2022-02-26, 13:15
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yidarmy123
Om kriget letar sig hit så borde regeringen se det som en chans för negrerna och araberna att jobba av sin tacksamhetsskuld för att vi räddade dem från misär i deras hemländer; dvs sätt alla mörkhudade i fronten och i operationer där oddsen att vinna är låg.

Det kan dessutom vara en bra lösning för att hålla neger-populasen på en trivsam nivå - med tanke på att de ynglar av sig så jävligt.

Men någonting säger mig att Maggan inte kommer dela min åsikt om frågan blir aktuell.

Råttor är de första att lämna ett sjunkande skepp...
Citera
Medlem
Fittheligeandes avatar
Hur tror ni detta kommer sluta då? Jag tror det slutar med att Ukraina blir styrt av rysstyrt och Nato kommer att backa. De kommer att gnälla och knota och fortsätta att fördöma Ryssland. Men de kommer inte göra så mycket mer eftersom priset är för högt, eftersom det kan bli kärnvapen inblandade.
Citera
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Det finns ingen god sida i detta meningslösa krig era dumma jävla gojs. Alla förlorar, är det så jävla svårt att fatta det?

Ukraina är den goda sidan. De kämpar för sitt land, sin frihet och för sina liv. Ryssland är den onda sidan då de invaderar, dödar och skadar oskyldiga människor.
Citera
2022-02-26, 13:16
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Polackerna kan starta tredje världskriget. Vad ska de där och göra? Ryssland har i stort sett redan förlorat. Om NATO lägger sig i direkt så har Putin hotat med katastrofala konsekvenser.

Inte för att jag tror att Polen kommer intervenera, men gör de det kommer de göra det unilateralt. Putin kanske kommer kalla det för NATO-angrepp, men jag tror han har mer att tänka på än att försöka ge sig på hela NATO för tillfället.
Citera
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Har du tänkt ut dom siffrorna eller vilka källor använder du? Tusen ryssar behöver inte vara en stor förlust.

Säg det till de 2000 föräldrarna i Ryssland.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AsinusGallus
Jag vet, jag är mycket medveten om detta. Just nu känner jag bara att detta borde slopas omedelbart, inget snack om saken.

Jag skriver nog lite i affekt, ursäkta.

Nej, jag håller ju med dig. Oroa dig inte.. O jag vet inte själv hur sånt där faktiskt funkar, men jag utgår ifrån att sånt där kommer att ta lite tid såklart.
Citera
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Verkar som att Polen kraftsamlar för att gå in nu

Källa?
Citera
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Verkar som att Polen kraftsamlar för att gå in nu

Hittade du detta påstående i ditt egna naveludd, om detta skulle stämma så har WW3 startat och då är det dags för oss alla att ta farväl av våra nära och kära...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Den rätten är helt värdelös. Ingen etnisk ryss pratar de lokala språken. Ingen. Det är faktiskt så att tex Tatarstan(Rysslands största muslimska område) är det en politisk handling att fortsätta prata tatariska fast ryssar är närvarande. Det är som du förstår meningen att markera för ryssen att den inte hör hemma där. Ryssen förstår naturligtvis inte tatariska eftersom den är ryss.

Hur tror du då att service fungerar på de lokala språken osv? Just det...

Helt ot men det var spanska centralisters önskan att göra likadant i Katalonien som satte igång oroligheterna där. Katalanerna har idag äkta autonomi.

Helt riktigt, dock är Baskien ett tydligare exempel. De har verkligen fått kämpa för sin frihet.
Citera
Medlem
ElongatedMuskrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Eh invasionen går ju enligt plan! Såg precis 2 stridsfordon innehållande ryska grisar som blev grillade!

Länk? Jag behöver lite glädje
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Oj vad kan det innebära? Går polen in?

Antagligen ökat militärt stöd i form av vapen/underrättelse.

Sen hur detta slutar vet vi inte.
Citera
2022-02-26, 13:17
Medlem
fendadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Det kan väl Ryssland skita i vad Ukraina ska och inte ska göra. De är suveräna att bestämma över sig själva.

Tämligen efterblivet uttalande. Om Ryssland hade allierat sig med Mexiko och Kanada och ställt stridsspetsar vid gränserna riktade mot USA, skulle du anse att USA ska skita i vad Mexiko eller Kanada ska göra och inte göra? Du menar att detta inte hade berört USA minsta lilla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in