2022-03-02, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Nej. Var FÅR ni antivaxxare allt trams ifrån? Hittar ni på det här själva eller är det något som någon annan lurar i er på daglig basis?

Går det bra? Det låter som en mindre samling rättshaverister och antivaxxare som blivit lika lurade som några av stjärnskotten på den här webplatsen?

Som sig bör nästan vid det här laget, presenteras inga fakta utan endast påhopp och allmänna beskyllningar från korrektamund0
Citera
2022-03-02, 23:55
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Varför är dessa biverkningar av särskilt intresse då du skrattade åt en användare som tror att vaccinet kan orsaka t.e.x. Hoigne syndrome?

Varför är den med på listan om du är säker på att vaccinet inte orsakar den?
Listan är sammansatt av flera organisationer och bolag och består av biverkningar som man samlat på sig i samband med andra vaccin (och även andra typer av läkemedel). Listan har INGENTING med rapporterade biverkningar att göra

Citat:
Vem har rätt, vem har fel?
Jag har rätt som vanligt. Och det är inte speciellt konstigt - jag skriver inte i ämnen eller fall där jag inte är 100% säker på vad jag talar om (i 99.9% av fallen handlar det dessutom om mångårig yrkeserfarenhet). Och om jag inte VET så påtalar jag det.
Citera
2022-03-02, 23:57
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Som sig bör nästan vid det här laget, presenteras inga fakta utan endast påhopp och allmänna beskyllningar från korrektamund0
Som vanligt har jag presenterat fakta. Du får kolla lite bättre innan du gör bort dig. Här:

(FB) Pfizerdokument med listande biverkningar nu offentligt efter domstolsorder.

Jag har angivit sektion i dokumentet där det anges vad som utgör listan. Du menar att du är jävla blåst att du ändå inte inser att jag tillhandahållit fakta? Som vanligt.
Citera
2022-03-03, 00:00
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Listan är sammansatt av flera organisationer och bolag och består av biverkningar som man samlat på sig i samband med andra vaccin (och även andra typer av läkemedel). Listan har INGENTING med rapporterade biverkningar att göra

Jag har rätt som vanligt. Och det är inte speciellt konstigt - jag skriver inte i ämnen eller fall där jag inte är 100% säker på vad jag talar om (i 99.9% av fallen handlar det dessutom om mångårig yrkeserfarenhet). Och om jag inte VET så påtalar jag det.

Vilka är dom här bolagen och organisationerna?

Räcker om du nämner 5 av varje, länka gärna källan också.
Senast redigerad av Tok-Frans 2022-03-03 kl. 00:05.
Citera
2022-03-03, 00:04
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Vilka är dom här bolagen och organisationerna?

Räcker om du nämner 5 av varje, länka gärna källan också.
Det står i dokumentet (och även i det avsnitt jag redan citerat). Du får läsa dokumentet.
Citera
2022-03-03, 00:06
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Det står i dokumentet (och även i det avsnitt jag redan citerat). Du får läsa dokumentet.

Vilken sida?
Citera
2022-03-03, 00:07
Medlem
Citat:
Som vanligt har jag presenterat fakta. Du får kolla lite bättre innan du gör bort dig. Här:

(FB) Pfizerdokument med listande biverkningar nu offentligt efter domstolsorder.

Jag har angivit sektion i dokumentet där det anges vad som utgör listan. Du menar att du är jävla blåst att du ändå inte inser att jag tillhandahållit fakta? Som vanligt.

Du tar en sektion av artikeln presenterar den som fakta för att belysa vad, exakt?
Citera
2022-03-03, 00:13
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Vilken sida?
Du får läsa dokumentet. Jag har citerat och angivit sektion och stycke. Titta där så skall du se att det klarnar.
Citera
2022-03-03, 00:53
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ja, jag vet exakt hur det här kommer sluta. Du kommer inse att du gjort bort dig ytterligare en gång genom att återigen bevisa att du inte kan läsa och förstå engelska samt inte har vanan, utbildningen eller kunskapen att tolka vetenskapliga dokument, och när det sker kommer du sluta kommentera och hoppas att det glöms bort, alternativt genom att helt fräckt ljuga och försöka övertyga folk om att listan avser rapporterade biverkningar (trots att så inte är fallet).

Den här gången har du alltså dragit igång den närmast pinsamt ointelligenta skitsnackaregeneratorn och bevisar din okunskap genom att referera till en lista av icke önskade biverkningar - och diskutera som om de biverkningarna är de som rapporterats. Det är det inte (än mindre konstaterats). Men det begriper inte du för du är totalt okunnig och rakt igenom antivaxxande ointelligent. En tönt, helt enkelt.

Ta en kurs, istället för att göra bort dig gång efter gång.

Man kan fråga sig hur jävla blåsta och dumma ni antivaxxare är som går på den här skiten gång efter annan? Ringer det aldrig någon liten klocka när det listas virusjukdomar och 'MERS-CoV test positive, MERS-CoV test negative' och liknande, eller beror det helt enkelt på att ni är lika smarta som en kontorspärm? Ni är helt enkelt så blåsta? Är det så illa? Ni tror att 'MERS-CoV test negative' är en biverkning efter att ha vaccinerats mot SARS?

Haha, ja jävlar, det här slår nog alla rekord på antivaxxardumskalle...

För en som inte kollat massmediala nyheter på ett bra tag så sitter jag mest förbryllad och undrar vart det här sekteristiska snacket kommer ifrån. Höll dom på att kalla folk för antivaxxer och okunniga på tv och i tidningar medans cov trendade, eller har ni hittat på det helt själva.? Det är ju imponerande retorik iallafall.

Det är intressant med språk och när det dyker upp en ny samstämmig lingo från alla håll och kanter undrar man ju vad man missat för trevlig utbildning. För det verkar sannerligen som att det är trevliga möten ni varit på.
Men det verkar som resten av närvarande sett någonting som skrämt iväg dom.

Vi vill och ville dig ju bara väl.
Se upp för faran. Haha okunniga jävlar.

Ditt inlägg är bara onödiga krusiduller huller om buller.
Jag blir väldigt förbryllad av dig och binary.
Finns det inte en enda tanke som säger till dig att avvakta och sluta spekulera om nåt du vet att du inte vet hur det kommer sluta. Du kan försöka skryta om din tidsmaskin men en plasthjälm med kopparsladdar kopplade till dina öron ser inte så imponerande ut.
Säker på att du inte blivit utvecklingsstörd?
Jag skulle kollat upp det om jag var du.

Risken för oss är över, det bestämde dina herrar.
Ni är kvar i matchen, men du behöver inte lacka ur på publiken bara för coachen tvångstoppar med dig som bäste spelaren.
Förstår du måste vila.

Tycker trådskaparen framstår som väldigt saklig. Och du kan ju inte förneka att du precis fått en lista på möjliga resmål för din hälsa i framtiden. Av resebolaget.
Dom kommer testa flyga utan vingar nästa gång och påstår det är säkert har jag hört. Jag skulle inte flyga med dom..

Lite raljant, men du är ju en parodi av dig själv så vet inte hur jag ska förhålla mig till dig riktigt. Snackar så mycket skit du må ha ditt rectum som mun då. Korrektamund0.

Varför läser du inte dina inlägg innan du skickar dom?

Nä jag vet inte om du kommer få ödesdigra biverkningar. Håller tummarna för dig även om du är svinigt grisig, och du inte skulle gjort detsamma för du har stoppat båda i munnen. Alltså i röven.

Ähh. Lycka till. Vi gjorde uppenbarligen rätt val, men det behöver inte betyda att ditt val var fel, men.
Senast redigerad av PrivatPiratPrimat 2022-03-03 kl. 01:15.
Citera
2022-03-03, 01:27
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Det tillägg som du refererar till listar inte de rapporterade biverkningarna - än mindre utgör de en förteckning över konstaterade biverkningar. Är du helt dum i huvudet? Fattar du inte hur du gör bort dig? Nej...

Gör bort sig? Är det nån sorts idoldeltävling det här tror du?
Att gå igång såhär är lika korkat som att du skulle börja skälla på apoteket för alla möjliga biverkningar av Alvedon, eller fentanyl.

Återigen. Hoppas ni inte drabbas av nåt men att publicera bipacksedeln är väl bra.

Göra bort sig, ha, minns du när idioten visade pfizers lista. Så korkat att förmedla den. Tror du snurrat runt för många gånger nu.
Citera
2022-03-03, 01:48
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Det står ju i dokumentet. Du menar väl inte att jag skall behöva förklara dokument som ANDRA inte läst men ändå sitter och dumkommenterar? Är det inte bättre att du ber de som dumkommenterar att läsa.

Särskilt de första fyra styckena i sektion 3.1.3

Citat:
Det står ordagrant i dokumentet.

En AESI sätter man ihop för att lista biverkningar som är av särskilt intresse och det därför kan finnas anledning att hålla ögonen öppna för.

I det aktuella fallet står det också HUR man satt ihop listan, vilka ANDRA organisationer som bidragit med att lista biverkningar som de anser det är intressant att hålla ögonen öppna för, och det står även att listan utgör biverkningar som är av intresse inte bara för vaccin mot SARS-CoV-2 utan också för andra vaccin. Det står i klartext i dokumentet!

Och det här har idioterna fått till att det är en lista över biverkningar efter vaccination med COVID-vaccin? Allvarligt talat, jag skulle kunna gå ut i min kompost och gräva fram ett dussin daggmaskar med högre IQ än dessa antivaxxare. Helt otroligt hur någon kan vara så obegripligt ointelligent och rent ut sagt jävla blåst.

Herregud...

Citat:

Så du kan med 100% säkerhet alltså säga att dessa "biverkningar med särskilt intresse" inte orsakas av covid vaccinet? Det är ju jävligt klarsynt av dig då det står i dokumentet att det finns risk för det. Eller sitter du på någon annan information utöver dokumentet som vi vanliga dödliga inte får ta del av?
Citera
2022-03-03, 05:51
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Gör bort sig? Är det nån sorts idoldeltävling det här tror du?
Att gå igång såhär är lika korkat som att du skulle börja skälla på apoteket för alla möjliga biverkningar av Alvedon, eller fentanyl.

Återigen. Hoppas ni inte drabbas av nåt men att publicera bipacksedeln är väl bra.

Göra bort sig, ha, minns du när idioten visade pfizers lista. Så korkat att förmedla den. Tror du snurrat runt för många gånger nu.

Den där personen har sitt liv som insats i det här. Personen har sedan start pushat och pressat folk till att injicera dessa preparat samt såklart själv injicerat ett par doser.

Det visade sig att viruset inte var i klass med Ebola och det visade sig att det inte alls var en nödvändighet för gemene man (och kvinna) att vaccinera sig mot det här.

Skulle det alltså visa sig att mRNA-vaccinerna mot covid är väldigt skadliga så är det inte bara den där personens eget liv och hälsa som står på spel utan han eller hon är isf också ansvarig för väldigt många andra människors förlorade liv eller hälsa.

Det går inte att vända om nu, det är för sent för det. Nu gäller det att grindvakta så mycket det bara går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in