2022-02-26, 15:22
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cogito.ergosum
Möjligt, men det förklarar fortf. inte att de flesta som blivit uthängda av Dumpen (eller andra liknande verksamheter) har haft både barn och sambo/flickvän/fru. Incels har ingetdera. Däremot tror jag att det är närmare att incels närmar sig en ''vad-det-än-heter' (de som söker sig till äldre tonårstjejer än hebefiler), än pedofili, alltså könsomogna småbarn. det är snarare en sexuell läggning. Men tror absolut att ensamhet i kombination med porrmissbruk och det kaninhålet, kan leda dit. I en del fall.

Jo de som hängts ut av Dumpen har i många fall haft förhållanden, även om jag tror att de också haft en porrproblematik och oönskad sexaldrift. Hur var din tanke kring incels här? Jag fattade inte riktigt vad du skrev, du är för avancerad. Jo ensamhet och porrmissbruk kan leda till pedofila drag iaf, har de väl utvecklat en hebefili är det inte så långtifrån. Ju mer porr de konsumerar, ju grövre och mer skruvade saker vill de har för att bli tillfredställda. Det är ett missbruk, man måste ha mer och mer av drogen och allt tyngre grejer för att toleransnivån höjs.
Citera
2022-02-26, 15:24
Medlem
DarkFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Vad gör en pedofil med barnet, rent praktiskt?

Det började med att jag, 5 år, rusade in i hans rum, sprallig som man var som barn. Där stod han i sitt rum och runkade. Istället för att täcka sig och skicka ut mig sade han att detta var ett spel. Nyfiken som barn är och som aldrig sett en naken man ville jag vara med och leka. ”Spelet” blev att jag runkade av honom för första gången, fick sperma i mina händer och då förändrades något i mig. Det var inget roligt spel mer. Det var äckligt och jag kände mig smutsig. Och jag blev rädd för honom för detta fick jag inte berätta för någon annars fick jag aldrig mer titta på TV i hans rum. Att titta på TV hemma fick jag bara 1-2 gånger i veckan. Godis skulle det inte heller bli fler gånger. Givetvis lade jag skulden på mig själv för jag borde inte gått in i hans rum enligt mig.

”Spelet” upprepades och blev mer och mer våldsamt, det eskalerade fort. Han var inte äldre än runt 16 år. Snart skulle sperman i mitt ansikte och sedan skulle jag ha den i munnen. Han höll i mitt huvud, i håret och styrde tempot så det gjort ont i munnen och hela huvudet, tinningar och käken höll på att explodera. Sen skulle jag klä av mig naken och medan han runkade stoppade han först ett och sedan fler fingrar i mitt lilla underliv som sprack. Där gick jag sönder för första gången. Jag vill minnas att jag hade hunnit bli 6 år för jag skulle börja skolan.

Parallellt hade mammas dåvarande partner efter skilsmässan från pappa hunnit introducera mig i ungefär samma sak. Han maskerade det som att alla pappor gör så, det ör normalt när man bryr sig om någon och jag behövde någon som brydde sig om mig, det var redan så tomt inombords.

Tillbaka till 16 åringen. Inte långt senare bjöd han in sin kompis från fotbollsklubben. Nu var de två. Min släkting var dock den som styrde allt och eggade upp sin polare att gå hårt fram. Han var en sadist rent ut sagt. Nu skulle jag runka av två killar, sen turades de om, in i munnen med hårda grepp om huvudet. Av med kläderna och de turades om att stoppa sina fingrar i mig. När jag av smärta inte kunde stå mer eller började vackla, tog han handen runt min hals och såg till att jag stod stilla och rakt så de kunde fortsätta att turas om. Ibland var jag så rädd att jag trodde att mitt huvud skulle gå av eftersom jag redan hade så ont. Jag var livrädd. Rädd att dö.

Efter det kom sängen. Jag uppmanades med en dödande blick och barsk ton att lägga mig på rygg där. Jag kan än idag känna hur mjukt sängöverkastet var och att rullgardinen som var nerdragen var brun. Jag tittade förtvivlad mot den låsta dörren i hopp om att bli räddat under tiden han hårt drog isär mina ben och trängde in i min späda kropp. Smärtan var outhärdlig, deras stönande är något som än idag får mig att må illa. Där började jag dissociera för plötsligt såg jag mig själv uppifrån. Jag såg en flicka ligga där och bli våldtagen. En stark försvarsmekanism, dissociation, hade kickat in, för detta är något inget barn kan klara av att känna. De turades om att våldta mig. De var hårdhänta. När jag tittade på dörren drog han mig i hårt, jag fick örfilar och strypgrepp under tiden och hans kompis uppmanades att göra detsamma. Där och då ville jag dö för första gången i mitt liv. 6 år gammal och jag ville sluta andas för att dö. Ingen kom för att rädda mig, sveket var totalt. Jag måste ha varit den hemskaste ungen i världen eftersom ingen ville komma och hämta mig.

Han vände mig om på magen och våldtog mig analt under tiden jag hade huvudet på sned och skulle suga av hans kompis. Jag visste på tempot och stönandet när de började bli klara. De reste sig upp, klädde på sig byxorna och skrattade. Jag reste mig upp i totala smärtor som det inte finns ord för. Jag kunde knappt röra mina ben, de var som förlamade. Hela huvudet värkte. Jag kände hur allt hade gått sönder. Jag hade mycket svårt att klä på mig och han blev arg och skrämde mig så som han brukade. Jag ville aldrig göra honom arg, då blev allt ännu värre. Så jag klädde på mig så snabbt jag kunde och puttades sedan ut ur rummet. I hallen var jag yr, ingen vuxen fanns där just då. De passade givetvis på. För dumma var de inte. Jag kunde inte gå till badrummet. Benen vek sig, det blev svart. Men jag kröp till badrummet, tvättade av mig händer och satte mig på toa. Torkade bort blodet och det sved när jag kissade så jag trodde jag skulle svimma. Jag lade toapapper i mina trosor, samlade mig och satte mig i vardagsrummet framför Tv:n där jag tyst och orörlig satt tills de vuxna kom. Vi satt sedan alla runt bordet och skulle ha fika. Han log mot mig. Jag kunde inte svälja av smärta och kände inte mina ben.

På kvällen kördes jag hem och hade jag otur blev jag våldtagen på natten efter tortyren. För det var det detta var, tortyr.

Ja, så här kan rovdjuren göra. Detta pågick tills jag var runt 12. Jag minns inte exakt när det slutade men vill minnas att han flyttade hemifrån då någon gång och träffade en flickvän. Allt detta fick jag hålla inne med, bära själv. 7 år av tortyr. När det slutade var jag fullständigt känslomässigt avstängd och allt jag kunde göra var att le och skratta för att dölja all smärta och sveket. Jag, ungen som alltid var så glad.

https://dumpen.se/2021/11/13/vad-gor-en-pedofil-med-barnet/

*gråter*
Stackars liten...
Citera
2022-02-26, 15:32
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jaha, jag trodde det var en självbiografi av Dumpens kvinnliga ägare.

Heter hon Bianca?
Citera
2022-02-26, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Hon är förmodligen en fikitiv person och därmed saknas gärningspersoner att hänga ut.

Ja det är en fiktiv person. Man märker på texten att det är en vuxen människa som suttit och fantiserat ihop det där. Riktigt vidrig historia dock, och vi vet ju att liknande saker skett i verkligheten(läs t.ex tråden om Rickard Bladh i Kalmar).
Citera
2022-02-26, 15:36
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cogito.ergosum
https://www.youtube.com/watch?v=wSF82AwSDiU

Som sagt. Älskar TED!
Hög igenkänningsfaktor, även biten om att porrkonsumtionen flyttar ribban så att det för många slutligen leder till problem att få erektion. Det verkar som varenda man i ens egen åldersgrupp lider av för hög porrkonsumtion men jag har förstått att 20-åringarna har ett större helvete.
Citera
2022-02-26, 15:51
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
"Märkligt" är i sammanhanget ett diplomatiskt uttryck. Helhetsupplevelsen blir verkligen maxad när den porrskadade fjanten dessutom kör med tugget enligt "är du kåt i fittan, jag ska pumpa din blöta trånga lilla fitta och spruta den full med sperma...sedan laddar jag om, knullar dig i munnen och låter satsen fylla din mun och ansikte" yada yada yada. Som sagt, alldeles för många män har tappat det totalt.
Jo jag var diplomatisk där. Håller med dig, många män har tappat det totalt. Och då pratar vi väl om gubbarna, ungas porrberoende och skadorna av det vågar jag knappt tänka på. Vår civilisation är illa ute.

Citat:
Tugget påminner starkt om defekt porrskadad individ, pedofil eller inte, så jag skulle gissa att du har rätt i att vi här har goda exempel på hur porr kan orsaka omfattande hjärnskada.
Ja, porr ger hjärnskador. Om inte personen utvecklar en ren farlig sexualitet så blir det så att många av dessa män inte längre kan ha sex i verkligheten.

Men... allt det här vet du ju redan, men det tåls att upprepas.. Om inte så att andra kan läsa och informeras om vart vi är på väg.
Citera
2022-02-26, 15:54
Medlem
DarkFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Klart det är. Utan Dumpen = inget självmord. Går för Dumpen att bortförklara det hur de vill för att berättiga sitt eget ansvar, leva vidare med sig själva. Utan att känna skuld till att en person är död pga något de gjort. Det gör de ju genom att tänka på att man kanske räddat genom sin uthängning något barn att ta livet av sig. Men som man brukar säga två fel gör inte ett rätt.

Han är död för något han var, bestämde sig att göra.
Citera
2022-02-26, 16:05
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Men... allt det här vet du ju redan, men det tåls att upprepas.. Om inte så att andra kan läsa och informeras om vart vi är på väg.

Absolut, med tanke på att porr inte bara är normaliserat utan även innehåller sex som inte riktigt speglar den sortens sex kvinnor föredrar om de själva får välja, så är det bra om det med jämna mellanrum dumpas information så påpekar just det.
Citera
2022-02-26, 16:12
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Heter hon Bianca?

Det kanske är hennes smeknamn?

Helt värdelöst att sitta och skriva påhittade historier. Det får en att ifrågasätta övrigt innehåll på Dumpen.
Citera
2022-02-26, 16:13
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkFire
Han är död för något han var, bestämde sig att göra.

Får vi aldrig veta exakt. Men vi kan gissa på att uthängningen har stor del i det. Den är ju värre än om han faktiskt hade våldtagit ett barn och blivit haffad av polisen. Det "straffet" som Dumpen själv menar uthängningen är gjorde sannolikt att han tog livet av sig. Ungefär samma sorts uthängning som förekom förr med skampålen utanför kyrkan.

Om de enbart konfronterat honom utan att sedan hänga ut hade han kanske enbart sökt hjälp.
Citera
2022-02-26, 16:16
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Ja det är en fiktiv person. Man märker på texten att det är en vuxen människa som suttit och fantiserat ihop det där. Riktigt vidrig historia dock, och vi vet ju att liknande saker skett i verkligheten(läs t.ex tråden om Rickard Bladh i Kalmar).

Jag vet inte vad sanningen är, men anser att det är djupt problematiskt när man blandar sanning med fiktion vilket tyvärr tycks vara Dumpens affärsidé. Vi får absolut inte glömma att de vill tjäna pengar på sin verksamhet.

Att liknande saker hänt i verkligheten betvivlar jag inte men det ger för mig inget fripass att hänga ut folk.

Många anser att ”pedofilerna” gjort ett val och så är det absolut, de har gjort ett val men utifrån vilka premisser? Tror att några av dumpens uthängda saknar verklighetsförankring och att de skulle backa i skarpt läge. Vem fan vill liksom sätta på en 4-åring? Sen att det för somliga triggar kåthet tror jag snarare beror på att de tänker att mamman är ohämmad och att de därmed kommer få vara med om det sex som förmedlas genom porren de normalt sett runkar till.

I verkligheten tror jag de flesta män känner skam efter att ha sprutat en kvinna på ansiktet, efter orgasmen stillas det man några sekunder tidigare tyckt var sexigt till en verklighet.

Många av de kvinnor jag träffat genom åren har sagt att de vill ha satsen i fittan eller möjligtvis i munnen eller på brösten. Att bli sprutade på ansiktet är det ingen som ansett det vettigt (knappt).

Tror tyvärr att många män skadats av den lättillgängliga porren, liksom somliga kvinnor. Inget fel i det men de männen som hängs ut tror jag är är drabbade av denna ”kultur”.

De tror att de vill knulla unga flickor, de är knappast som ”äkta” pedofiler såsom Patriks förövare som liksom pappan, morbrorn, grannen eller tränaren bygger upp en relation med offret. Det är dessa som ska avslöjas i min mening framför kåta gubbar som inte begriper vad de pysslar med.

Pedofilerna som sabbar liv är knappast de som söker random kontakt på nätet, det är folk som står i barnets närhet som är den stora faran och de kommer Dumpen aldrig lyckas avslöja. Tyvärr…

Senaste uthängningen är i min mening högst diskutabel, en människa har fått sitt liv totalförstört och blivit utpekad som pedofil utan att vi egentligen vet något. Äckligt beteende absolut, men hur många är seriösa på riktigt? Det vet vi inte…
Citera
2022-02-26, 16:24
Medlem
Lavas avatar
Apropå omfattande gaslightning i kommentarsfälten gällande försvaret av dumpenmännens faktiska intentioner så har jag noterat att männen främst håvas in på KIK. Männen är på KIK för att hitta "någon" att knulla/"mysa" med eller inleda relation med. Noterar även att enligt den senaste rapporten av Svenskarna och internet så är Instagram, Snapchat och KIK de tre sociala plattformar som ohotat är mest populära bland unga och tonåringar (12-25 år), samtidigt faller intresset för dessa tre plattformar kraftigt bland användare som passerat 25 år.

1. Om en vuxen man letar något att knulla så är väl Instagram, Snapchat och KIK inte de främsta raggningsplattformarna? Bodycontac.comt? Sex-traff.com? Kkdating.se? Ligga.com? Hittakk.com? Tinder.com?

2. Sedan raggar dumpenmännen på användare som redan i användarnamnet avslöjar mycket låg ålder. Hur kan "ni" med att ursäkta och relativisera dumpenmännens intentioner? T.o.m. hävda att ni absolut inte tror att flera av männen var intresserade av ragga på minderåriga utan snarare groomats av fiskarna att inbilla sig att de vill ligga med minderåriga? Trots att de alltså befinner sig på en plattform som domineras av unga vuxna och minderåriga? Trots att männen börjar ragga på konton som avslöjar att personen är minderårig? Kamma er och kom ut i verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in