2022-03-01, 11:01
Medlem
Worldwatchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Marionetten försvann vid Majdan och jag ser inte att du presenterar bevis för något.

Det är mest påståenden du kommer med som även Nordkorea nu rapar fram som ett eko.

Jag vet inte om jag påstått att Ukraina inte har problem med korruption? Som demokrati är den ung och trevande, Dagens president är populist. Det är några separatister i östra Ukraina som startat inbördeskriget för övrigt, inte den ukrainska staten.

Varför är du så förtjust i rysk imperialism? Om du nu är nationalist, varför inte stötta Ukraina och deras självständighet?

Och du vet lika väl som jag att Rysslands målsättning är mer vidsträckt och täcker även inflytande över Finland och Sverige.

Jag får en hel del vibbar av Quisling när jag läser dig.

Efter att de bandade telefonsamtalen med Victoria Nuland släpptes så är det fakta att USA hjälpte till att olagligt kuppa bort den demokratiskt valde ukrainske presidenten Yanukovich 2013. Att familjen Biden deltagit i plundringen av Ukraina borde inte ha gått dig förbi. Eller att misären och eländet i Ukraina förvärrades ytterligare efter den USA-ledda statskuppen 2013.

Att en pajasliberal som gladeligen stödjer det kriminella imperiet USAs satellitsystem av lydstater inklusive Sverige slänger sig med ord som ”quisling” tar jag synnerligen lätt på.
Citera
2022-03-01, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worldwatcher
Efter att de bandade telefonsamtalen med Victoria Nuland släpptes så är det fakta att USA hjälpte till att olagligt kuppa bort den demokratiskt valde ukrainske presidenten Yanukovich 2013. Att familjen Biden deltagit i plundringen av Ukraina borde inte ha gått dig förbi. Eller att misären och eländet i Ukraina förvärrades ytterligare efter den USA-ledda statskuppen 2013.

Att en pajasliberal som gladeligen stödjer det kriminella imperiet USAs satellitsystem av lydstater inklusive Sverige slänger sig med ord som ”quisling” tar jag synnerligen lätt på.

Jag stöder Sverige, det är mitt land, min by. Jag har ett bra liv här.

Слава Швеції

En konservativ som inte gör det är något annat.
Citera
2022-03-01, 11:21
Medlem
Worldwatchers avatar
Citat:

Слава Швеції

Du är inte konservativ utan liberal. Det du säger om Sverige skulle stämma om inte den svenska globalistregimen bedrivit folkmord på ursprungsbefolkningen och systematiskt brutit ned den moraliskt genom dekadenta och subversiva agendor.
Senast redigerad av Worldwatcher 2022-03-01 kl. 11:25.
Citera
2022-03-01, 11:22
Medlem
Citat:
Du är inte konservativ utan liberal. Det du säger om Sverige skulle stämma om inte den svenska globalistregimen bedrivit folkmord på ursprungsbefolkning och systematiskt brutit ned den moraliskt genom dekadenta och subversiva agendor.

Men vilken goja...
Citera
2022-03-01, 11:24
Medlem
Worldwatchers avatar
Citat:
Men vilken goja...

Ansträng dig när du postar inlägg eller avstå ifall du inte sakligt kan bemöta dina motdebattörers argument.
Citera
2022-03-01, 11:31
Medlem
Citat:
Ansträng dig när du postar inlägg eller avstå ifall du inte sakligt kan bemöta dina motdebattörers argument.

Du har sannerligen inte bemött något jag skrivit sakligt.

Inte med ett ord har du bemött varör Ryssland inte skulle vara globalistiskt och varför Ukraina skulle vara anti-globalistiskt.

Ukraina är nationalistiskt, Ryssland globalt imperialistiskt (vilket såklart såväl USA som Kina är).
Citera
2022-03-01, 11:36
Medlem
Worldwatchers avatar
Citat:
Du har sannerligen inte bemött något jag skrivit sakligt.

Inte med ett ord har du bemött varör Ryssland inte skulle vara globalistiskt och varför Ukraina skulle vara anti-globalistiskt.

Ukraina är nationalistiskt, Ryssland globalt imperialistiskt (vilket såklart såväl USA som Kina är).

Jag har bemött det där flera gånger i tråden. Senast när en annan användare inte hade förstått skillnaden mellan globalisering och globalism. Men det har kanske inte du heller gjort?
Citera
2022-03-01, 11:55
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:

Слава Швеції

Bra sagt. Jag instämmer 100%.

Citat:
Du är inte konservativ utan liberal. Det du säger om Sverige skulle stämma om inte den svenska globalistregimen bedrivit folkmord på ursprungsbefolkningen och systematiskt brutit ned den moraliskt genom dekadenta och subversiva agendor.

På vilket sätt hjälper dig Vladimir Putin att rätta till det?
Citera
2022-03-01, 12:54
Medlem
Worldwatchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Bra sagt. Jag instämmer 100%.

På vilket sätt hjälper dig Vladimir Putin att rätta till det?

För att Ryssland och Kina är anti-globalistiska och de enda som är mäktiga nog att krossa globalisthydran med USA i spetsen.
Citera
2022-03-01, 12:57
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
För att Ryssland och Kina är anti-globalistiska och de enda som är mäktiga nog att krossa globalisthydran med USA i spetsen.

Ho ho,
ni ger er aldrig. Kriget i Ukraina är för att Putin är globalist. Hur svårt kan det vara?
Citera
2022-03-01, 13:00
Medlem
Worldwatchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Ho ho,
ni ger er aldrig. Kriget i Ukraina är för att Putin är globalist. Hur svårt kan det vara?

Du verkar ju smått utvecklingsstörd. Har din personlige assistent rast? Du kan möjligen beskylla Putin för att vara imperialist men aldrig globalist.
Citera
2022-03-01, 13:01
Medlem
Booiis avatar
Positivt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in