, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madmwazel
Jag tycker att paktande och konflikter är det sämsta med farmen. Det är kul att kolla när djuren frodas och de bygger saker som faktiskt kan användas och inte behöver rivas efter säsongens slut, för det är inte så en gård drivs. Det finns tillräckligt många realitysåpor som bygger endast på drama, jag ser gärna att farmen inte har så mycket fokus på just det.

Håller med helt och hållet angående att Wincent har varit alldeles för förlåtande i sina bedömningar av uppdragen! När han sa att det kanske skulle bli första säsongen med "full pott" var det riktigt cringe med tanke på vad de har åstadkommit. Dessutom har uppdragen varit för enkla från början.
Tänk bara på alla stora projekt som farmarna 2020/2021 slet med som står stadigt även i denna säsong. Vad har gänget 2022 att vara stolta över?

Känner samma, det finns vissa jag avskyr (mest Monika). Men ingen att heja på som jag hoppas vinner, det var väl kanske Niklas i så fall, men sedan han åkte ut känns det bara som stolpskott kvar och har nästintill inget intresse av att kolla klart denna säsong.
Själv tycker jag att paktande, intriger och konflikter är kryddan i Farmen.
Att få irritera sig på vissa och gilla andra.
Om det bara var Mandelman/Ernst/Mattias&Johnny-rekorderliga typer som samarbetade utan friktion skulle jag inte följa serien med samma intresse.
Citera
2022-03-06, 22:09
Medlem
Faukess avatar
Monkan ändå... Man vill ju bara nita henne när man ser henne och hennes beteende.
Är hon så där dum på riktigt eller gillar hon bara när folk pratar om henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in