2022-03-04, 13:52
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka
Vafan har dom somnat på dumpen? Eller har pedofilerna bytt taktik så dom har blivit inte nappar längre

Precis det har inte kommit upp något nytt.

Dessa äckel har nog mer koll nu tyvärr. Tidigare var det väl enklare för dem. Men nu nojiga att det är Patrik eller Sara som chattar.

Men det är en stor vinst ändå. Bara dom inte hittar nya vägar att hitta offer.
Citera
2022-03-04, 16:54
Medlem
Beckisbarnets avatar
Vem "experimenterar med homosexualitet" låter som taget ur Vakna eller Vakttornet. 😂 Har dom fått Jehovas Vittnen på tråden?
Citera
2022-03-04, 18:12
Medlem
ballobass avatar
Verkar som deras Facebook grupp går på tomgång nu, där det mest visas upp kläder och annat skräp. Och DUMPEN kraschar titt som tätt, håller korthuset på att rasa samman nu eller?
Citera
2022-03-04, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Verkar som deras Facebook grupp går på tomgång nu, där det mest visas upp kläder och annat skräp. Och DUMPEN kraschar titt som tätt, håller korthuset på att rasa samman nu eller?

Jag hoppas inte det. Jag gillar det de gör. Men de måste, i min mening, ändra framtoning och granska det som publiceras bättre. De här sjuka berättelserna från "överlevare" som de helt okritiskt publicerar är det största problemet. De är med stor säkerhet inte sanna berättelser. De har skrivits av någon pervers jäkel med sjuka fantasier. Detsamma gäller språket i chattloggarna. Fiskarna framstår ju som småperversa själva. De borde vara mer professionella och låta "gäddorna" tala för sig själva. Det finns ingen anledning att hälla bensin på elden och göra chattloggarna mer sjuka än de redan är.

Dumpen borde snegla lite mer på Trolljägarna eller amerikanska To catch a predator.
Citera
2022-03-04, 21:18
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs

Dumpen borde snegla lite mer på Trolljägarna eller amerikanska To catch a predator.

Håller med 100% 👍
Citera
2022-03-04, 21:44
Medlem
WebDevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Malwarebytes varnar dessutom för att sidan är compromised och släpper inte in mig.
Citera
2022-03-04, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WebDev
Malwarebytes varnar dessutom för att sidan är compromised och släpper inte in mig.

Den funkar toppen här både på mobil / dator.
Citera
2022-03-04, 22:29
Medlem
Jasmine4555s avatar
Nytt äckligt svin ligger ute på dumpen nu
Citera
2022-03-04, 22:32
Medlem
Ville ha sex med en sexåring.
Men enligt vissa här så skulle han ju inte gjort det för det är inte bevisat eller som han själv säger "jag ångrade mig".
Citera
2022-03-04, 22:32
Medlem
Ny gädda, https://dumpen.se/2022/03/04/7196/

Migrän-Martin får huvudvärk (napp igen).

Ironi, han visste inte varför han var där. Eller varför han fått migrän så han fick jobba "hemifrån" idag men samtidigt satt sig på tåget mellan Uppsala -> Stockholm för att besöka ett hotell där en mamma och hennes dotter väntade på honom (trodde han ).
Citera
2022-03-04, 22:48
Medlem
N0IItoleranss avatar
Nytt peddo som vill att en sexåring ska sitta på hans ansikte. Är dessa människor på riktigt? Till synes helt vanligt arbetande människor med fru o barn. Kan man lita på någon man omkring sig?
Citera
2022-03-04, 22:51
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Nytt peddo som vill att en sexåring ska sitta på hans ansikte. Är dessa människor på riktigt? Till synes helt vanligt arbetande människor med fru o barn. Kan man lita på någon man omkring sig?

Dumpen nosar upp de extrema svinen. Imponerad igen!!! 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in