2022-03-06, 09:50
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Jag kan göra dig en tjänst och göra din tjej gravid. Så slipper du dumma ungar.

Han bytte efternamn för att hans efternamn var vanligt, och hennes mer ovanligt. Sen är han en sådan som pluggat genus och annat tjafs.

Dumt gjort. Som peddo är det bättre att heta något vanligt som Andersson, Karlsson, Johansson, osv.
Hans fru har också bytt efternamn. Hon hette ett vanligt sonnamn innan som börjar på P.
Citera
2022-03-06, 09:51
Medlem
Tarrous avatar
Antar att det är Sara som säger ”Vi ringer polisen om du inte stannar och pratar” till killen med luva - gäller att säkra sitt content
Citera
2022-03-06, 09:55
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Hans fru har också bytt efternamn. Hon hette ett vanligt sonnamn innan som börjar på P.

Ahh som fan, den saken missade jag!

Aj aj aj... Inte ha ett unikt namn! Inte sticka ut från mängden om du ska hitta på fuffens...

Fast till hennes försvar så var denna händelse säkert svår för henne att förutse!

Söt fru för övrigt. Dom där genus-tomtarna har säkert fri tillgång på dumma fruntimmer.
Citera
2022-03-06, 10:00
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ahh som fan, den saken missade jag!

Aj aj aj... Inte ha ett unikt namn! Inte sticka ut från mängden om du ska hitta på fuffens...

Fast till hennes försvar så var denna händelse säkert svår för henne att förutse!

Söt fru för övrigt. Dom där genus-tomtarna har säkert fri tillgång på dumma fruntimmer.
Det är hans fru som skriver om genus. Hon är skribent på flera stora tidningar. Han har ingen formelutbildning vad jag kan se. Några teaterkurser är allt vad jag hittar.
Citera
2022-03-06, 10:03
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Det är hans fru som skriver om genus. Hon är skribent på flera stora tidningar. Han har ingen formelutbildning vad jag kan se. Några teaterkurser är allt vad jag hittar.

Jodå, han har pluggat sådant bland annat. Fanns på hans Linkein. Helt obegripligt hur du kan söka in på en sådan kurs som kille. Visst. Massa fruntimmer. Men ryggraden måste ju krypa upp och strypa hjärnan efter ett tags lyssnande på föreläsaren.
Citera
2022-03-06, 10:04
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Jodå, han har pluggat sådant bland annat. Fanns på hans Linkein. Helt obegripligt hur du kan söka in på en sådan kurs som kille. Visst. Massa fruntimmer. Men ryggraden måste ju krypa upp och strypa hjärnan efter ett tags lyssnande på föreläsaren.
Hans fru måste känna igen han på chattloggen. Han vill ju köra anal och sen direkt till munnen. Den varianten har han säkert försökt med sin fru också. Är ju inte så vanligt att man vill förnedra sin partner så, enligt mig.
Citera
2022-03-06, 10:07
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Du har rätt såg det nu. Genusvetenskap (75 hp)
Citera
2022-03-06, 10:14
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Hans fru måste känna igen han på chattloggen. Han vill ju köra anal och sen direkt till munnen. Den varianten har han säkert försökt med sin fru också. Är ju inte så vanligt att man vill förnedra sin partner så, enligt mig.

Jo, särskilt dom att Dumpen ringer till henne och berättar för henne att den finns tillsammans med bilder på honom.

Nä, reagerade på den detaljen också... Den är lite udda... Kanske ska fråga henne om hon smakat bajsmarinerad prinskorv?

Ingen aning vad som är vanligt... Tittar man på porr så förekommer det ju... Inte så upphetsande enligt mig. Fast jag är ingen "anal"-människa.
Citera
2022-03-06, 10:16
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Ja, sexbrottsstatistiken i Sverige blir säkert bättre med massa lösdrivande negrer och araber.. att vänsterdårar aldrig kan lämna politiken utanför någonting. metoo visade ju att det är högermän är perversa och vänstern feministiska änglar, eller inte..
Haha. Jag ser inte Afs som något seriöst utan som ett gäng muppar.

Men du kände dig träffad eller? För din info är jag nte vänster alls. Detta handlade om muppar intr politiska åsikter. I Afs samlas allsköns muppavskräde.

Pedofiler o andra vidriga män finns genom hela spectret av människor men just muppar samlas gärna i sådana muppsamlingar som Afs. Jag nämnde inte ens politiken bara organisationen
Citera
2022-03-06, 10:25
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Jo, särskilt dom att Dumpen ringer till henne och berättar för henne att den finns tillsammans med bilder på honom.

Nä, reagerade på den detaljen också... Den är lite udda... Kanske ska fråga henne om hon smakat bajsmarinerad prinskorv?

Ingen aning vad som är vanligt... Tittar man på porr så förekommer det ju... Inte så upphetsande enligt mig. Fast jag är ingen "anal"-människa.
På vissa ställen står det att hon är trebarnsmamma.
Citera
2022-03-06, 10:29
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:

Vist har man kört anal. När man var 20 då var det standard att prova med varje tjej man hade. Inte för att det var skönt utan mer för att det var lite förbjudet och spännande. Var inte så kul när man var klar och drog ut den och det satt en liten brun klump i toppen på snoppen.
Citera
2022-03-06, 10:35
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Jaha, så är det "artisten" som är migränmannen?
Hur nosade ni upp honom?

Är för övrigt förvånad över att "gäddorna" inte verkar känna till dumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in