2022-03-03, 06:56
Medlem
Dessa trådar är extremt värdefulla då de gång på gång visar att antivaxxare är efterblivna analfabeter. Detta är anledningen till att Aftonbladet och liknande sidor har så många klick på sina click-bait artiklar. Folk kan helt enkelt inte läsa och förstå information.
Citera
2022-03-03, 08:18
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Så du kan med 100% säkerhet alltså säga att dessa "biverkningar med särskilt intresse" inte orsakas av covid vaccinet?
Biverkningarna som listas avser inte rapporterade biverkningar. Förstår du? Du har blivit lurad av okunniga antivaxxare som hittar på, ljuger, feltolkar och uppenbarlihen inte kan läsa.

Citat:
Det är ju jävligt klarsynt av dig då det står i dokumentet att det finns risk för det. Eller sitter du på någon annan information utöver dokumentet som vi vanliga dödliga inte får ta del av?
Nej, det står inte i dokumentet att "det finns risk" för de biverkningar som listas. En generell rekommendation är att du läser de dokument du diskuterar istllet för att göra bort dig gång på gång.
Citera
2022-03-03, 08:21
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Den där personen har sitt liv som insats i det här. Personen har sedan start pushat och pressat folk till att injicera dessa preparat samt såklart själv injicerat ett par doser.
Nej, jag har inte någon gång "pushat eller pressat folk att injicera dessa preparat". Däremot har jag varit instrumental när det handlar om att påpeka faktafel - precis som jag gör i den här tråden.

Citat:
Skulle det alltså visa sig att mRNA-vaccinerna mot covid är väldigt skadliga så är det inte bara den där personens eget liv och hälsa som står på spel utan han eller hon är isf också ansvarig för väldigt många andra människors förlorade liv eller hälsa.

Det går inte att vända om nu, det är för sent för det. Nu gäller det att grindvakta så mycket det bara går.
Nej, jag är inte ansvarig för "väldigt många andra människors förlorade liv eller hälsa". Det är ett påstående som är i klass med det mest idiotiska jag läst. här. Håll dig till sakfrågan.

Herregud.
Citera
2022-03-03, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Haha, vad i hela helvetet. Ja, var inte direkt oväntat. Men det här är ju superilla. Varför reagerar ingen?

Citat:
Så du kan med 100% säkerhet alltså säga att dessa "biverkningar med särskilt intresse" inte orsakas av covid vaccinet? Det är ju jävligt klarsynt av dig då det står i dokumentet att det finns risk för det. Eller sitter du på någon annan information utöver dokumentet som vi vanliga dödliga inte får ta del av?

Citat:
Ursprungligen postat av 369Q
Dom försöker med förvirring och söla ner tråden med lögner i syfte att misstänkliggöra information inför de som inte är så insatt.

Psy-op.

Men inget kommer kunna stoppa det här.

Citat:
Ursprungligen postat av hypokonrad
Dessa trådar är extremt värdefulla då de gång på gång visar att antivaxxare är efterblivna analfabeter. Detta är anledningen till att Aftonbladet och liknande sidor har så många klick på sina click-bait artiklar. Folk kan helt enkelt inte läsa och förstå information.

På sidan 25 ser man en sammanställning
Det har dött 7 och ytterligare 7 har svåra (livshotande) tillstånd.
Det är 0,033 %
Om det är 9 miljoner människor som vaccineras med detta vaccin (som i Sv.) så blir det 3000 döda och svårt skadade.
Citera
2022-03-03, 08:30
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Tycker trådskaparen framstår som väldigt saklig.
Ja, men det är inte så konstigt - du är en ointelligent antivaxxare som inte klarar av att läsa, förstå eller verifiera information. Det är därför du går på tramsiga lögner som att COVID-vaccin "Deleting part of people's chromosomes" och orsakar "Progressive damage to the brain".

Och sedan påstår TS (och även den genomgång som TS använder som "källa") att rapporten har en lista med rapporterade biverkningar på sid. 30. Haha, det är så komiskt och patetiskt antivaxxar-tramsigt att man kan skratta på sig.

Och TS menar dessutom att detta är något man "försökt dölja"..? Haha....

Citat:
Pfizerdokument gällande biverkningar som man försökte dölja ifrån allmänheten har nu blivit offentligt efter domstolsorder.

Och det är illa. Riktigt illa :

"Deleting part of people's chromosomes"

"Progressive damage to the brain."

"Säkert och effektivt"

Källor:

Genomgång av rapporten med kommentar : https://rumble.com/vw868j-stranger-than-fiction-pfizer-document-exposes-truth.html

Själva rapporten (biverkningar sida 30) : https://phmpt.org/wp-content/uploads/2021/11/5.3.6-postmarketing-experience.pdf
Citera
2022-03-03, 08:34
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urbizzo
På sidan 25 ser man en sammanställning
Det har dött 7 och ytterligare 7 har svåra (livshotande) tillstånd.
Det är 0,033 %
Om det är 9 miljoner människor som vaccineras med detta vaccin (som i Sv.) så blir det 3000 döda och svårt skadade.
¨
Och du tror på fullaste allvar att alla dödsfall har rapporterats in av sjukhusen som dödsfall pga av vaccinen?

"Läkare" har fått order om att diskvalificera alla misstänkta fall av biverkningar som kan ha tänkas göra med vaccinen.

Det är lönlöst för er som försöker försvara det här folkmordet. Och ja, det är inte så att det kommer dö miljarder. Nog för att det var deras plan (stoppad, operation warpseed)

Men räkna med över 300 miljoner människor i västvärlden över en fem års period. Om inte mer. Det kommer vara alla möjliga åkommor då de flestas immunförsvar är helt utraderat. Även de som fått svagare doser.

En stor grupp har fått placebo, eller mildare grad av giftet.

Inget är vad du tror i den här världen. Ni som försvarar det här med näbbar och klor kommer leva med en brutal ångest resten av livet. Ett tips bara.

De människor ni ser som ledare, auktoriteter generellt drivs av en ondska bortom er fantasi. Och fotfolket är mutade/hotade.

Botemedel för "VAIDS" finns men har du varit en del av problemet blir det ingen hjälp.
Citera
2022-03-03, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hypokonrad
Tror du att antivaxare får sitt info från Aftonbladet??
Roligaste jag har läst idag.. du måste trolla.. Hahahaa
Citera
2022-03-03, 08:42
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Jävlar det va mycket biverkningar
Citera
2022-03-03, 08:46
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Ja, men det är inte så konstigt - du är en ointelligent antivaxxare som inte klarar av att läsa, förstå eller verifiera information. Det är därför du går på tramsiga lögner som att COVID-vaccin "Deleting part of people's chromosomes" och orsakar "Progressive damage to the brain".

Och sedan påstår TS (och även den genomgång som TS använder som "källa") att rapporten har en lista med rapporterade biverkningar på sid. 30. Haha, det är så komiskt och patetiskt antivaxxar-tramsigt att man kan skratta på sig.

Och TS menar dessutom att detta är något man "försökt dölja"..? Haha....

Märks att det fått dig ur balans helt. Du verkar väldigt aggressiv.

Jag förstår det med tanke på vad som väntar dig.

Du lurar ingen i den här tråden med dina hysteriska inlägg. Det är mest underhållande att se hur du orkar dag in och dag ut vara en slav åt läkemedelsindustrin som jag kan garantera dig snart är ett minneblott.

Du säger att ingen kan läsa, att ingen förstår? Men du har inget konkret. I panik och hysteri försöker du skapa konflikt för att avleda andra ifrån dokumentets innehåll. Det går inte lilla vän. Det är över.

Du slänger bara epitet som en galning i hopp om att någon ska nappa helt i förgäves. Det är bara att se din historik och man förstår att du är här på läkemedelsbolagens räkning sedan två år tillbaka. Inget annat. Du kanske inser att de kommer slänga alla undersåtar likt dig själv under bussen först?

Du kan ju vifta med din utbildning, se om det räddar dig?

En nyttig-idiot som går andras ärenden.

En svag liten slav som försöker rädda sin mästares undergång.

Som jag skrev tidigare inlägg så råder jag dig och andra med likdanande uppdrag att njuta av tiden ni har kvar.
Citera
2022-03-03, 08:50
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Märks att det fått dig ur balans helt. Du verkar väldigt aggressiv.

Jag förstår det med tanke på vad som väntar dig.

Du lurar ingen i den här tråden med dina hysteriska inlägg. Det är mest underhållande att se hur du orkar dag in och dag ut vara en slav åt läkemedelsindustrin som jag kan garantera dig snart är ett minneblott.

Du säger att ingen kan läsa, att ingen förstår? Men du har inget konkret. I panik och hysteri försöker du skapa konflikt för att avleda andra ifrån dokumentets innehåll. Det går inte lilla vän. Det är över.

Du slänger bara epitet som en galning i hopp om att någon ska nappa helt i förgäves. Det är bara att se din historik och man förstår att du är här på läkemedelsbolagens räkning sedan två år tillbaka. Inget annat. Du kanske inser att de kommer slänga alla undersåtar likt dig själv under bussen först?

Du kan ju vifta med din utbildning, se om det räddar dig?

En nyttig-idiot som går andras ärenden.

En svag liten slav som försöker rädda sin mästares undergång.

Som jag skrev tidigare inlägg så råder jag dig och andra med likdanande uppdrag att njuta av tiden ni har kvar.
Mitt råd till DIG är att du istället LÄSER de dokument du refererar till. Då slipper du göra bort dig genom att först påstå saker som inte är sanna och sedan sitta och demonstrera din okunnighet genom att försöka försvara tramset.
Citera
2022-03-03, 08:51
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Den där personen har sitt liv som insats i det här. Personen har sedan start pushat och pressat folk till att injicera dessa preparat samt såklart själv injicerat ett par doser.

Det visade sig att viruset inte var i klass med Ebola och det visade sig att det inte alls var en nödvändighet för gemene man (och kvinna) att vaccinera sig mot det här.

Skulle det alltså visa sig att mRNA-vaccinerna mot covid är väldigt skadliga så är det inte bara den där personens eget liv och hälsa som står på spel utan han eller hon är isf också ansvarig för väldigt många andra människors förlorade liv eller hälsa.

Det går inte att vända om nu, det är för sent för det. Nu gäller det att grindvakta så mycket det bara går.

Mest en psy-op. Skapa konflikt för att folk inte ska ta till sig av innehållet. Få diskussionen till något annat. Det är en strategi för att skapa förvirring och division. Deras livsluft.

Det är så dom jobbar.
Citera
2022-03-03, 08:58
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Mitt råd till DIG är att du istället LÄSER de dokument du refererar till. Då slipper du göra bort dig genom att först påstå saker som inte är sanna och sedan sitta och demonstrera din okunnighet genom att försöka försvara tramset.

Allt framgår tydligt i trådstarten och även i dokumentet. Att du inte vill förstå med flit är tyvärr inget jag kan göra något åt. Sen förstår jag att du gör allt i din makt för att skydda läkemedelsindustrin. Som du gjort varje dag i två år.

Du borde tänka över ditt liv. Och ja, för de som är ny i tråden råder jag att ni ser över min sk "motdebattörs" inläggshistorik. Enbart inlägg i vaccintrådar i syfte att försvara vaccinen varje dag i över 2 år?

Går ni skift? Hur mycket betalar dom er? Och var blodspengarna värt det? Är du orolig för vad som ska hända dig och andra förrädare? Det borde du vara med tanke på vad som väntar er.

Jag hade haft väldigt svårt att sova om jag var du. Och du kommer inte kunna fly någonstans. Det finns inga pengar i världen som kommer skydda dig. Du är KÖRD.
Senast redigerad av 369Q 2022-03-03 kl. 09:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in