Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Du försöker med hånfullhet och synnerligen barnslig härskarteknik angripa dem du inte rår på i diskussion och debatt.
Du svarade inte på min fråga tidigare idag där jag undrade över om du har bedrivit högskolestudier. Nu har du helt oavsiktligt svarat på min fråga..
OnT: Varför skulle det vara nödvändigt att ha träffat Emil resp Lydia Barth för att kunna bedöma deras handlingar?
Lydia Barth har visat sig vara en usel mamma och det har hon gjort genom att istället för att vara en i sina barn engagerad bullmamma, hon istället gjort sig till en mördarmamma. Att konstatera det enkla, det behöver jag inte ha träffat Lydia Barth för att kunna konstatera.
Du väljer att avfärda allt du inte kan diskutera på ett vuxet vis som "skitsnack".
Vad tror du om att istället argumentera?
Eller blir det för svårt för dig?

Tja, det hela började som k.k till Emil för ängelns del som sedan "utvecklades till ett "förhållande". Då kände inte ängeln Lydia ännu, de träffades i Emils kök långt senare över en snabb kopp kaffe, hen hann också kolla att inga trosor låg på golvet i Emils sovrum, sen var hen återigen i köket och hann avlyssna ett samtal mellan Lydia mörderskan och den hon ringde till på uppdrag av Emil ( enl. hen). Efter dödsskottet har accelererat för hen till att försvara Lydia mörderskan att allt var Emils fel, han psykade henne till skottet, senare till att hon fick en psykos och inte kunde stå för sina handlingar.
Enligt hen så kan inte lydia stå till svars för någonting i hela hennes fucking life, ALLT är nån annans fel, hela tiden, människan är fullvuxen nu! Har fött 4 barn som hon inte kan ta vara på och inte heller vill, ansvarslös, gränslös, fyy faan, usch! Sluta nu nu med detta försvarande! Hen är genomskådad.