2022-03-03, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raikkonen
Tror du att antivaxare får sitt info från Aftonbladet??
Roligaste jag har läst idag.. du måste trolla.. Hahahaa

Tack för att du bevisar EXAKT det jag skrev.

Total analfabetism
Citera
2022-03-03, 19:37
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillFuckingMurray
Det stämmer inte, de har högvis med läkemedel.
Sluta ljug på Internet.

Företaget är bara 12 år gammalt.
Leta själv bäst du vill på deras hemsida.
https://www.modernatx.com/about-us/modernas-key-milestones-and-advancements

Under normala förhållanden kan det ta 10år innan en produkt kommer ut på marknaden.
Det är mestadels tester som tar tid.

Fick du modernas "gratis-spruta"?
Citera
2022-03-03, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KreugerGuld
Sluta ljug så förbannat!

Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Ska det bli en ny tråd varje gång ett sådant här dokument släppt med genomgångar på Rumble och Bitchute?
Som sedan följs med kommentarer som "detta är illa" och "varför skriver inte MSM om det här?"

Fattar ni fortfarande inte vad rapporterade "adverse events" innebär?
Jag ser absolut inget konstigt med det här dokumentet heller.
Ni antivaxxare greppar verkligen efter halmstrån nu. Inser ni inte att ni haft fel om i stort sett allt ni påstått?

Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Binary hugger till direkt med sin förnekelse, igen. Binary, njut av din spruta, ta en till.

Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Bara dina källor är alltid korrekta och det enda som duger så vad finns det ens att diskutera?

Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Jag hoppas människan har rätt också.
Orkar inte tjafsa, vill bara ni ska ta det lugnt och vara uppmärksamma på det Pfizer varnar för med sin produkt. Om du menar att "det är inte rapporterade biverkningar" så behöver du inte. För påstår inte det.

Önskar dig en trevlig kväll. Dig Korrektamund0 också.

Finns på pm om ni vill prata. Ni ska absolut inte ska känna er övergivna och ensamma efter denna cirkus packat ihop å lämnat..
Vi bryr oss faktiskt, annars hade nog ingen av oss varit här.
Kalla mig foliehatt och idiot. Helt lugnt.
Men nu måste vi se till att alla får det så bekvämt som möjligt och känner de kan prata ut om detta utan att bli stämplade som "antivaxxer".
Finns ju folk som är riktigt oroliga över vad som hänt. Många ensamma äldre som bara ville hjälpa till och ta sitt ansvar.
Dom förtjänar verkligen inte att läsa sånt skitsnack.
#Solidaritet. #PrataUt. #StårMedDeDrabbade. ✊

Citat:
Ursprungligen postat av 369Q
Du tror att oförskämdheter från din sida kommer ändra på det faktum att vi också kan läsa och tänka?

Att du och likasinnade har idéer om att jag eller någon annan inte förstår har tyvärr inget att göra med saken sett till sammanhanget. Du är fri att tycka det, som det ska vara.

Men det ändrar ju inte på det faktum att andra kommer ta till sig av det om står. Eller ska dom ha din eller någon annan auktoritets översyn för att tolka och förstå innehållet?

Jag startade tråden så människor som litar blint skulle få chansen att se vad det är för demoner som de lagt sin tilltro hos.

Vad du väljer tro på är jag helt obrydd över. Men om du tror att någon tänker ha en debatt över det här när vi nu ser svart på vitt man försökt att dölja är inget som på något sätt är oväntat.

FDA sökte för att få det hemligstämplat till 2097 men det överklagades av domstol. Man har försökt undanhållit den här informationen för allmänheten i syfte att göra maximal vinst och skada på befolkningen.

Jag hoppas du är intelligent nog till den grad att du förstår att det inte slutar här? Förstår du att dom sprutade in den där skiten i barn, medvetet? Tror du föräldrarna hade gått med på att vaccinera sina barn om dom sett det här?

Det kommer inte sluta här.

Och det tror jag majoriteten som läser dokumentet oavsett vaccinationsstatus inser med.

Det här har knappt börjat.
Det är inte så lätt att ta till sig informationen - det är ju ett vetenskapligt dokument med sin speciella sorts engelska.
Men det är ju intressant - Det avslöjar en del sådant som man inte visste helt säkert - men man har anat.
Tio sidor beskrivna biverkningar.
Även dödsfall och livshotande sjukdomsfall. Och enligt min uppfattning är det många. Sverige finns nämnt i dokumentet. Trots vi är ett litet land har vi hamnat på sjätte plats bland incidenterna.

Självklart kan man inte lita på att Pfizer är helt ärliga i den här studien. Det är ju blåögt och tro en tillverkare skulle avslöja sina egna brister. (Det borde naturligtvis göras opartisk test och studie).
I alla fall jag är vis av erfarenheten - att det går att fiffla med resultat. Till ex. finns i studien ganska stora uteblivna resultat. Och sådant händer i en större studie - för folk hoppar av, flyttar, ändrar sig osv. Så det blir alltid oklarheter. Men när det uppstår oklarheter - är det också osäkerhet - man måste ta reda på varför oklarheter uppstått. (så det inte är fusk). Men ändå visar studien att det varit över 2700 incidenter (av 42 000) och det är ganska högt. Och dödsfallen omräknat på världen blir närmare 1,8 miljoner. Det är högt. Och om dödsfallen är bland unga personer - så borde man räkna förlorade livsår - inte förlorade liv.

Denna undersökning visar i alla fall för mig att det är inget bra vaccin.
Citera
2022-03-03, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hypokonrad
Tack för att du bevisar EXAKT det jag skrev.

Total analfabetism
Tror du att jag är antivaxxare nu? Hahahaaa. du är det roligaste som finns här!
Citera
2022-03-03, 20:00
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Du tror att oförskämdheter från din sida kommer ändra på det faktum att vi också kan läsa och tänka?

Att du och likasinnade har idéer om att jag eller någon annan inte förstår har tyvärr inget att göra med saken sett till sammanhanget. Du är fri att tycka det, som det ska vara.

Men det ändrar ju inte på det faktum att andra kommer ta till sig av det om står. Eller ska dom ha din eller någon annan auktoritets översyn för att tolka och förstå innehållet?

Jag startade tråden så människor som litar blint skulle få chansen att se vad det är för demoner som de lagt sin tilltro hos.

Vad du väljer tro på är jag helt obrydd över. Men om du tror att någon tänker ha en debatt över det här när vi nu ser svart på vitt man försökt att dölja är inget som på något sätt är oväntat.

FDA sökte för att få det hemligstämplat till 2097 men det överklagades av domstol. Man har försökt undanhållit den här informationen för allmänheten i syfte att göra maximal vinst och skada på befolkningen.

Jag hoppas du är intelligent nog till den grad att du förstår att det inte slutar här? Förstår du att dom sprutade in den där skiten i barn, medvetet? Tror du föräldrarna hade gått med på att vaccinera sina barn om dom sett det här?

Och det tror jag majoriteten som läser dokumentet oavsett vaccinationsstatus inser med.

Jag ifrågasätter inte din läskunnighet.
Däremot menar jag att du tolkar det här helt felaktigt.
Eller rättare sagt du refererar bara vad du matats med från desinformationskällor.

Har du inte öht reflekterat över att det är en nio sidor lång lista med händelser som är av intresse att leta efter i signalspaningssystemen som används i hela världen.

Jag skulle snarare vara orolig om det INTE fanns en sådan lista. Samtliga regulatoriska myndigheter har en motsvarande lista. I vissa fall offentlig handling. I andra fall inte.
Citera
2022-03-03, 20:04
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urbizzo
Det är inte så lätt att ta till sig informationen - det är ju ett vetenskapligt dokument med sin speciella sorts engelska.
Men det är ju intressant - Det avslöjar en del sådant som man inte visste helt säkert - men man har anat.
Även dödsfall och livshotande sjukdomsfall. Och enligt min uppfattning är det många. Sverige finns nämnt i dokumentet. Trots vi är ett litet land har vi hamnat på sjätte plats bland incidenterna.

Självklart kan man inte lita på att Pfizer är helt ärliga i den här studien. Det är ju blåögt och tro en tillverkare skulle avslöja sina egna brister. (Det borde naturligtvis göras opartisk test och studie).
I alla fall jag är vis av erfarenheten - att det går att fiffla med resultat. Till ex. finns i studien ganska stora uteblivna resultat. Och sådant händer i en större studie - för folk hoppar av, flyttar, ändrar sig osv. Så det blir alltid oklarheter. Men när det uppstår oklarheter - är det också osäkerhet - man måste ta reda på varför oklarheter uppstått. (så det inte är fusk). Men ändå visar studien att det varit över 2700 incidenter (av 42 000) och det är ganska högt. Och dödsfallen omräknat på världen blir närmare 1,8 miljoner. Det är högt. Och om dödsfallen är bland unga personer - så borde man räkna förlorade livsår - inte förlorade liv.

Du har misstolkat studien.
Det finns ingen säkerställd koppling till vaccin.

Det är inte heller tio sidor ”beskrivna biverkningar”.
Listan består av sådant de letar efter i sin uppföljning. Detta framgår tydligt om du faktiskt läser och förstår.
Citera
2022-03-03, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Binary hugger till direkt med sin förnekelse, igen. Binary, njut av din spruta, ta en till.
Jag såg fram emot att bli quadrupelvaccinerad men staten drog ju in den förmånen nu.

Fr.o.m april kommer inte Covid längre vara klassat som samhällsfarlig och pandemilagen avskaffas.

Så Antivaxxers, vad hände med polisstaten, massmordet, social scoring via obligatorisk vaxxpass? Ingenting av det ni påstod hände.

Ni har alltså ljugit och bara försökt skrämma folk hela tiden. Nu ska ni fan skämmas och även straffas tycker jag, för er fula desinformation. Hoppas att Säpo har koll på er. Jävla terrorister.
Citera
2022-03-03, 20:19
Medlem
Citat:

Det är bra att dokumentet kommer fram så att alla kan få en chans att med så mycket tillgänglig fakta som möjligt kan ta sina beslut om dom tycker vaccinets skydd är värt risken det medför.

Jag tycker inte det i nuläget. Särskilt inte då man behöver flera vaccinsprutor vilket ger upprepad risk vid varje injektion.

MEN, du gör inte någon några tjänster när du bortser från det dokumentet faktiskt säger. Bortser från de faktiska rapporterade biverkningarna och istället slår på stora trumman om listan på slutet av dokumentet. Den listan är INTE biverkningar från vaccinet. Den är en lista på alla olika sjukdomar/tillstånd/resultat som skulle falla under kategorien AESI (adverse event of special interest).

Man tar upp i början de förkortningar som används i dokumentet. Listan är alltså en förteckning över det som skulle få den benämningen OM det skulle rapporterats.

Vad som faktiskt rapporterats finns i det övriga dokumentet och det som benämns AESI återfinner du då både i rapporten samt någonstans i listan på slutet.

Appropå att lita blint så är det du som inte orkat läsa och förstå rapporten utan istället lyssnat på och blindt litat på en rumble video där killen inte heller orkat/kunnat förstå rapporten utan gått direkt till slutet med en helt felaktig slutsats.

Du förstör alltså trovärdigheten i rapporten och svärtar ner det egentliga innehållet som jag och många anser är viktigt att det kommer ut. Det du gör här i tråden spär på det redan stora motståndet människor har till att höra nyanserad och befogad kritik mot vaccinen och informationen kring dem.

Det skulle inte förvåna mig om det i själva verket är du som springer pfizers ärenden i en psyop som går ut på att dumförklara vaccinkritiker och att rikta uppmärksamheten bort från de riktiga biverkningarna i rapporten.
Citera
2022-03-03, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Jag såg fram emot att bli quadrupelvaccinerad men staten drog ju in den förmånen nu.

Fr.o.m april kommer inte Covid längre vara klassat som samhällsfarlig och pandemilagen avskaffas.

Så Antivaxxers, vad hände med polisstaten, massmordet, social scoring via obligatorisk vaxxpass? Ingenting av det ni påstod hände.

Ni har alltså ljugit och bara försökt skrämma folk hela tiden. Nu ska ni fan skämmas och även straffas tycker jag, för er fula desinformation. Hoppas att Säpo har koll på er. Jävla terrorister.
Och du har koll på vad som sker i framtiden? Vi kan väl vänta ett tag och se vad som händer.. din fjärde spruta kommer komma.. var så säker.. och är det inte ni provaxxare som skrämmer skiten ur folk så dom tror dom kommer dö om dom inte tar sprutan.. inte ser jag några ovaccinerade ligga döda i drivor…
Citera
2022-03-03, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillBurtan
Och du har koll på vad som sker i framtiden? Vi kan väl vänta ett tag och se vad som händer.. din fjärde spruta kommer komma.. var så säker.. och är det inte ni provaxxare som skrämmer skiten ur folk så dom tror dom kommer dö om dom inte tar sprutan.. inte ser jag några ovaccinerade ligga döda i drivor…
Jaså. Vilka tror du det är som har dött av Covid då? Jag kan avslöja för dig att det är bokstavligen talat drivor med ovaccinerade idioter.
Citera
2022-03-03, 21:53
Medlem
tingelingans avatar
Har du vaccinerat dig och vill se vilka biverkningar du kan få? Kolla upp serienumret som står på intyget du fick och jämför det med serienumret (batchcode) för det vaccin du erhållit.

https://prickigahuset.com/2022/01/09/hur-skadliga-ar-mina-partinummer/?fbclid=IwAR0meJIb2XBqjwzD75Ft0ub_d0VGdBh1SfnXCcvT NTuG4K_n1iZkj9B-3g0
Citera
2022-03-03, 22:30
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urbizzo

Nu är jag inte helt 100 på vad du avser med dina siffror, men för att klargöra detta så att alla förstår:

Dokumentet avser att behandla de rapporterade biverkningar som man samlat in genom ett antal kanaler. Man har på så sätt ackumulerat 42,086 fall som man bedömt som relevanta. Av dessa är det 25,379 fall som är medecinskt bekräftade. Det betyder INTE att det är fall där biverkningarna konstaterat orsakats av vaccinet, endast att man medicinskt kunnat diagnostisera fallet.

Det totala antalet vaccinerade personer framgår inte. Det framgår däremot att det är minst 128,889,144 personer som vaccinerats under den aktuella perioden. Etthundratjugoåtta miljoner personer.

De 42,086 fallen har alltså genererats efter att man vaccinerat MINST 128 miljoner personer. Till detta skall räknas vaccinationer som skett i ytterligare 56 länder. Vilka de är framgår inte av rapporten, och vi får därför nöja oss med att konstatera att antalet är betydligt högre än 128 miljoner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in