Citat:
Ursprungligen postat av
gärningsmannen
Du har helt rätt i allt du skriver.
Det är helt sanslöst att dessa personer är så här lättlurade.
Du tror att oförskämdheter från din sida kommer ändra på det faktum att vi också kan läsa och tänka?
Att du och likasinnade har idéer om att jag eller någon annan inte förstår har tyvärr inget att göra med saken sett till sammanhanget. Du är fri att tycka det, som det ska vara.
Men det ändrar ju inte på det faktum att andra kommer ta till sig av det om står. Eller ska dom ha din eller någon annan auktoritets översyn för att tolka och förstå innehållet?
Jag startade tråden så människor som litar blint skulle få chansen att se vad det är för demoner som de lagt sin tilltro hos.
Vad du väljer tro på är jag helt obrydd över. Men om du tror att någon tänker ha en debatt över det här när vi nu ser svart på vitt man försökt att dölja är inget som på något sätt är oväntat.
FDA sökte för att få det hemligstämplat till 2097 men det överklagades av domstol. Man har försökt undanhållit den här informationen för allmänheten i syfte att göra maximal vinst och skada på befolkningen.
Jag hoppas du är intelligent nog till den grad att du förstår att det inte slutar här? Förstår du att dom sprutade in den där skiten i barn, medvetet? Tror du föräldrarna hade gått med på att vaccinera sina barn om dom sett det här?
Det kommer inte sluta här.
Och det tror jag majoriteten som läser dokumentet oavsett vaccinationsstatus inser med.
Det här har knappt börjat.