2022-03-04, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Ja, Alexander.
Ja så hette den lille fan.
Citera
2022-03-04, 03:14
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Nej, det är straffbart att överge djur. I sommar då införs det hårdare regler när det gäller husdjur. Katterna säljs till folk om ägaren/ägarna inte vill behålla de själva.

Tror lagen ändrades förrförra sommaren t.o.m!
Hundar och katter får lämnas ensamma max 4 timmar!
Citera
2022-03-04, 03:17
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Victoria verkar gränslös på något obehagligt sätt. Hade hon inte sex med den där lille stöddige som åkte ut direkt? Hon skulle ha sex med en åsna om Vincent skaffat dit nåra.

Knullade dom på farmen eller efteråt?
Vad är det för fult ärr på hennes överarm?
Citera
2022-03-04, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Knullade dom på farmen eller efteråt?
Vad är det för fult ärr på hennes överarm?
Vad jag förstått på Farmen ,killen var ju inte med så många timmar..
Citera
2022-03-04, 06:45
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Är man normal då man sitter i ett TV-program och talar om att man onanerat i en timme? Trodde sånt var privat och inget man delgav omgivningen. Den människan har jag ogillat sen första dagen och det är nåt som är fel på bruden.
Hon är ju en StArK kViNnA. Detta var feminism.

Ingen hade väl tyckt det var konstigt om Prins talade om sin runkstund efter twerkingen?
Citera
2022-03-04, 07:07
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren

Ingen hade väl tyckt det var konstigt om Prins talade om sin runkstund efter twerkingen?
Den där Prins är allt en fjantig rackare. Helene blev ju helt galen av twerk. Twerkandet är väl nåt negresser har kommit på? Bland det mest avtändande en kvinna kan hålla på med. Bea var den enda som hade vett å ge fan i å göra sig till åtlöje.
Citera
2022-03-04, 08:09
Medlem
Citat:
Victoria verkar gränslös på något obehagligt sätt. Hade hon inte sex med den där lille stöddige som åkte ut direkt? Hon skulle ha sex med en åsna om Vincent skaffat dit nåra.
Ja den lille 08an ligger i, enligt Hänt knullar han Monika Ostrowska nu. Kan nog se kul ut när lille 08an får ställa sig på en pall för att nå upp.....
Citera
2022-03-04, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Ja den lille 08an ligger i, enligt Hänt knullar han Monika Ostrowska nu. Kan nog se kul ut när lille 08an får ställa sig på en pall för att nå upp.....
Om man ligger ner märks det inte om man är kort..
Citera
2022-03-04, 08:15
Medlem
Citat:
Om man ligger ner märks det inte om man är kort..
Sant, men man kan ju föreställa sig hur det går till när han ska köra bakifrån....
Citera
2022-03-04, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Fibbla heter väl den kvinnliga motsvarigheten om jag inte minns fel? D.v.s inte när man pullar!
"Fibbla"? Inte så dumt. Men jag trodde att man hade bestämt sig för att kalla det för att "gnugga" när det gäller kvinnlig autoerotik. Vad det var för fel på "pulla" har jag dock aldrig förstått.

Heja Victoria dock!
Citera
2022-03-04, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Är man normal då man sitter i ett TV-program och talar om att man onanerat i en timme? Trodde sånt var privat och inget man delgav omgivningen. Den människan har jag ogillat sen första dagen och det är nåt som är fel på bruden.
Ja, att hon bara skulle ha hållit på i en ynka timme låter skumt. Det hade jag nog legat lågt med för egen del. Men det behöver ju inte vara något fel på henne för det. Kanske har hon lätt för att komma?
Citera
2022-03-04, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren

Nej, men Röd Prince höll väl på i mer än en timme?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in