2022-02-28, 19:14
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Nej du kanske enbart är i dessa sociala medier? Jag är på fler ställen än hr. Men jaaaa - i denna tråden slår man ner på allt som har en naturlig förklaring - ibland tragisk - men oftast helt vanliga saker såsom att de vore konstiga saker fast det är som sagt var ... vanliga stadsbor som försöker göra sitt bästa att prestera!
Fast det yttersta ansvaret ligger väl ändå på produktionsteamet och Vincent när det gäller djurens väl å ve?!
Citera
2022-02-28, 19:29
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
När de personliga sakerna delades ut, fick inte Monika något paket då?
För om hennes personliga sak var hunden skulle väl den ha förvarats till dess att de personliga sakerna delades ut.
Citera
2022-02-28, 19:31
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Fast det yttersta ansvaret ligger väl ändå på produktionsteamet och Vincent när det gäller djurens väl å ve?!

Klart att ansvaret ligger på produktionen och den anställde veterinären! Hans Wincent är visserligen anställd i dokusåpan av Produktionen och har stor djurkunskap men är troligtvis mer betald för att vara "Galjonsfiguren och Mentor" i programmet - fast hans Veto kanske kan bidra till att det fortfarande är "rätt sansad" dokusåpa Men jag tror inte hans kontrakt (fast jag vet inte det - bara min tro!) innefattar ansvar på det vis såsom Produktionen och Veterinären har vad gäller dokusåpans djurs Väl & Ve. Privat har Hans Wincent en egen gård med lite hästar, höns och lite andra husdjur (tror det är getter och/eller får och kanske ngt mer djur: gäss?!) och är hovslagare till yrket. Deras (Veterinärens och Hans Wincent's) kontrakt vet jag inget om men det är så jag har uppfattat deras roller i det hela! Angående beslutet om att vovven fick komma med kanske inte ens vare sig veterinären eller Wincent fick vara delaktig i det beslutet.
Senast redigerad av CS128 2022-02-28 kl. 19:34.
Citera
2022-02-28, 19:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Den enda normala verkar vara Arlind eller vad han nu heter. Resten är urtråkiga och intetsägande pajasar. Värst är Jonas och Keischa. Sen hamnar dom i fallande ordning. Jonas ser ut som han tagit ledigt från Samhall. Helt sjukt att dom bara fick tag i dom tristaste personerna i hela landet. Har inte sett dom gjort annat än äta och Wincent kan också ställa sig i skaran av tråkskallar. Så förbannat mjäkig gubbe som uppför sig som en matare av hög rang. Allihop bör ha ökat i vikt rejält efter denna säsong. TV4 kan lägga ner konceptet i framtiden.

Jonas hade jag redan glömt. Han är på Torpet va?
Citera
2022-02-28, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Jonas hade jag redan glömt. Han är på Torpet va?
Stämmer
Citera
2022-02-28, 19:49
Medlem
Enmansdemos avatar
Är Prince bög eller? han väljer hellre att bo ensam när han bara har brudar att dela säng med

"jag har valt att leva ensam" ja trodde han mena allmänt i livet

jag förstår inte hur den här lilla donnan kan tycka att det är porrigt att se en tjej smörja in sig
i kladdiga saker vad kommer härnäst, matporr?
Citera
2022-02-28, 19:50
Avslutad
Citat:
"Det var typ av det porrigaste jag har sett."

Helens kommentar när Victoria badade i gyttjan bland grisarna.
Citera
2022-02-28, 19:59
Medlem
Beatrice måste vara den lataste på hela farmen. Varför ska hon tala för alla kvinnor när det gäller sysslor "vi kvinnor vill vara i köket"
Tala för dig själv kvinna.
Citera
2022-02-28, 19:59
Medlem
picapicans avatar
Helené är både bajs- och sexfixerad.
Citera
2022-02-28, 20:10
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Är Prince bög eller? han väljer hellre att bo ensam när han bara har brudar att dela säng med

"jag har valt att leva ensam" ja trodde han mena allmänt i livet

jag förstår inte hur den här lilla donnan kan tycka att det är porrigt att se en tjej smörja in sig
i kladdiga saker
vad kommer härnäst, matporr?
Vad/vem menar du?
Citera
2022-02-28, 20:13
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Vad/vem menar du?
Helen möjligen, du har alltså undgått att höra vad hon brukar kalla sig själv till förbannelse?
Citera
2022-02-28, 20:17
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Helen möjligen, du har alltså undgått att höra vad hon brukar kalla sig själv till förbannelse?
Det gick lite snabbt där i ditt inlägg, från Prins till något annat.

I direkt anslutning, utan referenser

i kladdiga saker vad kommer härnäst, matporr?

Men ok, hajar vad du menar nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in