Citat:
Ursprungligen postat av
AlabamaHotcakes
Är det där en skolbuss längst till höger?
Men alltså, är det där Putlers diaboliska doomstack???
Det ser ut som något de lokala zigenartattarna dragit samman för att transportera hästar eller stulet koppar eller så, inte den ryska krigsmaktens finest. Helt uppenbart är ju att det där behöver man inte NLAWs för att ta ut, det räcker väl med ett par slanor över vägen och ett par babushkor med slangbellor?
Alltså, det här kriget har varit en ögonöppnare för mig åtminstone. Nog för jag vetat att ryssarna är inkompetenta, överskattade idioter, men detta fiasko har inte ens jag kunnat föreställa mig. Det verkar som att den ryska krigsplanen bytts ut med något som clownen Bozo skrivit ihop på fyllan, det är helt underbart!
Putin var mäktig för vi lät honom vara det, om vi ska vara allvarliga. Han mutade, hotade och mördade sig fram, men han fattade inte att när Väst ställer sig upp med en röst så finns det ingen kraft på Jorden som står emot vår styrka. Så länge vi lät oss styras av rädsla var han fruktansvärd, men numer ser vi honom i ljuset och det finns inget att frukta. Vi verkar dekadenta och slappa, men vid min Gud, vår vrede är ostoppbar.