Citat:
Ursprungligen postat av
korrektamund0
Ja, men det är inte så konstigt - du är en ointelligent antivaxxare som inte klarar av att läsa, förstå eller verifiera information. Det är därför du går på tramsiga lögner som att COVID-vaccin "Deleting part of people's chromosomes" och orsakar "Progressive damage to the brain".
Och sedan påstår TS (och även den genomgång som TS använder som "källa") att rapporten har en lista med rapporterade biverkningar på sid. 30. Haha, det är så komiskt och patetiskt antivaxxar-tramsigt att man kan skratta på sig.
Och TS menar dessutom att detta är något man "försökt dölja"..? Haha....
Märks att det fått dig ur balans helt. Du verkar väldigt aggressiv.
Jag förstår det med tanke på vad som väntar dig.
Du lurar ingen i den här tråden med dina hysteriska inlägg. Det är mest underhållande att se hur du orkar dag in och dag ut vara en slav åt läkemedelsindustrin som jag kan garantera dig snart är ett minneblott.
Du säger att ingen kan läsa, att ingen förstår? Men du har inget konkret. I panik och hysteri försöker du skapa konflikt för att avleda andra ifrån dokumentets innehåll. Det går inte lilla vän. Det är över.
Du slänger bara epitet som en galning i hopp om att någon ska nappa helt i förgäves. Det är bara att se din historik och man förstår att du är här på läkemedelsbolagens räkning sedan två år tillbaka. Inget annat. Du kanske inser att de kommer slänga alla undersåtar likt dig själv under bussen först?
Du kan ju vifta med din utbildning, se om det räddar dig?
En nyttig-idiot som går andras ärenden.
En svag liten slav som försöker rädda sin mästares undergång.
Som jag skrev tidigare inlägg så råder jag dig och andra med likdanande uppdrag att njuta av tiden ni har kvar.