Citat:
Ursprungligen postat av
Arnstad
Ryssarna har i inledningsskedet varit mycket återhållssamma med dödandet, det gäller både militär- och civilbefolkning. Men det är klart att folk kommer till skada, det är ju krig. Ukraina bör kapitulera, och borde ha gjort det tidigare, eftersom striderna är utsiktslösa. Och ju längre striderna fortsätter desto större bekymmer för civilbefolkningen. Krigets lagar? Det är den förlorande sidan som får sätta sig på den anklagades bänk, de som segrat dömer.
Där är jag också -- Varenda gång ngn tönt blir lurad + tro att han kan taga över en Jude Clown och Punch Drunk Boxare i detta fallet. Man minns Ingos du får 50 % går inte jag skall ha minst hälften
Låtsas det skall bli demokrati
Om det är Irak eller Syrien Afghanistan Libyen Jugoslavien så blir det den långa Promenaden för miljontals Människor ..Får ju sluta med det för h..e.
Med det sagt är det inte över innan den feta tanten skriker men det ser mörkt ut ... Ingen ström snart det betyder inget vatten förmodligen .
Inte långt borta sydkusten stängd ..västra gränsen kan säkert stängas vid behov slå ut järnvägen
med flyget..
Känns som att ngn snart säljer Clownen så att Ryssarna kan knäppa honom .Reset all
Vad jag har hört har inte ens Artilleri mattorna börjat . Känns som att det är dags kasta in Handduken .. Det finns väl ändå ingen dum j..l som blandar sig i detta ..Räddar dom så dum kan man väl inte vara eller ??
Så är det ...de stora grabbarna bestämmer det kan man reta sig på men så är det har alltid varit.
kommer alltid att vara .. " Shut the F*ck up and do as You are told "
Hur många demokratier har detta evinnerliga bombande skapat ??