2022-03-06, 05:33
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Tycker också konfrontationen var behärskad och avskalad. Man märker att Sara gjort detta förut nu. Rutinen börjar märkas.

Men Sara låter trött och sliten.
Citera
2022-03-06, 05:40
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Samma problem här, men denna länk fungerar för mig: https://seed306.bitchute.com/64RkweYdHtBC/w3bfBDUZJUxa.mp4

Konstigt att dom ännu inte fixat det. Den nya IT-killen var ju så överlägsen enligt honom själv...

Kanske inte så bra IT-kille, full-screen funkar inte heller sedan en tid tillbaks.
Citera
2022-03-06, 05:57
Medlem
N0IItoleranss avatar
Tveksamt din lilla pedofil
https://anonfiles.com/p4a1o6Max8/Screenshot_20220306-055514_Facebook_jpg
Citera
2022-03-06, 05:58
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Tveksamt din lilla pedofil
https://anonfiles.com/p4a1o6Max8/Screenshot_20220306-055514_Facebook_jpg

Hahahaha bockskäggsbilden på fb också 😂😂😂😂
Citera
2022-03-06, 06:00
Medlem
N0IItoleranss avatar
Inte helt otippat att sista muppen är Afs anhängare. Muppar söker Muppar 😏
Citera
2022-03-06, 06:02
Medlem
N0IItoleranss avatar
Haha han erkänner sig som mupp också på fb
https://anonfiles.com/d5d9o5M0x8/Screenshot_20220306-060158_Facebook_jpg
Citera
2022-03-06, 07:04
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Jösses.

Ny slashas uppe. Inte mkt att säga om. Det är dom här dussindräggen som gör att beståndet aldrig kommer att sina.

Edit: Eller jo, jag ångrar mig. Finns massor att säga om. Jösses vilken jävla pannbiff! Bara profilbilden gör att man skrattar sig hela vägen till månen. Och sen det han har postat på Facebook gör bara det hela ännu roligare, på tal om muppfiske som nån skrev. Dessutom kommer han få en fantastisk karriär i år, antagligen för att han är 9999 % trogen. 🤣🤣🤣

Jag rullar fan på golvet snart.

Ännu en korkskalle. 23 cm lång, verkar vara en utvecklingsstörd person igen..

Men jag hör ju inte vad han säger
Citera
2022-03-06, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Inte helt otippat att sista muppen är Afs anhängare. Muppar söker Muppar 😏
Ja, sexbrottsstatistiken i Sverige blir säkert bättre med massa lösdrivande negrer och araber.. att vänsterdårar aldrig kan lämna politiken utanför någonting. metoo visade ju att det är högermän är perversa och vänstern feministiska änglar, eller inte..
Citera
2022-03-06, 09:02
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Jag kan mycket väl ha ett enkelt psyke, inte för att jag förstår vad det har med diskussionen och göra, men om vi ska märka ord och vara petiga, är man en ”pundare” för att man torskat för ringa narkotikabrott?
Inte enligt mig ialla fall, många människor brukar narkotika utan att vara utslagna parkbänksresidenter eller moraliskt förkastliga, PS har varit ärlig med det i intervjuer och sonat sitt brott, samtidigt som han inte kom med befängda ursäkter, det hedrar honom, det går att bruka narkotika och ha sunda värderingar samtidigt.

Det går INTE att söka sexuell kontakt med barn och samtidigt vara en rakryggad och moralisk person, det är omöjligt då man uppenbarligen är helt empatilös och skiter i konsekvenserna av ens handlingar bara man får utlopp för sina sexuella avarter, när rättsapparaten inte tar sitt ansvar, då är detta ett bra alternativ, flera av individerna som hängts ut är allvarligt sjuka och långt över gränsen ”jag var nyfiken”, det är mörka och sjuka individer som vi alla bör varnas för, så vi kan hålla dom borta från våra barn!

På vilket sätt är straffet för pedofili höga? Kapten klänning promenerade ut från anstalten med skyddad identitet efter 4,5 år, när fanskapet borde ha fängslats med bortkastad nyckel på obestämd tid.

Bokföringsbrott ger i regel högra straff än sexbrott…..

Jag är av åsikten att polismyndigheten generellt är ett jävla skämt och att dom inte är mycket mer än parkeringsvakter med våldsmonopol, flatheten kring denna brottslighet i kombination med gängvåld osv bekräftar bara min bild….

Hmmm... Rörigt och osammanhängande. Är det ditt signum, eller är du så rörig i skallen?

Det här är ju något Dumpen inte heller tycks fatta. De tycks tro att alla som är med hos Dumpen är generellt samvetslösa och onda människor. Världen är inte så enkelt. Samvete är något komplext och långt ifrån logiskt.

Jag kan våldta eller skada någon utan att ha dåligt samvete. Men jag kan få dåligt samvete när jag är sen med ett jobb. Lite lustigt egentligen, om man tänker på storheterna dvs.

De flesta som Dumpen träffar tycks ändå höra till en av två kategorier:

1. Deras samvete fungerar för det mesta. Dom kan inte snatta eller göra någon illa. Utom att våldta barn. För den delen av samvetet har dom tränat bort genom sina sexuella fantasier.

2. De har ett fungerande samvete och de vet hur lagen ser ut. Men de fattar inte att de gör barnet illa. De tror genuint att tjejen vill ha sex. De har inte dåligt samvete eftersom de genuint tror att de gör något som tjejen gillar.
Citera
2022-03-06, 09:03
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlabruni
Det finns spår på youtube.. bytt efternamn..
Vanligt jobb och har två barn..
Det stämmer han jobbar på en högskola. Gift två barn. Har bytt efternamn och dolt sin adress på Mrkoll. Undrar varför han bytt efternamn och vill vara så anonym. Mycket lite spår på nätet. Då brukar det ligga en hund begraven.
Citera
2022-03-06, 09:11
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Snubben i toppluva känns inte som en pedofil.

Möjligen lågutbildad WT-snuskhummer som vill knulla välutvecklad 14-åring.

Kuken skriker: KNULLA! KNULLA!
Hjärnan avstängd.

Givetvis fel. Aja baja.

Det man kan ge puckot är att han tydligen har en FB-dase på 23 om han mätt rätt😂

Haha ja, det har du och "jösses"-mannen gemensamt. En panna som är låg så att hatten ramlar av!

Men över 60st uthängningar och den enda kuken de inte har bild på är killen med 23cm. Han är ju så liten också... Kan en så stor växa på en så liten människa?

Om han inte genast visar upp den så är jag tveksam till att han talar sanning, men samtidigt... Det är ju en bluff som riskerar att bli avslöjad rätt snabbt vid ett möte... Den är svår...

Update.
Jösses-killen ska tydligen vara dömd för bl.a. mordförsök. Av det lite allvarligare slaget... 10 år i fängelse. Det får man ju nästan inte i det här landet. Han måste ha fuskat med skatten också...
Citera
2022-03-06, 09:24
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det stämmer han jobbar på en högskola. Gift två barn. Har bytt efternamn och dolt sin adress på Mrkoll. Undrar varför han bytt efternamn och vill vara så anonym. Mycket lite spår på nätet. Då brukar det ligga en hund begraven.

Jag kan göra dig en tjänst och göra din tjej gravid. Så slipper du dumma ungar.

Han bytte efternamn för att hans efternamn var vanligt, och hennes mer ovanligt. Sen är han en sådan som pluggat genus och annat tjafs.

Dumt gjort. Som peddo är det bättre att heta något vanligt som Andersson, Karlsson, Johansson, osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in