Citat:
Ursprungligen postat av
Spayro
Istället för att ta parti eller gömma dig bakom en skärm så kan du skriva vad du vet?
Vad har hennes betyg eller annat som är offentligt med hennes försvinnande att göra? Du lever en värld full av fantasier och tror att skriva loss i en tråd får dig att känna behag. Luktar dålig självrespekt och än sämre ställning i samhället.
Vad har hans jobb som brandman att göra med intelligens och försvinnandet?
Vad har antal kvadratmeter på hans tidigare lägenhet att göra med försvinnandet?
Vad har hans sjukskrivning att göra med försvinnandet?
Fantasier? Jag är en av få här som inte drar slutsatser utifrån hur en gammal kollega berättar iakttagelser från nutid. Hur nu det går ihop?
Jag har lagt ut offentliga uppgifter men det finns tydligen jävligt ömma tår hos någon/några här. Det är ganska normalt att lägga ut offentliga uppgifter här på Flashback på de inblandade för att skapa sig en bild av vilka de är.
Jag har ingen insyn i utredningen. Så jag vet inget om händelsen. Troligtvis inte GW heller. Jag reagerar dock på hur flera skribenter här vänder och vrider på fakta. Och det stör mig.
Jag återkommer med vad jag hittar på bröderna och övrig släkt som enligt uppgift nu tar hand om barnet. En bodde på Östermalm nämnde du. Vad bra, då är man ju lämplig per definition. Jag börjar kolla upp honom. Och fortsätter sen i syskonskaran.