Citat:
Ursprungligen postat av
Allcopsarebastards
du vet väl hur regeringen är och håller på? Dom sprider fortfarande myter på svt om hur farligt cannabis är
Men snälla, de sprider även myter om att vaccinen är helt säkra och effektiva, medan vi alla normalt funtade vet att det är lögn.
De är partiska i denna fråga, och med sin omänskliga nazivision(nollvision) måste dem göra allt, inklusive sprida ren propaganda för att de ser ju att cannabis blir lagligt runt om i hela världen. EU kommer ändå tillåta det helt och hållet, då vi kan inte tillåta kriminella hålla i marknaden, och sälja besprutat eller skadligt skit (obalanserat med mycket THC) till dem som inte är vuxna. Cannsbislagarna är omoraliska på alla sätt och vis!
Gräs är inte ofarligt, men det är nästan nyttigt som hälsokost i jämförelse med tobak, alkohol eller en hel del receptbelagda medel. Istället tvingar dem människor att använda giftigare preparat som är eventuellt dödliga och beroendeframkallande på riktigt.
Att dem inte legaliserat det ännu bevisar att de skiter fullständigt i Sveriges i invånare och bryr sig inte ett dugg om vetenskapen eller vår hälsa. Precis som jag inte trodde ett enda ord angående vaccinen så tror jag inte ett enda ord angående deras uråldriga vetenskapsfientliga antidrog propaganda när det gäller säkra preparat. Samma människor tillåter att unga killar får antidepp, amfetamin och benso på recept.
Någon frågade angående dosering utav detta, tänker inte att de är lika trist att använda lite för mycket av detta som av THC, men skulle säga börja på runt 5-10mg och öka. Det kan ta några minuter innan det smyger sig på.
Är riktigt nöjd med både keifen, bubblegum och pinapple. Testade det ihop med CBG och CBD buds och det blev utmärkt!!
Citat:
Ursprungligen postat av
mangalam
Oerhört len, och fin substans men befarar likt tidigare inlägg att den kommer klassas illa kvickt pga "reklamen" denna tråd start innebär. Admin, snälla papperskorg'a!
Alltså denna shoppen annonserar redan på Flashback(stäng av adblock så du) så ingen reklam behövs, tänkte först att många skulle fråga vart jag köpte så jag skrev det i tråden och detta var i förra tråden som du ser, här har jag inte länkat. Meningen med tråden var att sprida information, kunskap och samla erfarenheter utav ämnet.