Citat:
Ursprungligen postat av
Tvond
Putin har inte lagt fram några alternativ alls. Putin ska enbart knipa käft och på sin höjd kalla tillbaka sin invasionsstyrka och skämmas som den hund han är.
Jag har inte hört men har ändå snappat upp att militären kan ta över makten, att Krim erkänns som ryskt (vilket det typ redan är), kanske kan man sälja av Krim, lite av Luhansk och Donetsk så det lugnar Putins nato paranoia, kanske kan Ukraina ändå gå med i Nato men med någon eller några klausuler.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moppsen
Putin borde väl sluta kriga?
Jag tror han har en bild av en skattande John McCain i näthinnan som vill använda Ukraina som spelpjäs mot Ryssland, av någon anledning vi vanliga medborgare skiter i. Putin vill inte ta skit av de förstår du väl. Han räddade Syrien vad jag märkt av, jag visste det tidigt innan hundratusentals civila dog att generalen Assad och hans armé skulle vinna över rebeller och isis terrorister, trots två-trefronts-kriget. Hur skulle Syrien sett ut idag om Assad var borta vet vi inte, men Syrien har vi glömt bort hur som helst.
Citat:
Ursprungligen postat av
Crawz
Ska man böja sig för hot tycker du?
Nu är det inte hot längre utan krig med kärnvapenshot, och en komiker (hur försörjer sig en sådan i Ukraina?) kan lätt avgå tills vidare och låta militären ta över tills det lugnat sig.
o.s.v