2022-03-06, 18:14
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WrenchZeMonkey
Ja, hycklare bryr sig inte om när de blir avslöjade som de anti-människor de är. Självklart är det ok att bomba bruna människor med allehanda vansinnig vapen, utarmat uran är väl en favorit som USA gärna brukar sig av mot länder där de vill verkligen få civilbefolkningen att lida bland annat. Agent Orange var en riktig höjdare i Vietnam men tyvärr lämnade det ett ton med bevis där det hade brukats så nu kör man med vit fosfor istället.

Det är helt korrekt att fjäska för bruna människor på hemmaplan, det rättfärdigar att man behandlar dem som skadedjur i deras egna hemländer.
Fruktansvärt, blir förbannad jävla nazi svin.
Citera
2022-03-06, 18:15
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Jo, det är skillnad. Båda är brott mot konventioner, men det är skillnad på att göra lite fel och att göra jättefel.

Det var inte Afghanistan heller. Usama var saudier så det hade varit något mer logiskt iaf.
Lite fel?
Håll truten din idiot.

USA har begått flera stora krigsförbrytelser.
Citera
2022-03-06, 18:17
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Lite fel?

I relativa termer, ja.

Citat:
Håll truten din idiot.

Den som sa't han va't.

Citat:
USA har begått flera stora krigsförbrytelser.

Absolut. Jag skulle gärna se George W. Bush ställas inför Haag-tribunalen också, men får jag välja mellan honom och Putin, så väljer jag Putin först.
Citera
2022-03-06, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlXII
Kriget mot talibanerna var inte anfallskrig, de började med 11 september.
Nitton av femton var från saudiarabien, ingen var från afghanistan.
Citera
2022-03-06, 18:20
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
I relativa termer, ja.

Den som sa't han va't.

Absolut. Jag skulle gärna se George W. Bush ställas inför Haag-tribunalen också, men får jag välja mellan honom och Putin, så väljer jag Putin först.
Du väljer Putin först, 1 miljoner civila mördades i Irak din id..iot.
Citera
2022-03-06, 18:22
Medlem
DeValeras avatar
Ja det är rätt. USA behöver faktiskt vakuumbomber för att kunna sprida demokratins och mänskliga rättigheters budskap.
Citera
2022-03-06, 18:24
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Du väljer Putin först, 1 miljoner civila mördades i Irak din id..iot.

Att du hittar på en siffra gör inte mig till en idiot.
Citera
2022-03-06, 18:25
Medlem
WrenchZeMonkeys avatar
Citat:
Fruktansvärt, blir förbannad jävla nazi svin.

Vad ska man säga? Det är ju vi som är "de Goda®", vi som står för "liberal demokrati", självklart är vi bättre än resten och då är det helt ok att vi vänder oss bort när våra "allierade" i väst förvandlar div. sekulära arabländer till söndersprängda hålor. Tycker det är fint att skattebetalarna i väst står för notorna vad gäller militära interventioner och att befolkningen länderna som vi demolerar får stå för räkningen när våra företag, som Haliburton "bygger upp" igen.

Det är bara att inse, bruna människor är inte lika mycket värda, är de kvar i deras länder är de ännu mindre värda, de är avelsmaskiner som ska lösa de demografiska problemen vi har i våra egna hemländer om vi så ska behöva släppa bomber på dem för att motivera dem till det.
Citera
2022-03-06, 18:25
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Att du hittar på en siffra gör inte mig till en idiot.
Jo du är en idiot, 500,000,
The number of casualties in the Iraq War ranges from 1,000,000 to twice that number.
Citera
2022-03-06, 18:27
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Jo du är en idiot, 500,000,
The number of casualties in the Iraq War ranges from 1,000,000 to twice that number.

Så du hittar på nya nummer nu och jag är en idiot?
Citera
2022-03-06, 18:27
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WrenchZeMonkey
Vad ska man säga? Det är ju vi som är "de Goda®", vi som står för "liberal demokrati", självklart är vi bättre än resten och då är det helt ok att vi vänder oss bort när våra "allierade" i väst förvandlar div. sekulära arabländer till söndersprängda hålor. Tycker det är fint att skattebetalarna i väst står för notorna vad gäller militära interventioner och att befolkningen länderna som vi demolerar får stå för räkningen när våra företag, som Haliburton "bygger upp" igen.

Det är bara att inse, bruna människor är inte lika mycket värda, är de kvar i deras länder är de ännu mindre värda, de är avelsmaskiner som ska lösa de demografiska problemen vi har i våra egna hemländer om vi så ska behöva släppa bomber på dem för att motivera dem till det.
Så jävla hemskt, jag är vit och svensk men kan inte ta dubbemoralen USA och Väst kör med!
Stör mig nåt fruktansvärt!
Citera
2022-03-06, 18:28
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Ja det är rätt. USA behöver faktiskt vakuumbomber för att kunna sprida demokratins och mänskliga rättigheters budskap.
Man bör ej öppna när Demokratin knackar på dörren om man är brun eller svart med andra ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in