Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-02-28, 14:09
Medlem
Upperkutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrx
Ukraina kämpar givetvis för sig själva och sin egna existens och de har markerat tydligt att de inte lägger sig för ryska intressen. Detta borde övriga fria stater stötta och acceptera. Sen om ukrania vill bli "våldtagna" av USA, gå med i EU och Nato så bör de vara deras egna val och definitivt inte Putins val

Så om Ryssland vill alliera sig med Mexico och placera kärnvapen där så ska usa inte bry sig om det?

Det är EXAKT samma sak.
Citera
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Nope
Uppe igen. Har skärmdump på felkoden jag fick när jag postade.
Citera
Medlem
Tuors avatar
Ryska medier har börjat propagera för att det kanske inte vore så tokigt att begå självmord genom att spränga planeten om västvärlden slaktar Ryssland ekonomiskt:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10559509/Vladimir-Putins-propagandist-chief-threatens-West-nuclear-destruction.html

Nu börjar det här att spåra ur totalt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Finns det inte en stor chans att alla vapen som EU skickar nu bara kommer att hamna i ryska händer?
Ju närmare Kiev man kommer så ökar risken, ja. Men ingen risk i västra Ukraina.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks
Och då skjuter USA på R. Är vi i alla fall döda.

Skulle USA och Ryssland börja växla atombombningar med varandra så kommer självklart inte Sverige sprängas bort som ni tror

Finns faktiskt en väldigt rolig simulator man kan sitta och pilla i. Testa.

https://nuclearsecrecy.com/nukemap/

Sidan är dock nere.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Du menar Demokratiska fria val=dåligt
Antidemokratiska regimer=bra
t

Din korkade idiot. Det här visar ju bara på hur pass indoktrinerade folk som du är.

Jag har ingen sida som jag "hejar på" här. Jag har endast konstaterat hyckleriet från västs sida med att försöka måla ut sig som några demokratikämpar och ryssar som onda när man själv inte har några problem med att stödja vandaler som avsätter en demokratiskt folkvald regering när det gynnar en själv.

Då börjar du böla som en klassisk NPC "me.. men buhuhu gillar du inte demokrati och gillar antidemokrater buhuhu?".
Citera
Medlem
Pojkekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coba
Att lägga till alla andra 26 nedskjutna helikoptrarna. Och över tusen andra förstörda fordonen.
Och ca 5000 döda ryska soldaters blod på diktator putins händer.

Och Rysslands ödeläggelse på putins händer.

Dåren trodde han skulle gå till historien som nån rysk räddare när det enda han lyckats med är att hålla ner sin egen befolkning och sitt lands utveckling.

Nu ser han ut att ta Ryssland tillbaka till 1800-talet också.
Vilken sopa!

Informationen som putin är livrädd för börjar sippra ut där hemma dock.
https://www.wionews.com/world/russia-owned-tass-news-agency-hacked-anti-putin-messages-displayed-457467

Anonymous informerar ryssarna om vad som pågår.

Tick tack putin.

Mvh

De 5000 döda är nog förluster. Dvs Döda och skadade. Av någon anledning så verkar folk bildat som obildat ha svårt att begripa att en skadad är en förlust.
Citera
2022-02-28, 14:10
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweden-is-Racist
Inget Natomedlemskap.
Ukraina är inte med i Nato. Eller EU.
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Ukrainas president är bokstavligen en judisk clown. Men jag förstår inte vad din sort tillför till någon tråd i det här ämnet. Din retorik ligger på bebisnivå. Har du noterat förresten att Putin är populärare än någonsin bland ryssar? Detsamma kan inte sägas om hans motpart på andra sidan Atlanten.

Wha? är det sant! jag som trodde Bidens popularitet skulle skjuta i höjden när han klubbade igenom gratis crackpipor till de svarta i USA !

Nä att folk gillar Biden här i Sverige fattar jag inte han är en krigshetsare av rang.
Citera
Medlem
"UKRAINIAN MEDIA: UKRAINIAN NEGOTIATING DELEGATION DEMANDED WITHDRAWAL OF RUSSIAN TROOPS FROM UKRAINE, INCLUDING CRIMEA AND DONBASS"

Skriver @FirstSquawk på Twitter.

Detta lär väl Putin aldrig gå med på?
Citera
Medlem
Guru-Gurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Vilket land kommer galningen putin först använda kärnvapen mot om han bestämmer sig för att göra det? Warszawa? London? Newyork?
Med risk att framstå som något av en besserwisser så är inget av de tre du nämner länder, det är städer.
Citera
2022-02-28, 14:11
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus

Återigen, folk har verkligen drabbats av masspsykos här. Aldrig tidigare i världshistorien har man sett så många jubelidioter som svalt svensk propaganda vara på samma ställe och sprida samma usla argument och låtsas som att de har en aning om något. Merparten av er kan ju knappt ens stava till landet.
Västs media talade sanning om att Putin förberedde för krig.
Putin ljög och sa att han inte förberedde krig.

Enda gången Putin talade sanning var efter mötet med Frankrikes Macron när Putin sa till media att "Jag knullar er vad ni än säger".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in