2022-02-25, 20:46
Medlem
BMC64s avatar
Nu har det gått ett tag sen Lydia dömdes, men tråden fortsätter att ifrågasätta om domen var rätt
snart är Lydia oskyldig till mord, enligt agendan hos vissa skribenter

tur att dessa inte kan påverka varken domstolar eller Sveriges lagstiftning

Lydia Barth är dömd för mord, den domen kommer inte att upphävas oavsett hur skribenter smutskastar Emil eller höjer Lydia

tolv år kvar tik tak tik tak,,tiden går långsamt,,,,,,
2022-02-25, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Nu har det gått ett tag sen Lydia dömdes, men tråden fortsätter att ifrågasätta om domen var rätt
snart är Lydia oskyldig till mord, enligt agendan hos vissa skribenter

tur att dessa inte kan påverka varken domstolar eller Sveriges lagstiftning

Lydia Barth är dömd för mord, den domen kommer inte att upphävas oavsett hur skribenter smutskastar Emil eller höjer Lydia

tolv år kvar tik tak tik tak,,tiden går långsamt,,,,,,
Bra skrivet! Tackar allra ödmjukast, skulle aldrig kommit på några bättre ord.
Så är det, mörderskan sitter bakom lås och bom tills hennes tid är slut, färdig. Kan du k.k till Emil förstå det?
2022-02-25, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Bra skrivet! Tackar allra ödmjukast, skulle aldrig kommit på några bättre ord.
Så är det, mörderskan sitter bakom lås och bom tills hennes tid är slut, färdig. Kan du k.k till Emil förstå det?
Och denna kvinna sitter där hon bör sitta i många år.
Många har råkat i luven på denna sjuka kvinna som utnyttjat andra i många år. Tyvärr slutade detta i ett mord som hon så välförtjänt ska begrunda i fängelse nu! Med all rätt!!.
Case closed
.
2022-02-26, 10:52
Medlem
Mercedes avatar
Har hon flyttats till sitt nya långvariga "hem" än? och vart hamnar hon?
2022-02-26, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Ja jag skulle vilja påstå att du inte vet ett dugg om hur hon klarade studierna.
Vi vet alla hur patetisk du är Carinah78, det är inget nytt.
Hade bara hoppats att du någon gång kunde ta ditt förnuft till fånga, men förstår att den förhoppningen var för stor.
Mitt förnuft, ja..
Liksom de allra flesta i denna tråd är jag läskunnig.
Jag har därför kunnat läsa mig till att Lydia Barth, ditt kram[o-]djur, restade med flera tentor.
Hon har alltså inte klarat sina studier på SLU!

Att du har svårt att ta in det som får betecknas som negativt vad gäller Lydia Barth, det har du visat sedan du ramlade in här i tråden.
Jag brukar undvika att gå till angrepp på person och det gäller även i relation till dig, men du är inte trådens starkast lysande stjärna, mer behöver jag nog inte skriva.
2022-02-26, 12:01
Medlem
Citat:
Vad jag accepterar eller inte, är inget jag delar med dig.
Jag vet nog mer om Lydia än vad du gör. Jag har ju träffat henne, vilket jag tvivlar skarpt på att du har gjort.
Hon var lika stor missbrukare som Emil.
Hoppsan?!
Vad kan ha hänt dig nu då?

För i tidigare inlägg avfärdade du mina påståenden om att Lydia Barth var både läkemedels- och alkoholmissbrukare.
Hur skall du ha det?

Jo, jag är fullt på det klara om att du vet mer om Lydia Barth än vad jag gör.
Jag har ju bara de uppgifter som framkommit här i tråden, bl a FUP och psykiatrijournaler att basera mina uttalanden på. Det är dock inte försumbar fakta, det hoppas jag att du förstår?

Att du har träffat henne betyder ju inte att du "vet" nånting om henne. Lydia Barth är ju inte känd för nåt större sanningssägande precis
Jag avstår att spekulera i vem som kan tänkas dölja sig bakom nicket du använder dig av, men jag är villig att tro på dig när du skriver att du har kunskap om henne.
Rätt så stor kunskap till och med..
2022-02-26, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Att L vid aktuell tid hade flera tentamenstillfällen kvar innebär att du inte kan uttala dig om Ls studieresultat.
På "mitt" universitet införde man, under pandemin, bara delvis distansstudier för första års studenter pga deras särskilda brist av studievana och oerfarenhet av egna distansstudier. Datorkörkort skulle introduceras samt kurs för PM-skrivande, bibliotekskunskap. Man förutsåg problem om så inte skedde det du kallar pandemihalmstrået.

Du kanske skall försöka få fakta korrekt innan du skriver.
Att mörderskan Lydia Barth, som du av nån märklig anledning anser dig nödgad att försvara, hade flera möjligheter till att försöka tenta upp sina resultat, de tidigare icke godkända, betyder ju inte med nån automatik att hon verkligen skulle ha lyckats med det konststycket, att bli godkänd -gånger flera dessutom..

Men för all del, be my guest: Fortsätt krama mörderskan Lydia Barth så länge du finner skäl till det.
Vem vet, kanske hennes barn, när de läser här, kan känna ditt stöd för lilla Mamma som en sorts tröst?
2022-02-26, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Mitt förnuft, ja..
Liksom de allra flesta i denna tråd är jag läskunnig.
Jag har därför kunnat läsa mig till att Lydia Barth, ditt kram[o-]djur, restade med flera tentor.
Hon har alltså inte klarat sina studier på SLU!

Att du har svårt att ta in det som får betecknas som negativt vad gäller Lydia Barth, det har du visat sedan du ramlade in här i tråden.
Jag brukar undvika att gå till angrepp på person och det gäller även i relation till dig, men du är inte trådens starkast lysande stjärna, mer behöver jag nog inte skriva.

Jasså, har lärare m.m skrivit ut hennes resultat här i tråden? Nä, tror inte det. Så vad gäller din trovärdighet om Lydias studier m.m så är den lika med noll.
T.o.m Emil berättade att skolan gick bra för henne, att hon och några klasskompisar till henne hjälpte varandra så att dom klarade proven sen.
Men du kanske vill kalla Emil för lögnare nu också.
2022-02-26, 15:45
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Jasså, har lärare m.m skrivit ut hennes resultat här i tråden? Nä, tror inte det. Så vad gäller din trovärdighet om Lydias studier m.m så är den lika med noll.
T.o.m Emil berättade att skolan gick bra för henne, att hon och några klasskompisar till henne hjälpte varandra så att dom klarade proven sen.
Men du kanske vill kalla Emil för lögnare nu också.

Du har ju inte svart bälte i trovärdighet, så du bör hålla tand för tunga, när det gäller sånt
Lydia Barth sitter i fängelse 12 år till tik tak, tik tak
2022-02-26, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Att mörderskan Lydia Barth, som du av nån märklig anledning anser dig nödgad att försvara, hade flera möjligheter till att försöka tenta upp sina resultat, de tidigare icke godkända, betyder ju inte med nån automatik att hon verkligen skulle ha lyckats med det konststycket, att bli godkänd -gånger flera dessutom..

Men för all del, be my guest: Fortsätt krama mörderskan Lydia Barth så länge du finner skäl till det.
Vem vet, kanske hennes barn, när de läser här, kan känna ditt stöd för lilla Mamma som en sorts tröst?

Jag vände mig mot ett inte korrekt uttalande om Ls studieresultat. Som du gjorde under förespegling att du verkligen kan högre utbildning. Punkt.
2022-02-26, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trombocyt
Lydia säger själv, flera gånger, att hon ligger efter och har svårt med studierna.

Det är första gången hon studerar på universitet. Den oro och tvivel på sin egen förmåga uttrycker en majoritet av första års studenter. Dom flesta godkänns dock..
2022-02-26, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Du har ju inte svart bälte i trovärdighet, så du bör hålla tand för tunga, när det gäller sånt
Lydia Barth sitter i fängelse 12 år till tik tak, tik tak

Ledsen grabben, men jag tror helt ärligt att det är din trovärdighet som är i botten.
Jag kan samtidigt undra NÄR det ska gå in i din skalle att ingen här inne i tråden vill annat än att Lydia sitter av tiden. Ingen har ens påstått något annat.
Men det verkar dessvärre som att du inte tycks begripa det, och det är jag ledsen över.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in