Citat:
Ursprungligen postat av
369Q
Du tror att oförskämdheter från din sida kommer ändra på det faktum att vi också kan läsa och tänka?
Att du och likasinnade har idéer om att jag eller någon annan inte förstår har tyvärr inget att göra med saken sett till sammanhanget. Du är fri att tycka det, som det ska vara.
Men det ändrar ju inte på det faktum att andra kommer ta till sig av det om står. Eller ska dom ha din eller någon annan auktoritets översyn för att tolka och förstå innehållet?
Jag startade tråden så människor som litar blint skulle få chansen att se vad det är för demoner som de lagt sin tilltro hos.
Vad du väljer tro på är jag helt obrydd över. Men om du tror att någon tänker ha en debatt över det här när vi nu ser svart på vitt man försökt att dölja är inget som på något sätt är oväntat.
FDA sökte för att få det hemligstämplat till 2097 men det överklagades av domstol. Man har försökt undanhållit den här informationen för allmänheten i syfte att göra maximal vinst och skada på befolkningen.
Jag hoppas du är intelligent nog till den grad att du förstår att det inte slutar här? Förstår du att dom sprutade in den där skiten i barn, medvetet? Tror du föräldrarna hade gått med på att vaccinera sina barn om dom sett det här?
Det kommer inte sluta här.
Och det tror jag majoriteten som läser dokumentet oavsett vaccinationsstatus inser med.
Det här har knappt börjat.
Det är bra att dokumentet kommer fram så att alla kan få en chans att med så mycket tillgänglig fakta som möjligt kan ta sina beslut om dom tycker vaccinets skydd är värt risken det medför.
Jag tycker inte det i nuläget. Särskilt inte då man behöver flera vaccinsprutor vilket ger upprepad risk vid varje injektion.
MEN, du gör inte någon några tjänster när du bortser från det dokumentet faktiskt säger. Bortser från de faktiska rapporterade biverkningarna och istället slår på stora trumman om listan på slutet av dokumentet. Den listan är INTE biverkningar från vaccinet. Den är en lista på alla olika sjukdomar/tillstånd/resultat som skulle falla under kategorien AESI (adverse event of special interest).
Man tar upp i början de förkortningar som används i dokumentet. Listan är alltså en förteckning över det som skulle få den benämningen OM det skulle rapporterats.
Vad som faktiskt rapporterats finns i det övriga dokumentet och det som benämns AESI återfinner du då både i rapporten samt någonstans i listan på slutet.
Appropå att lita blint så är det du som inte orkat läsa och förstå rapporten utan istället lyssnat på och blindt litat på en rumble video där killen inte heller orkat/kunnat förstå rapporten utan gått direkt till slutet med en helt felaktig slutsats.
Du förstör alltså trovärdigheten i rapporten och svärtar ner det egentliga innehållet som jag och många anser är viktigt att det kommer ut. Det du gör här i tråden spär på det redan stora motståndet människor har till att höra nyanserad och befogad kritik mot vaccinen och informationen kring dem.
Det skulle inte förvåna mig om det i själva verket är du som springer pfizers ärenden i en psyop som går ut på att dumförklara vaccinkritiker och att rikta uppmärksamheten bort från de riktiga biverkningarna i rapporten.