Citat:
Ursprungligen postat av
redshift
Begriper du skillnaden mellan ett existentiellt hot och dina drömmar om att stolt fortsätta hamra i hyckleriets snickarbod?
Ryssen har redan gjort upp med amerikanarna och Västeuropa. De skiter blankt i Banditmonarkin SvÄrJe och de baltiska bananrepublikerna.
De StOrSwäNSkA idioterna rumsterade i Ukraina och trodde det skulle bli ett lukrativt litet Baltikum 2.0.
Nu kommer Norrland ryka på samma sätt som Finland gjorde en gång för inte allt för länge sedan.
Tydligen ska ”vi” nu skicka en massa pansarskott och annat krimskrams. Varför inte slå med den stora släggan och flyga över 50st Gripenkärror och en hundring Lepoarder?
Bara få det gjort så slipper vi SvÄrJe en gång för alla.
Det låter som en bra idé. Ju mer vi kan skicka för att knulla den där dvärgen ju bättre

Jag tycker vi ska gå all in
Jag tycker förövrigt synd om alla de ryska män som måste dö för den där jävla dvärgens galna världsbild. Jag hoppas att deras chefer - kaptener, majorer, generaler inser vilken sjuk man Putin är. Han skickar bra grabbar in i en köttkvarn och hotar indirekt dem med kärnvapen (avfyrar Putin kärnvapen så avfyrar NATO kärnvapen).