Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2022-03-06, 19:27
Medlem
Hej!

Kan någon rekommendera en app där man kan göra sitt eget träningsprogram? T.ex. skriva in:

Dag 1 - Överkropp

Övning 1
Övning 2
osv

Och sen fylla i set, rep, vikt osv.

Som hjälper en att hålla reda på progressionen? Zenfit är ju om man betalar en PT så får man då tillgång till det men finns det liknande appar som man kan använda för privatpersoner att lägga upp sitt egna träningsupplägg? Behöver nödvändigtvis inte vara någon gratisapp.

Tacksam för svar
Citera
2022-03-06, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evensteeven
Hej!

Kan någon rekommendera en app där man kan göra sitt eget träningsprogram? T.ex. skriva in:

Dag 1 - Överkropp

Övning 1
Övning 2
osv

Som hjälper en att hålla reda på progressionen? Zenfit är ju om man betalar en PT så får man då tillgång till det men finns det liknande appar som man kan använda för privatpersoner att lägga upp sitt egna träningsupplägg? Behöver nödvändigtvis inte vara någon gratisapp.

Tacksam för svar

vad menar du? bara skriv i typ Samsung Notes om du har samsung. gör en checklista i den, för att kunna bocka av varje dag
Citera
2022-03-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyfirma
vad menar du? bara skriv i typ Samsung Notes om du har samsung. gör en checklista i den, för att kunna bocka av varje dag

Självklart kan jag köra notes i iphone eller fylla i i excel-arket på mobilen. Men jag är ute efter en app.

Denna zenfit t.ex. som jag har sett visar progression som kurvor över tid. Finns massa funktioner. Jag tycker det är ett smidigare sätt än att hålla på med notes eller excel.

Så tacksam för ordentliga svar
Citera
2022-03-06, 19:53
Medlem
Jefit är en bra app för det
Citera
2022-03-06, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gargamel56

Det verkade vara precis det jag sökte! Tack för tipset
Citera
2022-03-13, 01:51
Citat:
Ursprungligen postat av gargamel56
Hur funkar gratisversionen, smockfull med reklam?
Citera
2022-03-13, 09:35
Medlem
HaveFuns avatar
google docs är gratis och där kan man göra sin egen spreadsheet.
Citera
2022-03-13, 09:36
fitbod tycker jag är en bra app med tydligt schema . tydligt med muskelgrupperna återhämtning reps etc

håller också reda på hur man klarat övningen innan samt hur mkt man ökat . kostar dock typ 600-800 kr någonting per år
Citera
2022-03-13, 11:58
Medlem
Kan rekommendera FitNotes, gratis och snygga grafer
Citera
2022-03-13, 15:16
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Hej!

Dag 1 - Överkropp

Övning 1
Övning 2
osv

Tacksam för svar

Strengthlog såklart. Styrkelabbets egen app. Ingen reklam i gratisversionen heller.
Citera
2022-03-22, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Hur funkar gratisversionen, smockfull med reklam?

Nej, det är visserligen nån reklambanner här och där men inget som stör speciellt tycker jag.
Citera
2022-03-22, 19:34
Medlem
Citat:
Det verkade vara precis det jag sökte! Tack för tipset

Kul, hoppas du fortfarande är nöjd
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera