2022-03-04, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av woefulnissan
Fast vi pratar inte om världen nu utan Ukraina.

Ahaaa, men så sopiga dom är, bara Ukraina alltså? Kraftig besvikelse. Och jag som trodde att dom hade ett manus för oss alla och att det här endast var en del av den stora planen, även om jag såklart inte fått ta del av den...
Citera
2022-03-04, 20:42
Medlem
Sonnenwendes avatar
Ukrainska styrkor erövrade en lastbil lastad med ryska konkurs pv-robot.

https://mobile.twitter.com/UAWeapons/status/1499829350190956552?cxt=HHwWkICynZ-2u9ApAAAA
Citera
2022-03-04, 20:43
Medlem
woefulnissans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Ahaaa, men så sopiga dom är, bara Ukraina alltså? Kraftig besvikelse. Och jag som trodde att dom hade ett manus för oss alla och att det här endast var en del av den stora planen, även om jag såklart inte fått ta del av den...

Bara för man kritiserar vissa judar innebär inte automatiskt att man tror att de vill ta över världen. Fattar inte varför du är så jäkla känslig för. Se så, sätt på dig kippan igen.
Citera
2022-03-04, 20:43
Medlem
Packapappaspacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElonRuskprick
Sorry, men vi svenskar tror inte på skiten som du sprider.
Jo det gör vi, då 95 % som kommer från Ukraina är propaganda medan 96 % som kommer från Ryssland är propaganda.
Just nu är det ett propagandakrig där väst uppenbarligen inte har att göra.
Får bara hoppas att vare sig Zelenskyj eller Putin lyckas trolla in väst/eu.
Citera
2022-03-04, 20:44
Medlem
raskenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Döda ryssar(?) i vad som påstås vara Hostomel. Såhär ser verkligheten i krig ut, och det är vad Putin-älskarna här i tråden stödjer.

OBS: Väldigt grafiskt material.
https://www.reddit.com/r/ukraine/comments/t6cxq1/russians_after_trying_to_storm_hostomel/

Putte har i stort sett stängt ner hela internet nu. Han är livrädd alla dessa bilder ska nå ryssarna. En ynklig ryggradslös råtta. Nato pratar om att det kan bli intensivare nu i helgen, en del säger art ryssarna håller på att få slut på materiel och resurser, dom kanske försöker göra en sista kraftsamling innan proppen går ut.
Citera
2022-03-04, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clutchshooter
Jag tycker inte Putin gör rätt som invaderar, och det har jag skrivit tidigare. Men jag förstår hans motiv. Gör du?

Referar du till Saruman? Karaktären från Sagan om ringen-filmerna? Snacka om att vara verklighetsfrånvänd.

Ärligt talat så har jag ingen vidare koll på Zelensky, och det behövs egentligen inte om man ska vara lite elak. Det är inte han som styr Ukraina, det är USA.

Hans motiv att ruinera sitt eget land och anseende?

Bra jobbat där.
Citera
2022-03-04, 20:45
Medlem
qwerty-66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneebeen
Tvivlar starkt på att du överhuvud gjort lumpen med det uttalandet ha ha ha Bra precision.

Möjligt att du testat det på din PS 4 och blivit skjuten och respawnat up på en ny bana ha ha ha.

Jag är utbildad på ksp 58 o ak4 i Sverige ja. Ps4 har jag aldrig testat men spela du vidare
Citera
2022-03-04, 20:45
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Föeutom att i krig uppnår man inga mål

Så du menar att Romarriket aldrig uppnådde mål? Självklart kan man uppnå mål med krig både kort och långsiktigt. Sen att man tycker krig är fel är något annat.
Citera
2022-03-04, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Putin kommer inte ge sig nu han har brutit alla band

Att skjuta Putin hjälper inte heller, 10 personer runt Putin är värre än han

Han kommer tugga sig genom Europa och förbättra armé och vapen efter hand

Uppror från ryssarna är inget hopp heller, för många stödjer honom

Kommer inte att hända. Dom 10 personerna brevid Putin kommer dödas av sina egna landsmän, alternativt fängslas för krigsbrott.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende

https://mobile.twitter.com/UAWeapons/status/1499829350190956552?cxt=HHwWkICynZ-2u9ApAAAA

Har dom utrustning för att använda dom?
Citera
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killer2142
Kanske om man slutar fängsla oppositionen och stänga ner TV kanaler innan valet.

Putin har inte sagt att han ska upprätta ett Storrysssland.
Om han har får du skicka underlag på där han säger det, inte andra som hävdar det.

Ukraina är ett puppetstate för USA och man vill göra om det till ett ryskt puppetstate.

Då går utmärkt att hävda att Putin försöker upprätta ett Storryssland utan att han uttalar orden specifikt.
Jag sa aldrig att Putin själv yttrat Storryssland utan det är kontentan många politiska experter gör utifrån vad han gör i ord och handling. Vad annars kan man kalla annekteringen av Krim, Abchazien och Sydossetien i Georgien?

Ukraina är dessutom ingen "puppetstate" för USA, utan deras strävan är att vända sig mot Europa i första hand.
Citera
Medlem
ElonRuskpricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende

Vad menas med det? Sekunda varor som inte funkar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in