2022-03-03, 14:34
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
Jag har inga problem alls med dialog/debatt.
https://duckduckgo.com/?q=Pfizer+Adverse+Events+Data&t=h_&df=w&ia=web

Utgångspunkten är olika.
Jag är numera fullständigt övertygad om att nyttan är tveksam av vaccinen och till och med obefintlig idag, trots det försöker de fortfarande jaga in det i armen på oss och t.o.m. i barn. Vet inte hur du ställer dig idag till boosters och barnvaccination mot covid?

Mer och mer kommer fram som borde iallafall få en hel del att numera fundera över är detta rimligt.

Att långtidsstudier saknas av naturliga skäl kan vi nog enas om, och på några sekunder går att hitta om pfizers mer ljuskygga aktiviteter, många tar dem som guds representant på jorden när så inte är fallet.

Personligen har jag svårt att ignorera alla tusentals läkare och forskare som unisont försöker varna oss och som ofta offrat karriären på köpet.
Jag kan inte dra mig till minnes att något liknande hänt i den här omfattningen, kan du?
(FB) Vi är inte en Dr. utan 17000, Besegra mandaten - Eventet hölls I Washington DC 23/1.
Men det är något helt annat. Om du inte vill vaccinera dig av vaccinkritiska anledningar är helt ok. Ingen skall bli tvingad att vaccinera sig mot sin vilja - men samtidigt måste man förstå att det är fråga om ren desinformation när folk påstår att det finns "information som Pfizer försökt dölja" som bl.a. "visar en nio sidor lång lista över biverkningar som rapporterats", när så inte är fallet. Det finns ingen sådan lista, det är ett påhitt. När samma galningar sedan - i samma diskussion - hävdar att den person som påtalar desinformationen "ljuger", trots att personen medelst empiri visar att de har fel, då handlar det inte längre om något olycksfall i arbetet, det är personer som är antingen helt intelligensbefriade alternativt har en agenda som består av att sprida desinformation och försöka lura och ljuga för att påverka andra, s.k antivaxxare.

Det är tyvärr så illa. Min egen misstanke är att dessa personer helt enkelt är så jävla dumma att man knappt tror det är sant och blir helt ogreppbart för oss normala individer. Tyvärr.
Senast redigerad av korrektamund0 2022-03-03 kl. 15:19.
Citera
2022-03-03, 14:37
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Äcklet "0Korrektamund" är ohederlig i diskussion då h-n vrider och vänder på allt man säger till hen-idioten, t.o.m felciterar. Kommit på med flertalet lögner från hen's sida och h-n försvinner i ett par månader när h-n själv inser att ingen tar hens på allvar.
Infoga gärna en referens till något tillfälle där jag "felciterat" eller där du kommit på "lögner". Då slipper du framstå som en substanslös tramsare.
Senast redigerad av korrektamund0 2022-03-03 kl. 15:18.
Citera
2022-03-03, 15:35
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 369Q
Pfizerdokument gällande biverkningar som man försökte dölja ifrån allmänheten har nu blivit offentligt efter domstolsorder.

Och det är illa. Riktigt illa :

"Deleting part of people's chromosomes"

"Progressive damage to the brain."

"Säkert och effektivt"

Källor:

Genomgång av rapporten med kommentar : https://rumble.com/vw868j-stranger-than-fiction-pfizer-document-exposes-truth.html

Själva rapporten (biverkningar sida 30) : https://phmpt.org/wp-content/uploads/2021/11/5.3.6-postmarketing-experience.pdf

Ska det bli en ny tråd varje gång ett sådant här dokument släppt med genomgångar på Rumble och Bitchute?
Som sedan följs med kommentarer som "detta är illa" och "varför skriver inte MSM om det här?"

Fattar ni fortfarande inte vad rapporterade "adverse events" innebär?
Jag ser absolut inget konstigt med det här dokumentet heller.
Ni antivaxxare greppar verkligen efter halmstrån nu. Inser ni inte att ni haft fel om i stort sett allt ni påstått?
Citera
2022-03-03, 15:38
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Men det är något helt annat. Om du inte vill vaccinera dig av vaccinkritiska anledningar är helt ok. Ingen skall bli tvingad att vaccinera sig mot sin vilja - men samtidigt måste man förstå att det är fråga om ren desinformation när folk påstår att det finns "information som Pfizer försökt dölja" som bl.a. "visar en nio sidor lång lista över biverkningar som rapporterats", när så inte är fallet. Det finns ingen sådan lista, det är ett påhitt. När samma galningar sedan - i samma diskussion - hävdar att den person som påtalar desinformationen "ljuger", trots att personen medelst empiri visar att de har fel, då handlar det inte längre om något olycksfall i arbetet, det är personer som är antingen helt intelligensbefriade alternativt har en agenda som består av att sprida desinformation och försöka lura och ljuga för att påverka andra, s.k antivaxxare.

Det är tyvärr så illa. Min egen misstanke är att dessa personer helt enkelt är så jävla dumma att man knappt tror det är sant och blir helt ogreppbart för oss normala individer. Tyvärr.

Du har helt rätt i allt du skriver.
Det är helt sanslöst att dessa personer är så här lättlurade.
Citera
2022-03-03, 15:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av throwawayaccount1
Det verkar inte alls handla om samma saker, så det är nog du som sprider "FAKE NEWS!".

TS hänvisar till de bieffekter som tidigare varit företagshemligheter för det vinstdrivande företaget Pfizer, någonting dom yrkade på att behålla hemligt i 75 år men nu har tvingats släppa ut i ljuset.
Binary hugger till direkt med sin förnekelse, igen. Binary, njut av din spruta, ta en till.
Citera
2022-03-03, 16:26
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0

Pfizer är ett av världens mest kriminella företag som har fått betala enorma belopp för sina kriminella handlingar.

Hur kan du lita helt blint på det företaget?
Citera
2022-03-03, 16:29
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Ont: Nu förstår man i alla fall varför läkemedelsbolagen inte ville lämna ut rapporterna, väldigt graverande - likaså att de även ville ha 75 år på sig för att redovisa.

Nädå, läkemedelsbolagen är helyllemänniskor som enbart vill människans bästa utan några som helst baktankar.

Edit:
Hur var det det hette? Att läkemedlet är helt säkert med få (om ens några) biverkningar? Alla läkare som sa annat blev automatiskt anti-vaxxer. Fint hur den s.k "vetenskapen" fungerar där man unisont måste hålla med.

Vad menar du?

Korrektamundo har ju redan bevisat att Pfizer inte har något att dölja och att även om de hade det så skulle de inte ha gjort det.

Pfizer är transparenta med precis allt och har så alltid varit. Det har korrektamundo korrekta källor på.
Citera
2022-03-03, 16:45
Medlem
Petruccianis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Vad menar du?

Korrektamundo har ju redan bevisat att Pfizer inte har något att dölja och att även om de hade det så skulle de inte ha gjort det.

Pfizer är transparenta med precis allt och har så alltid varit. Det har korrektamundo korrekta källor på.

Ja exakt, vad är det du inte förstår med det, din hemska daggmask-IQ-antivaxxer?! jag menar, de kan väl absolut inte försökt med något som helst fuffens vad gäller mörkande av skadeverkningar, forskningsfusk osv denna gång? för det har väl aldrig hänt förr, inte många gånger om? oavsett om det har hänt förr så kan det ju naturligtvis aldrig inträffa nu, det är alldeles för stora pengar på spel...

Nej så kan det nog absolut inte vara! speciellt inte nu när vi har så trevliga människor som förser oss med helt rätt information och välsignar oss med sin enorma kunskap om dessa trevliga företags enorma välvillighet, överlägsna produkter och extrema moraliska integritet, in Pfizer we trust! så sitt inte där och var en obildad lågintelligent antivaxxer-pajas nu!

Citat:
Pfizer är ett av världens mest kriminella företag som har fått betala enorma belopp för sina kriminella handlingar.

Hur kan du lita helt blint på det företaget?

En titt i CV't hos vissa kanske skulle förklara ett och annat.

(btw, när korrektamund0, gärningsmannen och Binary är triggade samtidigt i samma tråd förstår man att det är kod röd på PR-avdelningen )
Citera
2022-03-03, 17:04
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen

Jag hoppas människan har rätt också.
Orkar inte tjafsa, vill bara ni ska ta det lugnt och vara uppmärksamma på det Pfizer varnar för med sin produkt. Om du menar att "det är inte rapporterade biverkningar" så behöver du inte. För påstår inte det.

Önskar dig en trevlig kväll. Dig Korrektamund0 också.

Finns på pm om ni vill prata. Ni ska absolut inte ska känna er övergivna och ensamma efter denna cirkus packat ihop å lämnat..
Vi bryr oss faktiskt, annars hade nog ingen av oss varit här.
Kalla mig foliehatt och idiot. Helt lugnt.
Men nu måste vi se till att alla får det så bekvämt som möjligt och känner de kan prata ut om detta utan att bli stämplade som "antivaxxer".
Finns ju folk som är riktigt oroliga över vad som hänt. Många ensamma äldre som bara ville hjälpa till och ta sitt ansvar.
Dom förtjänar verkligen inte att läsa sånt skitsnack.
#Solidaritet. #PrataUt. #StårMedDeDrabbade. ✊

Citera
2022-03-03, 18:16
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen

Du tror att oförskämdheter från din sida kommer ändra på det faktum att vi också kan läsa och tänka?

Att du och likasinnade har idéer om att jag eller någon annan inte förstår har tyvärr inget att göra med saken sett till sammanhanget. Du är fri att tycka det, som det ska vara.

Men det ändrar ju inte på det faktum att andra kommer ta till sig av det om står. Eller ska dom ha din eller någon annan auktoritets översyn för att tolka och förstå innehållet?

Jag startade tråden så människor som litar blint skulle få chansen att se vad det är för demoner som de lagt sin tilltro hos.

Vad du väljer tro på är jag helt obrydd över. Men om du tror att någon tänker ha en debatt över det här när vi nu ser svart på vitt man försökt att dölja är inget som på något sätt är oväntat.

FDA sökte för att få det hemligstämplat till 2097 men det överklagades av domstol. Man har försökt undanhållit den här informationen för allmänheten i syfte att göra maximal vinst och skada på befolkningen.

Jag hoppas du är intelligent nog till den grad att du förstår att det inte slutar här? Förstår du att dom sprutade in den där skiten i barn, medvetet? Tror du föräldrarna hade gått med på att vaccinera sina barn om dom sett det här?

Det kommer inte sluta här.

Och det tror jag majoriteten som läser dokumentet oavsett vaccinationsstatus inser med.

Det här har knappt börjat.
Senast redigerad av 369Q 2022-03-03 kl. 18:18.
Citera
2022-03-03, 18:44
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Jag kontrollera vad marknaden säger.

Strax efter 15.00 händer något och volymen ökar rejält

Pfizer går upp!!! 2,5 %
Moderna kraschar 5%

Jag förstår inte.
Moderna har få om något annat läkemedel förutom vaccinet.
Kanske kan det förklara vad som händer.
Någon kommer tjäna pengar på alla vaccin-skador.
Pfizer har läkemedel för detta, något moderna saknar.

Det stämmer inte, de har högvis med läkemedel.
Sluta ljug på Internet.
Citera
2022-03-03, 18:53
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Vad menar du?

Det är svårt att acceptera att man blir avklädd såhär. Mkt känslor bakom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in