Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Jag vet inte var i den där artikeln jag skulle se "att det verkligen är han". Du verkar vara en svamlare. För mig är det helt otänkbart att en person som stödjer den här invasionen skulle sitta och spamma bilder på döda ryska soldater på twitter. Det finns inte på kartan, och det finns inget du skriver som kan få mig att ändra mig. Så vi lägger ner det.
Jag skriver lite till för de andra som läser detta.
Den första länken
https://graty.me/online/delo-ob-ubijstve-passazhirov-rejsa-mn17-malajzijskih-avialinij-na-donbasse-sud-prodolzhaet-izuchat-d okazatelstva-prichastnosti-obvinyaemyh/
var info från rättegången om MH17 och domstolens bevis där det framgår att @girkingirkin är Strelkov
(В материалах дела также есть фото, которые подтверждают показания свидетелей. Следствие нашло изображение в твиттере, опубликованное 17 июля 2014 в 14:27 в аккаунте @GirkinGirkin)
De som har följt rysk politik vet att Strelkov ser Putin som en svikare av de gamla idealen. Jag har inte talat med honom, men tidigare med andra ryska ultranationalister. Självklart vet jag inte hur Strelkov tänker om invasionen, men jag gissar att har samma uppfattning som Ivashov. Han vill således visa hur inkompetent den ryska regimen (=Putin) är.
Jag tycker att det är mycket sorgligt att Putin förstör Ryssland och hoppas att någon så fort som möjligt befriar det ryska folket från denna galning.