Citat:
Ursprungligen postat av
tcfmog
Problemet är att du håller låg nivå och har kallat mig idiot.
Efter att ha ställt samma fråga 5 gånger och du har svarat på varje inlägg utan att svara på själva frågan (nu gjorde du det precis igen) så är det väl inte så konstigt att man tillslut tappar det (även om jag erkänner att det var ett onödigt och dåligt ordval).
Men vem är det egentligen som håller låg nivå när du aldrig svarar på den frågan jag ställer men samtidigt säkert 10ggr denna kväll bett andra svara på dina frågor.
Så nu ber jag om ursäkt för det onödiga ordvalet och ber dig svara på min fråga för sjunde gången.
”Om det är ens världscupplacering som avgör hur bra man är så antar jag att du då också tycker att Jonna Sundling inte ens har varit den 3de bästa sprinten i år?
Jag antar att du också tycker att Calle har varit Sveriges bästa herråkare i år eftersom han har flest världscuppoäng?
Jag antar att du också tycker att Rosjö, Brännmark, O Jonsson, F Jonsson, G Eriksson, J Eriksson, Ersson, Berglund, Johansson, Persson och Häggström gjort en bättre säsong en Jens Burman eftersom samtliga är högre upp i världscuprankingen än honom?”