Citat:
Ursprungligen postat av
Pissjuice
Du har alltså ingen förståelse för att när krigs glada psykopaterna usa/nato bygger sina vapen närmare Ryssland så är det en säkerhets fara? Vem fan vill ha dom galningarna som granne? Du tror inte usa hade reagerat om Ryssland började bygga missiler på gränsen i Canada tex?
Det handlar inte om Sverige och finlandssvenska rätt att välja, det handlar om att valet skapar nato baser för nära Ryssland.
Ni borde hålla er neutrala i det här och sluta låtsas att Putins agerande skulle vara helt orimligt, för det är det inte, nato vet att Ryssland kommer reagera men fortsätter provocera.
Nej, faktiskt inte ett uns förståelse. Din rädsla för mig ger inte dig rätt att slå till mig.
Putin har bl.a sagt att om Nato gör samma sak som han gjort på Ukraina (överfaller), då ska ni se på fan. Så uppenbarligen ger han sig själv rätt att agera på ett sätt, samtidigt som han förvägrar andra att agera på det sättet.
Jag har aldrig genom hela mitt liv imponerats av människor som lever efter dubbla standarder. Jag har heller aldrig imponerats av terrorister och mobbare som hotar. Och gör det inte heller nu.