Citat:
Ursprungligen postat av
ElonRuskprick
Inser du inte att du bara är en nyttig idiot eller får du betalt för att sprida lögner.
Vad är det för lögner han skriver tycker du? Vi klarar nog av källkritiken själva. Vad är ni mest rädda för, sanningen eller lögnen? Jag uppskattar dessa uppdateringar från båda sidor, om vi nu måste dela upp oss för polarisering verkar har blivit en naturlag. Jag uppskattar också att läsa från dom som har militär och ekonomisk kunskap då det alltid finns mer att lära. Tyvärr blir den här tråden som de flesta andra med anklagelser, påhopp och ibland rena hot. Trist för det skrämmer bort folk som sitter på solid kunskap och information.
Jag funderar om det jag ser här kan vara det Putin vill med sin parkerade armé också. Ju längre tiden går ju mer aggressiva och tanklösa blir motståndaren, övermodet kommer och sen när det smäller förstår dom ingenting då för många olika scenario har berarbetas under all väntan.
Hat är inte min grej då det tar onödigt mycket energi av en så jag tar det lugnt här nu, inte mycket läsa längre ändå mer än trams, gore och hat. Man får ta sig till andra ställen för bra information och lite trevligare människor.