2022-03-05, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av woefulnissan
Han började med att säga att han förlorat en massa subscribers. Jaru, när plånboken svider.

Lyssnar man noga så har snubben inte ändrat åsikt egentligen. Han ändrade bara sättet att prata....
Citera
Medlem
Kanske ska ett vaccin mot allvarlig sjukdom och död införas som är anpassat för krig. Lovar att 90 procent kommer ta det!
Citera
Medlem
Flaklypans avatar
Någon som hitta en Live cam i Odesa?
Citera
2022-03-05, 01:09
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saggi
Kollar Zelensky hålla tal.
Jag får känslan av att CIA håller i alla trådar.
Bakom kameran står säkert 10 CIA med väskor fullproppade med dollar.
Det brukar funka så.
Jag tror inte att så är fallet men om vi leker med att tanken att det skulle stämma så är det ett smart drag att Zelensky tackade nej till USA's erbjudande om att evakueras till en säkrare plats.
Citera
2022-03-05, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElonRuskprick
Inser du inte att du bara är en nyttig idiot eller får du betalt för att sprida lögner.
Vad är det för lögner han skriver tycker du? Vi klarar nog av källkritiken själva. Vad är ni mest rädda för, sanningen eller lögnen? Jag uppskattar dessa uppdateringar från båda sidor, om vi nu måste dela upp oss för polarisering verkar har blivit en naturlag. Jag uppskattar också att läsa från dom som har militär och ekonomisk kunskap då det alltid finns mer att lära. Tyvärr blir den här tråden som de flesta andra med anklagelser, påhopp och ibland rena hot. Trist för det skrämmer bort folk som sitter på solid kunskap och information.

Jag funderar om det jag ser här kan vara det Putin vill med sin parkerade armé också. Ju längre tiden går ju mer aggressiva och tanklösa blir motståndaren, övermodet kommer och sen när det smäller förstår dom ingenting då för många olika scenario har berarbetas under all väntan.

Hat är inte min grej då det tar onödigt mycket energi av en så jag tar det lugnt här nu, inte mycket läsa längre ändå mer än trams, gore och hat. Man får ta sig till andra ställen för bra information och lite trevligare människor.
Citera
2022-03-05, 01:10
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whitetommywright
Är man allierad med Ryssland om man inte är med i NATO eller vadå?

Nä, för USA har byggt sitt imperium på att vara hyggliga och sanningsenliga då eller? Det finns inga klart onda och goda i världspolitiken. Bara mer eller mindre pinsamma, och västvärlden är pinsamt löjlig just nu.

Snälla berätta för mig vilka som är goda
Citera
2022-03-05, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whitetommywright
Jag skiter i USAs påstådda motiv, dom är barbarer. Har då mer respekt för "forn stora dagar" perspektivet än "hur ska vi kunna sprida diabetes och porr till världens alla hörn mest effektivt?"

Ok. Kul för dej.

Nu verkar ju dom flesta inte vilja leva i fornstora dagar, det är ju därför han måste invadera dom.

Ska vi ta tillbaka finland? Eller plundra England?
Citera
2022-03-05, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adiaphorous
Zelensky uppträder, bland publiken sitter Putin: https://vm.tiktok.com/ZMLUJBtyy/
Måste ha varit tider...
Men nu ska den rysktalande komikern mördas av ett nordkaukasiskt folk. Vänder snabbt när makt står på spel.
Citera
2022-03-05, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Snälla berätta för mig vilka som är goda

Håll dig till ämnet och sluta köra "whataboutusm".

Ryssland är en diktatur som styrs av Putin.
Putin har beordrat krig mot Ukraina , som är en demokrati. Demokrati anses som farligt av Putin och ska därför grusas ...Det är logiken Putin har.

Två fel gör inte ett rätt , så sluta prata om andra parters "ditt och datt" som inte har med kärnfrågan att göra.
Citera
2022-03-05, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Jag tror inte att så är fallet men om vi leker med att tanken att det skulle stämma så är det ett smart drag att Zelensky tackade nej till USA's erbjudande om att evakueras till en säkrare plats.

Ett rykte är att han är säkerhet och att filmerna produceras i Hollywood.
Citera
2022-03-05, 01:16
Bannlyst
Ukrainas president verkar ljuga väldigt mycket.

Och lite dum i huvudet? Pratar att han vill ha kärnvapen, att det brinner i kärnkraftverket fast det var träningsanläggning.

Jag kan ha fel och jag inte på rysk sida. Men jag får mer och mer dåliga vibbar av denna killen. Känns som att han vill dra in oss alla i krig
Citera
2022-03-05, 01:17
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Erm? Är svensk, är inte ens partisk i detta men jag inte är naiv eller hjärntvättad som vissa blåögda svenskar är, som tror på allt som sägs i media. Sluta vara så blind och läs på lite mer.

Konflikten är hemsk och borde trappas ner istället för upp som dess antiryss rasister gör.

Du har rätt i sak i det du skriver. Jag är inte hatisk mot Ryssland och dess folk. Jag är hatisk mot diktatorn i Kremlin och hans fruktansvärda övergrepp på det ukrainska folket. Just nu pågår det mitt i Europa ett massmord på Ukrainas folk och deras kulturarv och det är Den stora ledaren i Kremlin som är ansvarig för detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in