2022-03-03, 20:49
Medlem
Det var visst någon som oroade sig över vad som händer med Farmens katter när inspelningarna är slut. Men de är väl sådana där sommarkatter och dem släpper man ju ut i skogen i slutet på augusti, eller hur?
Citera
2022-03-03, 21:54
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Det var visst någon som oroade sig över vad som händer med Farmens katter när inspelningarna är slut. Men de är väl sådana där sommarkatter och dem släpper man ju ut i skogen i slutet på augusti, eller hur?

Självklart de lever gott på myror och bark.
Citera
2022-03-03, 22:15
Avstängd
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Victoria låg alltså & runka i en timme, kunde inte killarna åtm fått titta på med händerna i byxfickorna?
Victorias svällkroppar har växt anser Prins istället för att det var han som skulle växa!

Hon pratar om energier i kroppen? wtf

Runka? Vet du med säkerhet att hon har en kuk?
Citera
2022-03-03, 22:17
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Runka? Vet du med säkerhet att hon har en kuk?
Nej, men jag anser att onani är en maskulin rörelse och att det därmed bara finns 1 kön
Citera
2022-03-03, 23:36
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Nej, det är straffbart att överge djur. I sommar då införs det hårdare regler när det gäller husdjur. Katterna säljs till folk om ägaren/ägarna inte vill behålla de själva.
Citera
2022-03-03, 23:42
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
I kvällens avsnitt visade 4 tjejer vilka avskräden de är. Beskyller Jonas och Arlind för sådant de själva gör.
Ja mycket värre. Jag tycker Arlind gjorde rätt som tog ut Levin på det sättet. För den grabben var den värsta av alla tjuvar och dessutom totalt uppsnurrad av ortenfittorna den dummerjönsen. Möjligt att Arlind började "längta hem" just för att skitgänget (jonas inräknad) var på honom och tråkade så de fick honom till å "gå med på en läggmatch". De trodde sig kunna rädda Levin där fult i sig det och inget vi TV-tittare vill ha Ha ha ha så jävla smart å bra gjort av Arlind och avslöja pakten och just bryta upp den. Det var hans motspel! Heja Arlind!!!
Citera
2022-03-03, 23:50
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Jaha, nu satt de med baddräkter på i bastun också. Stärker bara min tidigare tes om att nymoralism och sexualskräck breder ut sig i samhället. Friskt påhejat av TV4 som genom att försöka vara politiskt korrekt istället springer radikala religionstolkares ärenden. Dessutom är det ju för fan direkt ohygieniskt. Riktigt dåligt!

Brutalt hur Helené "friend-zonade" Röd Prince förresten. Finns inget så snöpande för en man som att bli räknad som "en av tjejerna" (jag vet av egen erfarenhet). Hoppas att Röd Prince ger igen genom att vinna hela tävlingen.

Fast allra mest drömmer jag om att Farmen avgörs efter en tvekamp mellan Victoria och Helené. I gyttjebrottning. I grispölen. Nakna!
javisst vilken jävla skillnad mot när naken-Janne var med så visst tusan fick dom vara nakna men...eller har TV4 blivit pryda?
Citera
2022-03-04, 00:01
Medlem
ziggarillens avatar
Är man normal då man sitter i ett TV-program och talar om att man onanerat i en timme? Trodde sånt var privat och inget man delgav omgivningen. Den människan har jag ogillat sen första dagen och det är nåt som är fel på bruden.
Citera
2022-03-04, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Är man normal då man sitter i ett TV-program och talar om att man onanerat i en timme? Trodde sånt var privat och inget man delgav omgivningen. Den människan har jag ogillat sen första dagen och det verkar vara nåt som inte stämmer.

Victoria vill flasha med sin alternativa sida. Klangskål, gyttjebad, onaniprat. Men egentligen är hon en översittare.
Citera
2022-03-04, 00:07
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Victoria vill flasha med sin alternativa sida. Klangskål, gyttjebad, onaniprat. Men egentligen är hon en översittare.
Djävligt märklig människa. Hoppas att Bea eller Prinsen slår ut henne. Vem som helst dock duger men nån av dessa 2 skulle sitta bäst.
Citera
2022-03-04, 02:35
Medlem
Victoria verkar gränslös på något obehagligt sätt. Hade hon inte sex med den där lille stöddige som åkte ut direkt? Hon skulle ha sex med en åsna om Vincent skaffat dit nåra.
Citera
2022-03-04, 02:50
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Victoria verkar gränslös på något obehagligt sätt. Hade hon inte sex med den där lille stöddige som åkte ut direkt? Hon skulle ha sex med en åsna om Vincent skaffat dit nåra.
Ja, Alexander.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in