Samma anledning som Pride feminist Sverige kan göra affärer med Iran som hänger homosexuella och pride höjer inte ens ögonbrynen...pengar...
Moralen glömmer politiker snabbt när miljard kontrakt ska skrivas under ...
Säger inte Ryssland gör rätt (så missförstå mig inte,)
Men Ryssland har tidigare bombat Tjetjenien i ruiner, Georgien fick ett hårt angrepp, Krim vart tagen och vad hände? blodet hade inte ens torkat innan Putin landade i tex Paris
Putin besökte Merkel, Macron,Biden före och efter de anfallen och vice versa så tror knappast detta kommer bli annorlunda
Putin är så pass stor världsledare (då menar jag INTE bra ledare , bara stor som Xi, Biden , Johnson, Macron etc etc). Blir svårt att undvika honom bara sådär. Jag tror tex Macron spyr varje ggn han ser Putin men han och andra på ngt sätt måste ha kontakt med honom om du förstår mig rätt
Citat:
Ursprungligen postat av
Don.C
Varför I hela fridens namn skulle EU ens vilja förhandla med ett land som drivit miljoner människor på flykt och totalt förinta ett land? Helt uteslutet. Enda möjligheten är ju om Putin avgår, lämnar Ukraina och det påbörjas förhandlingar om hur Ryssland ska betala för återuppbyggnad av Ukraina.