Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
Vore jag Prins så hade jag valt likadant. Eller om jag hade varit någon av kvinnorna så hade jag inte valt "per automatik" mannen eller annat sällskap - för att få ett halvtaskigt sex (gammal gubbe - kan han få den ens att stå??? Eller oerfarna brudar!) något som man kan fixa själv. Man behöver definitivt vare sig vara bög eller lesbisk för att vilja sova själv - utan allt tjatter och avundsjuka från de andra deltagarna. TÄNK vad skönt att slippa deras tjafs

Nej - sova SJÄLV är ju Guld i sådana sammanhang definitivt.
Nu är du bara vulgär, jag pratade inte om halvdålig sex, men det kan vara eggande att bara sova med tjejer samtidigt som man i hans fall

inser sina begränsningar att ingen av parterna bör vara intresserad av fysiskt snuddande
Det blir ingen avundsjuka om Prins hade tagit alla tjejer i sin säng (själv kan han sova på gå golvet som Michael Jackson, man ger sin gäst den bästa sängen) då blir det ju ingen avundsjuka

fast kanske lite tjattrigt å andra sidan med 8 brudar...så det är nog lika bra att han går och lägger sig inne i den nu! tomma sovsalen på Farmen, guld!