2022-02-28, 20:21
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Är Prince bög eller? han väljer hellre att bo ensam när han bara har brudar att dela säng med

"jag har valt att leva ensam" ja trodde han mena allmänt i livet

jag förstår inte hur den här lilla donnan kan tycka att det är porrigt att se en tjej smörja in sig
i kladdiga saker vad kommer härnäst, matporr?

Vore jag Prins så hade jag valt likadant. Eller om jag hade varit någon av kvinnorna så hade jag inte valt "per automatik" mannen eller annat sällskap - för att få ett halvtaskigt sex (gammal gubbe - kan han få den ens att stå??? Eller oerfarna brudar!) något som man kan fixa själv. Man behöver definitivt vare sig vara bög eller lesbisk för att vilja sova själv - utan allt tjatter och avundsjuka från de andra deltagarna. TÄNK vad skönt att slippa deras tjafs Nej - sova SJÄLV är ju Guld i sådana sammanhang definitivt.
Citera
2022-02-28, 20:30
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Helené är både bajs- och sexfixerad.

Det kan jag verkligen hålla med om eller så har Produktionen triggat och styrt lite vad de ska prata om på dasset eller på verandan!
Citera
2022-02-28, 20:34
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Vore jag Prins så hade jag valt likadant. Eller om jag hade varit någon av kvinnorna så hade jag inte valt "per automatik" mannen eller annat sällskap - för att få ett halvtaskigt sex (gammal gubbe - kan han få den ens att stå??? Eller oerfarna brudar!) något som man kan fixa själv. Man behöver definitivt vare sig vara bög eller lesbisk för att vilja sova själv - utan allt tjatter och avundsjuka från de andra deltagarna. TÄNK vad skönt att slippa deras tjafs Nej - sova SJÄLV är ju Guld i sådana sammanhang definitivt.
Nu är du bara vulgär, jag pratade inte om halvdålig sex, men det kan vara eggande att bara sova med tjejer samtidigt som man i hans fall inser sina begränsningar att ingen av parterna bör vara intresserad av fysiskt snuddande

Det blir ingen avundsjuka om Prins hade tagit alla tjejer i sin säng (själv kan han sova på gå golvet som Michael Jackson, man ger sin gäst den bästa sängen) då blir det ju ingen avundsjuka fast kanske lite tjattrigt å andra sidan med 8 brudar...så det är nog lika bra att han går och lägger sig inne i den nu! tomma sovsalen på Farmen, guld!
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-28 kl. 20:59.
Citera
2022-02-28, 20:37
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Nu är du bara vulgär, jag pratade inte om halvdålig sex, men det kan vara eggande att bara sova med tjejer samtidigt som man i hans fall inser sina begränsningar att ingen av parterna bör vara intresserad.

Det blir ingen avundsjuka om Prins hade tagit alla tjejer i sin säng (själv kan han sova på gå golvet som Michael Jackson) då blir det ju ingen avundsjuka fast kanske lite tjattrigt å andra sidan... lika bra att han går och lägger sig inne i den nu! tomma sovsalen på Farmen, guld!

Tror du missuppfattar mig totalt - troligtvis är du man. Jag är kvinna. Kan säga dig att INGEN vill dela säng än mindre ha sex med den mannen ... mer än hans egna fru. SKULLE han ens få upp den så är den säkert slak efter 2-3 minuter och en evighetsplåga som bara ger skavsår utan något bra och tillfredsställande resultat. Det är inte vulgärt utan krass och brutal sanning i hans ålder!
Senast redigerad av CS128 2022-02-28 kl. 20:39.
Citera
2022-02-28, 20:40
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Tror du missuppfattar mig totalt - troligtvis är du man. Jag är kvinna. Kan säga dig att INGEN vill dela säng än mindre ha sex med den mannen ... mer än hans egna fru.
Jag tror också att du är kvinna, innebörden av det du just skrev var ungefär vad jag mena i mitt generösa inlägg
Citera
2022-02-28, 20:40
Medlem
EnLitenkilles avatar
Jävlar så tråkig årets säsong är.
Det händer ju fan ingenting.
Citera
2022-02-28, 20:51
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Jag tror också att du är kvinna, innebörden av det du just skrev var ungefär vad jag mena i mitt generösa inlägg

Skönt att du tror att jag är kvinna. Jag vet det - tvärsäker på det Nåja - jag menar inte att vara elak om Prins som person, jag gillade inte honom alls i början men sedan började han visa att han kunde bygga saker. Han gjorde bra ifrån sig. Bättrade sitt sociala spel med de andra - inte kröp han heller men han förfinade sitt sätt hur han pratade med andra, såg deras bra sidor osv. Jag tycker han har växt i mina ögon på de kriterier som Farmen går ut på. Hoppas han går långt och till Final numera. Men i sängen på Storbondestugan som sängkamrat? Nej Tack ... vem vet - han kanske till och med drar riktiga timmerstockar när han sover och en penis som slakar efter 2-3 minuter. Nope det går bort om jag hade varit där som deltagare samtidigt förstår jag HANS val oxå - en massa tjatandes kärringar när man ska sova? Det går oxå bort Hoppas det blir en bra vecka för alla nu det kan alla behöva!
Citera
2022-02-28, 20:53
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Prince kanske har fru/sambo där hemma. Om han tagit med någon av damerna till storbondestugan kan det hända att han blir ensam där i stället.
Citera
2022-02-28, 21:01
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.KlockRingare
Prince kanske har fru/sambo där hemma. Om han tagit med någon av damerna till storbondestugan kan det hända att han blir ensam där i stället.
De flesta deltagarna hade ett förhållande när de kom in i programmet. Flera har förhållande tagit slut efter farmen.
Exempel:
Helenes kraschade.
Jonas flickvän dumpade honom.
Citera
2022-02-28, 21:04
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Vadfan har du fru! dundrar Helen svartsjukt & sticker efter att Prins försökt förklara att hon inte behöver oroa sig för honom
Citera
2022-02-28, 21:12
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
När de personliga sakerna delades ut, fick inte Monika något paket då?
För om hennes personliga sak var hunden skulle väl den ha förvarats till dess att de personliga sakerna delades ut.
Har hänt i andra säsongen där deltagare haft med sig djur och fått ta in djuret direkt. Kan ju inte förvara ett djur. Om varit uppstoppat då hade fått in när andra får sin sak.
Citera
2022-02-28, 21:17
Medlem
farlings avatar
Citat:
Tror du missuppfattar mig totalt - troligtvis är du man. Jag är kvinna. Kan säga dig att INGEN vill dela säng än mindre ha sex med den mannen ... mer än hans egna fru. SKULLE han ens få upp den så är den säkert slak efter 2-3 minuter och en evighetsplåga som bara ger skavsår utan något bra och tillfredsställande resultat. Det är inte vulgärt utan krass och brutal sanning i hans ålder!

Han är 59 år. Det är ingen ålder att tala om, om han i övrigt är frisk, stark och inte har andra problem.

Du brukar ju gasta rätt friskt om att andra härinne inte ska prata om sådana här saker, och spekulera kring deltagarnas sexualitet/preferenser. Vad sägs om att leva som man lär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in