Citat:
Ursprungligen postat av
FuckItBro
Ja, vad som KAN hända. Problemet är att media sällan har rätt i vad som kommer att hända. Det handlar enbart om att skrämma upp människor.
Det som kan hända är att dom korrupta nazisterna i Ukraina störtas. Sorgligt att svensk media och politiker återigen tar nazisternas parti. Men å andra sidan så är det Aftonbladet och sossarna vi pratar om. Nazister in i benmärgen.
När jag läser vad du skriver ser jag läs och skrivsvårigheter, som kan härledas till att dina föräldrar och skola ansåg dig obildbar.
De flesta av oss har tillgång till flera medier och kan sålla den information vi matas med. Jag har noterat att medier som Fria tider och Nyheter i dag, har svårigheter nu att rapportera om Ukraina, när nyhetsflödet inte är till deras belåtenhet. Jag har noterat att Aftonbladet har samma nyheter och ledare som resten av västvärlden. Så vad är ditt problem när du suger på ord som nazister?
Det som sker nu, under hot om kärnvapen trodde man inte skulle ske i vår tid. Om du inte är rädd är du korkad. Det tyder på att du är mycket ensam med människor i din omgivning. som du struntar i.