Citat:
Ursprungligen postat av
Folkmordsbenagen
Att man inte kan hitta den som flyger beror på att Sveriges försvar är... ganska så kasst.
Hade man försökt sig på det här stuntet i ett fungerande i-land hade de hittat en innan man fått in bra bilder i drönaren. Föreställ dig själv om du skulle vilja åka och flyga drönare över nåt kärnkraftverk i exempelvis USA. Beväpnade vakter hade dykt upp och ifrågasatt dig innan du ens packat upp drönaren.