2022-02-28, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Dom har väl redan byggt klart en bastu, eller åtm en rök!
Kall oboy är gott 👍
En rök har de byggt denna säsong, vet inget om de byggt klart någon bastu.
Citera
2022-02-28, 21:49
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Jonas hade jag redan glömt. Han är på Torpet va?
Ja. Vidrig typ som jag inte klarar av att se. Hoppas verkligen att han åker ut och helst på målsnöret.
Citera
2022-02-28, 21:52
Medlem
Puma006s avatar
Spännande med de nya reglerna, om de hinns användas denna säsong i tinget. Förutsatt att två killar eller två tjejer möts i tinget.
Den som väljer teknik kan välja på sågen eller släggan.
Den som väljer styrka kan välja på kannan eller säcken.
Citera
2022-02-28, 21:57
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Nu är du bara vulgär, jag pratade inte om halvdålig sex, men det kan vara eggande att bara sova med tjejer samtidigt som man i hans fall inser sina begränsningar att ingen av parterna bör vara intresserad av fysiskt snuddande

Det blir ingen avundsjuka om Prins hade tagit alla tjejer i sin säng (själv kan han sova på gå golvet som Michael Jackson, man ger sin gäst den bästa sängen) då blir det ju ingen avundsjuka fast kanske lite tjattrigt å andra sidan med 8 brudar...så det är nog lika bra att han går och lägger sig inne i den nu! tomma sovsalen på Farmen, guld!
Det är knappast några läckerbitar som man vill ha bredvid sig. Prins gjorde rätt val och jag hade gjort likadant. Hade tyckt han varit helt knäpp om han valt någon av dessa hyndor.
Citera
2022-02-28, 22:01
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
De flesta deltagarna hade ett förhållande när de kom in i programmet. Flera har förhållande tagit slut efter farmen.
Exempel:
Helenes kraschade.
Jonas flickvän dumpade honom.
Varför blev Jonas dumpad? Har han knullat med geten?
Citera
2022-02-28, 22:02
Medlem
[quote=farling|79305686]
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Leva som man lär? Vad vet du om mig och mitt sexliv? Inget. Däremot tror jag inte att jag tidigare har kommenterat NÅGOT om bröstvårtor och ligg i SB-stugan som jag oftast inte skriver något om MEN protesterar emot - men NU tänkte jag som NI gör i tråden: Ni pratar ju så i den här tråden om alla så jag kanske tillåts prata som ni gör? Men Nej då - då kommer era moralpinnar fram fortare än man hinner blinka minsann [/QUOTE

Suck.
Du har uppenbarligen inte ens förmågan att ta till dig innebörden av text.

Ja har väl för fan inte skrivit någonting om dig och ditt sexliv, finns liksom ingenting som intresserar mig mindre än det.
Vad jag skrev var att du - som alltid ondgör dig när andra användare skriver saker som rör deltagarnas sexella preferenser etc. kanske också ska leva efter den devisen själv, och inte sitta och skriva massa skit som du inte vet något om rörande en deltagares eventella sexuella prestationer.
Förstår du nu?

Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ja. Vidrig typ som jag inte klarar av att se. Hoppas verkligen att han åker ut och helst på målsnöret.
Jag hoppas att han inte blir årets farmare iallafall, han har varit lat där på farmen, mycket ligga och vila i sängen.
Citera
2022-02-28, 22:04
Medlem
Victoria i grispölen,
Helené på höskullen,
Cissi mot laggårdsväggen,
Keisha i hästhagen
och Bea på köksgolvet.

Jag tror att Röd Prince behöver all vila han kan få för sig själv i storbondestugan. Dags att börja koka nässelsoppa till frukost...
Citera
2022-02-28, 22:04
Medlem
ziggarillens avatar
[quote=Luxors|79306447]
Citat:
Ursprungligen postat av farling

Jag hoppas att han inte blir årets farmare iallafall, han har varit lat där på farmen, mycket ligga och vila i sängen.
Han ser lätt underbegåvad ut så det kanske är lika bra att han höll sig undan. Pinsamt att både lyssna och titta på fanskapet.
Citera
2022-02-28, 22:05
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Varför blev Jonas dumpad? Har han knullat med geten?
Jonas förhållande var ganska nytt när han gick in på Farmen, efter så hade hennes känslor försvunnit.
Citera
2022-02-28, 22:09
Medlem
[quote=ziggarillen|79306498]
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Han ser lätt underbegåvad ut så det kanske är lika bra att han höll sig undan. Pinsamt att både lyssna och titta på fanskapet.
Håller med dig om detta, han mumlar när han pratar, han pratar otydlig, verkar inte vara någon vidare intelligens på honom, han åker nog ut innan finalveckan gissar jag på, kommer nog en knorr snart nu när det börjar skicka ut mera folk.
Citera
2022-02-28, 22:24
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Är Prince bög eller? han väljer hellre att bo ensam när han bara har brudar att dela säng med

"jag har valt att leva ensam" ja trodde han mena allmänt i livet

jag förstår inte hur den här lilla donnan kan tycka att det är porrigt att se en tjej smörja in sig
i kladdiga saker vad kommer härnäst, matporr?

Han har fru/sambo!

Kollar vissa inte på programmet?
Citera
2022-02-28, 23:43
Medlem
svampsubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Han har fru/sambo!

Kollar vissa inte på programmet?

Övertygad att Prins ej klarat av ett, nej tack från vald kvinna..

Gyttjebrottningen var årets höjdare i Farmen, vilket säger det mesta om säsongen, tur det är några veckor kvar, allt kan hända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in