2022-03-01, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Att du inte skäms?!
Du anklagar en mördad person för att ha psykat Lydia Barth, en totalt instabil och missbrukande fyrabarnsmamma, samtidigt som du mycket väl vet att Emil bad henne lämna huset och att detta beska besked kunde Lydia Barth inte hantera, utan hon väljer att döda honom.

"honom" syftar alltså här på Emil, just densamme som du i tråden påstod dig ha planerat att leva ihop med.

Jag gissar att Emil, däruppe i sin himmel, nu när han läser vad du skriver om honom här på Flashback, han tackar sin lyckliga stjärna att han inte fick dig att hantera..

Och att hans barn inte fick dig som styvmor. Det var illa nog med att ha fått en mörderska till styvmor..
Arma barn!

Ja, det är vad jag tror.
Du tror på en massa, varför får jag inte tro på en sak då?
2022-03-01, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Du försöker med hånfullhet och synnerligen barnslig härskarteknik angripa dem du inte rår på i diskussion och debatt.
Du svarade inte på min fråga tidigare idag där jag undrade över om du har bedrivit högskolestudier. Nu har du helt oavsiktligt svarat på min fråga..

OnT: Varför skulle det vara nödvändigt att ha träffat Emil resp Lydia Barth för att kunna bedöma deras handlingar?
Lydia Barth har visat sig vara en usel mamma och det har hon gjort genom att istället för att vara en i sina barn engagerad bullmamma, hon istället gjort sig till en mördarmamma. Att konstatera det enkla, det behöver jag inte ha träffat Lydia Barth för att kunna konstatera.

Du väljer att avfärda allt du inte kan diskutera på ett vuxet vis som "skitsnack".
Vad tror du om att istället argumentera?
Eller blir det för svårt för dig?
Tja, det hela började som k.k till Emil för ängelns del som sedan "utvecklades till ett "förhållande". Då kände inte ängeln Lydia ännu, de träffades i Emils kök långt senare över en snabb kopp kaffe, hen hann också kolla att inga trosor låg på golvet i Emils sovrum, sen var hen återigen i köket och hann avlyssna ett samtal mellan Lydia mörderskan och den hon ringde till på uppdrag av Emil ( enl. hen). Efter dödsskottet har accelererat för hen till att försvara Lydia mörderskan att allt var Emils fel, han psykade henne till skottet, senare till att hon fick en psykos och inte kunde stå för sina handlingar.
Enligt hen så kan inte lydia stå till svars för någonting i hela hennes fucking life, ALLT är nån annans fel, hela tiden, människan är fullvuxen nu! Har fött 4 barn som hon inte kan ta vara på och inte heller vill, ansvarslös, gränslös, fyy faan, usch! Sluta nu nu med detta försvarande! Hen är genomskådad.
Senast redigerad av KIBy 2022-03-01 kl. 15:46.
2022-03-01, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Bara sånt du själv skrivit, kan du inte stå för din skrivna ord längre ? Hen är som sagt genomskådad sen länge, dags att denna tråd dör ut och Emil får vila i frid .
Lida Lydia Barth mörderskan, ska få LIDA många år på kåken, komma ut gammal och grå, ingen vill veta av henne, det blir svårt, med rätta.

Du får nog läsa om det jag skrivit.
Och dessutom är det utdraget på hela våren. Du vet, allt skedde inte på samma dag 🤪
Hon kommer ut innan hon fyllt 50, och livet börjar vid 50 sägs det ju. 😁
2022-03-01, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Kan verkligen säga detsamma till dig.
Och du kan ju heller inte svara på frågor ju.
När det sen gäller hennes mammaroll, så går du också enbart på hörsägen och inget annat.
Så det är snarare du som inte kan argumentera och läsa i tråden.
Hörsägen?
En kvinna som har satt 4 barn till världen.. Drogproblem. Försvunnit från sina barn i perioder....Finns i FUP Sett till att hon fått 18 års fängelse och inte kommer kunna ta hand om sina barn alls..
Jag undrar ju vad du har för definition på en bra mamma?
Du måste leva i en annan värld eller så har du väldigt svårt och förstå vad barn behöver i sitt liv.
2022-03-01, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Hörsägen?
En kvinna som har satt 4 barn till världen.. Drogproblem. Försvunnit från sina barn i perioder....Finns i FUP Sett till att hon fått 18 års fängelse och inte kommer kunna ta hand om sina barn alls..
Jag undrar ju vad du har för definition på en bra mamma?
Du måste leva i en annan värld eller så har du väldigt svårt och förstå vad barn behöver i sitt liv.

Drogproblem? Det är ett antagande du och några till gör.
Försvunnit från sina barn, är ju enbart ditt vanliga skitsnack. Andra och tredje hands information.
Så jag är ledsen Vemdalen, men du har fortfarande noll förtroende.
2022-03-01, 20:14
Medlem
Från Lydia själv: "Bejakar drogbruk i ungdomen och tog då alla droger säger hon. Har druckit 1,5 flaska vin cirka 5 dagar per vecka under de senaste 4-5 veckorna. Drack inte när hon var inskriven på sjukhus på psykiatrin i Södertälje, under 2 veckor."
2022-03-01, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trombocyt
Från Lydia själv: "Bejakar drogbruk i ungdomen och tog då alla droger säger hon. Har druckit 1,5 flaska vin cirka 5 dagar per vecka under de senaste 4-5 veckorna. Drack inte när hon var inskriven på sjukhus på psykiatrin i Södertälje, under 2 veckor."

Tänka sig, det går tydligen jättebra att tro på saker som Lydia då har sagt när det är negativt för henne.
Men allt annat är bara lögn.

Ni ser inte det ironiska i det? 🤪🤣
2022-03-01, 21:52
Medlem
Tror inte du vet vad ironi innebär. Och du behöver inte nia mig. Du får gärna visa mig var jag har sagt att allt annat är lögn. Så du tror att hon ljög för läkaren? Att det egentligen var värre?
2022-03-01, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trombocyt
Tror inte du vet vad ironi innebär. Och du behöver inte nia mig. Du får gärna visa mig var jag har sagt att allt annat är lögn. Så du tror att hon ljög för läkaren? Att det egentligen var värre?

Nej, jag tror inte hon ljugit för läkarna, däremot tycker jag inte hon har fått den vård som behövts.
Jag tror också att hon har berättat mycket annat som är sant också, som vissa i denna tråd kallar lögner.
Jag vet absolut vad ironi är.
2022-03-01, 22:30
Medlem
Citat:
Tänka sig, det går tydligen jättebra att tro på saker som Lydia då har sagt när det är negativt för henne.
Men allt annat är bara lögn.

Ni ser inte det ironiska i det? 🤪🤣
Men VARFÖR försvarar du mörderskan i allt? .
Lida... Den perfekta kvinnan i bara trosor med vapnet på axeln... Och vinflaskan i handen

Du framstår tyvärr bara mindre och mindre trovärdig Och dummare och dummare....
2022-03-02, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Men VARFÖR försvarar du mörderskan i allt? .
Lida... Den perfekta kvinnan i bara trosor med vapnet på axeln... Och vinflaskan i handen

Du framstår tyvärr bara mindre och mindre trovärdig Och dummare och dummare....

Lilla Vemdalen, har jag skrivit att Lydia inte ska sitta i fängelse? Nej det har jag inte gjort.
Jag har skrivit det innan, men eftersom du tycks ha svårt att läsa och förstå så får man väl upprepa sig.
Jag tycker att rätt skall vara rätt, och jag tycker inte domen var riktigt rätt då jag tror det finns mycket mer info bakom.
Eller är du verkligen så naiv att du tror bråket startade precis då Emil började spela in? Då är man ju dummare än en korkskruv.
Och du vet fortfarande ingenting om varken Lydia eller Emil. Allt du kommer med är ryktesspridning och skitsnack, så har du gjort från början.
2022-03-02, 14:01
Medlem
Citat:
Lilla Vemdalen, har jag skrivit att Lydia inte ska sitta i fängelse? Nej det har jag inte gjort.
Jag har skrivit det innan, men eftersom du tycks ha svårt att läsa och förstå så får man väl upprepa sig.
Jag tycker att rätt skall vara rätt, och jag tycker inte domen var riktigt rätt då jag tror det finns mycket mer info bakom.
Eller är du verkligen så naiv att du tror bråket startade precis då Emil började spela in? Då är man ju dummare än en korkskruv.
Och du vet fortfarande ingenting om varken Lydia eller Emil. Allt du kommer med är ryktesspridning och skitsnack, så har du gjort från början.
Korkskruv? 🙈 Du är ju så dum så du nästan ät nästan rolig....
Är du så liten och rädd att saniingen ska komma, fram om Lida att du avfärdar allt som du inte håller med om som skitsnack och rykten?
Är det bara du enligt dig som vet hela sanningen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in