2022-03-05, 22:50
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Nu är du bara barnslig, när du påstår att jag vet något som jag själv skrivit att jag inte vet.
Uppenbarligen kan/vill du, av oklar anledning, inte svara på frågorna och då kan jag såklart inte tvinga dig.
Ok, jag svarar ingen aning på alla frågor. Givande, eller hur?

Citat:
Ursprungligen postat av abbe446
Har du ändrat dig igen? Är det nu helt plötsligt viktigt för dig att dina frågor besvaras?
Nej, era åsikter är inte alls lika viktiga för mig som mina är för er.

Citat:

Anledningen till att jag ställer frågan är att du tidigare hävdat att det är just placeringar som räknas:

Så då frågar jag dig återigen om du verkligen står för det uttalandet för isåfall antar jag att du också tycker följande:
”Om det är ens världscupplacering som avgör hur bra man är så antar jag att du då också tycker att Jonna Sundling inte ens har varit den 3de bästa sprinten i år?
Jag antar att du också tycker att Calle har varit Sveriges bästa herråkare i år eftersom han har flest världscuppoäng?
Jag antar att du också tycker att Rosjö, Brännmark, O Jonsson, F Jonsson, G Eriksson, J Eriksson, Ersson, Berglund, Johansson, Persson och Häggström gjort en bättre säsong en Jens Burman eftersom samtliga är högre upp i världscuprankingen än honom?”

(Femte gången jag ställer frågan nu)
Du håller låg nivå och har kallat mig idiot. Varför ska jag svara dig?
Senast redigerad av tcfmog 2022-03-05 kl. 22:59.
Citera
2022-03-05, 22:56
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog

Som sagt, jag kan inte tvinga dig att svara på frågorna, så du kan släppa det.
Citera
2022-03-05, 23:01
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Som sagt, jag kan inte tvinga dig att svara på frågorna, så du kan släppa det.
Är det meningen att jag ska vara förbländad av din ödmjukhet?
Citera
2022-03-05, 23:04
Medlem
Citat:

Du håller låg nivå och har kallat mig idiot. Varför ska jag svara dig?

Svara bara på min fråga nu! Vad är problemet? Du har slingrat dig nu i 2 timmar. Jag upprepar min fråga igen och om du vill behålla någon slags trovärdighet så bör du nu svara.

”Om det är ens världscupplacering som avgör hur bra man är så antar jag att du då också tycker att Jonna Sundling inte ens har varit den 3de bästa sprinten i år?
Jag antar att du också tycker att Calle har varit Sveriges bästa herråkare i år eftersom han har flest världscuppoäng?
Jag antar att du också tycker att Rosjö, Brännmark, O Jonsson, F Jonsson, G Eriksson, J Eriksson, Ersson, Berglund, Johansson, Persson och Häggström gjort en bättre säsong en Jens Burman eftersom samtliga är högre upp i världscuprankingen än honom?”
Citera
2022-03-05, 23:08
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Svara bara på min fråga nu! Vad är problemet? Du har slingrat dig nu i 2 timmar. Jag upprepar min fråga igen och om du vill behålla någon slags trovärdighet så bör du nu svara.

Problemet är att du håller låg nivå och har kallat mig idiot.
Citera
2022-03-05, 23:18
Medlem
Citat:
Problemet är att du håller låg nivå och har kallat mig idiot.

Efter att ha ställt samma fråga 5 gånger och du har svarat på varje inlägg utan att svara på själva frågan (nu gjorde du det precis igen) så är det väl inte så konstigt att man tillslut tappar det (även om jag erkänner att det var ett onödigt och dåligt ordval).
Men vem är det egentligen som håller låg nivå när du aldrig svarar på den frågan jag ställer men samtidigt säkert 10ggr denna kväll bett andra svara på dina frågor.
Så nu ber jag om ursäkt för det onödiga ordvalet och ber dig svara på min fråga för sjunde gången.

Citera
2022-03-05, 23:22
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Efter att ha ställt samma fråga 5 gånger och du har svarat på varje inlägg utan att svara på själva frågan (nu gjorde du det precis igen) så är det väl inte så konstigt att man tillslut tappar det (även om jag erkänner att det var ett onödigt och dåligt ordval).
Men vem är det egentligen som håller låg nivå när du aldrig svarar på den frågan jag ställer men samtidigt säkert 10ggr denna kväll bett andra svara på dina frågor.
Så nu ber jag om ursäkt för det onödiga ordvalet och ber dig svara på min fråga för sjunde gången.

Du kan få ett givande svar, jag har ingen aning.
Citera
2022-03-05, 23:28
Medlem
Citat:
Du kan få ett givande svar, jag har ingen aning.

Är det verkligen ett ärligt svar? Du skrev ju förut att
Citat:
För att det är placeringar som räknas.

Så då antar jag att du inte längre tycker att det är ”placeringar som räknas” i och med ditt svar nu ”jag har ingen aning”. Eller är det bara ibland ”placeringar som räknas”?
Senast redigerad av abbe446 2022-03-05 kl. 23:30.
Citera
2022-03-05, 23:43
Medlem
Stefan4s avatar
Angående diskussionen om vem som har haft den snabbaste resultatmässiga utvecklingen som skidskytt, av Anna-Carin Olofsson och Stina Nilsson, så kan jag tillägga att ACO inte placerade sig topp-5 individuellt i någon av sina 50 första tävlingar i världscupen eller på VM och endast nådde tre topp-10 placeringar under denna period.

Stina var idag 5.2 sekunder från segern i sin blott trettonde världscupstart.
Senast redigerad av Stefan4 2022-03-05 kl. 23:51.
Citera
2022-03-05, 23:51
Medlem
Citat:
Angående diskussionen om vem som har haft den snabbaste resultatmässiga utvecklingen som skidskytt, av Anna-Carin Olofsson och Stina Nilsson, så kan jag tillägga att ACO inte placerade sig topp-5 individuellt i någon av sina 50 första tävlingar i världscupen eller på VM.

Stina var idag 5.2 sekunder från segern i sin blott trettonde världscupstart.

Det spelar ingen som helst roll för Stina Nilsson ligger på en 30de plats i totala världscupen medans ACO efter lika många säsonger låg på en 25te plats i totala världscupen och det är ju trots allt ändå bara
Citat:
placeringar som räknas.

Ellerhur tcfmog?
Citera
2022-03-06, 00:02
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Är det verkligen ett ärligt svar? Du skrev ju förut att

Så då antar jag att du inte längre tycker att det är ”placeringar som räknas” i och med ditt svar nu ”jag har ingen aning”. Eller är det bara ibland ”placeringar som räknas”?
Du är verkligen ihärdig, därför är det synd att du håller så låg nivå, du hade kunnat lära dig mycket.
Citera
2022-03-06, 00:07
Medlem
Citat:
Du är verkligen ihärdig, därför är det synd att du håller så låg nivå, du hade kunnat lära dig mycket.

Du fortsätter att svara på mina inlägg utan att bemöta mina argument, det tycker jag är att hålla en låg nivå. Jag antar att det har att göra med att du själv inte har några vettiga argument.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in