2022-02-25, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
"Influencern" Angelica Lundin skriver på sin story:
"Jag kommer självfallet att pausa alla mina roliga inlägg/samarbeten/adlinks just nu. Det rimmar inte så bra att marknadsföra produkter osv med situationen som pågår just nu. Absolut, alla måste försörja sig, jag köper det. Men gör det med respekt och pausa det som kanske inte står och faller med din privat ekonomi.

Att posta snittblommor kan ni skippa nu och influera kring något viktigt istället.
Uppmärksamma din följarskara på vad som händer, DET ska du använda din plattform till "

Tänkte direkt på Linn när jag läste det om snittblommor 😅 samtidigt har Linn bara skrivit att HON mår dåligt över det som händer i Ukraina och resten av dagen har hon postat som vanligt och även hunnit med en clickbait kring sitt dåliga besked från barnmorskan 🙄

Tänk vad influencers tänker olika. Men Linn kommer nog fortsätta lägga ut bilder på snittblommor gravidbilder, och samarbeten,och nämna att HON blir ledsen och orolig över situationen i Ukraina.
Citera
2022-02-25, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Tänk vad influencers tänker olika. Men Linn kommer nog fortsätta lägga ut bilder på snittblommor gravidbilder, och samarbeten,och nämna att HON blir ledsen och orolig över situationen i Ukraina.

Japp och visa upp printscreen på att hon har swishat pengar till en hjälporganisation. Får direkt känslan av att hon gör det bara för att visa sig dukig. Annars hade det vell räckt att informera vart man kan donera pengar för att hjälpa till.
Senast redigerad av Kattenfinussnusar 2022-02-25 kl. 07:40.
Citera
2022-02-25, 08:53
Medlem
Citat:

En av de sakerna jag stör mig mest på är människor som gör alla situationer om sig själva. Människor dör i Ukraina men Linn lägger massor med fokus på hur HON känner och hur mycket ångest det ger HENNE.

Tro mig vi har nog alla gråtit och haft ångest, men inte skriver alla ut det. Passar inte alls att ta uppmärksamhet från det som sker för att folk ska tycka synd om dig..
Citera
2022-02-25, 12:16
Medlem
Håller med föregående till 100%, sorgligt hur allt ska handla om henne och hennes barn. Precis allting vrider hon på så att det är henne det är mest synd om.

För övrigt var det ett tag sen det kom en kärleksförklaring till Simon nu, det har ju vart väldigt frekvent förekommande tidigare. Brakar det i fogarna eller kommer det i helgen kanske.
Citera
2022-02-25, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussematte
För övrigt var det ett tag sen det kom en kärleksförklaring till Simon nu, det har ju vart väldigt frekvent förekommande tidigare. Brakar det i fogarna eller kommer det i helgen kanske.

Var inte orolig..Linn skriver nog en snart efter att ha läst detta😉
Citera
2022-02-25, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetraWanna

Haha ja Linnsan i ett nötskal
Citera
2022-02-25, 21:55
Medlem
Linn skrev nu, precis som ni förutspådde 😅 Ganska tragikomiskt att hon skriver "trodde aldrig detta skulle ske 2022", har hon levt under en sten eller skiter hon bara i att detta hänt och händer i bla Syrien, Afghanistan, Somalia osv? Eller hon bryr sig kanske bara för att det är nära henne?
Citera
2022-02-26, 09:37
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetraWanna
Precis, hon skriver en kärlekshälsning till Simon bara för att motbevisa oss. Inte för att hon själv vill.
Citera
2022-02-26, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Precis, hon skriver en kärlekshälsning till Simon bara för att motbevisa oss. Inte för att hon själv vill.

Och sen tvingas Simon göra samma sak, bara några sekunder senare, med Linsans bilder, med hennes ord😂
Citera
2022-02-26, 10:27
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Och sen tvingas Simon göra samma sak, bara några sekunder senare, med Linsans bilder, med hennes ord😂
Haha ja, inte alls genomskinligt
Citera
2022-02-26, 10:30
Medlem
Quinn93s avatar
Förlåt men Tindra och Juvelia heter hennes barn? Det blir inte mer wt än sådär. Fyfan
Citera
2022-02-26, 11:04
Medlem
Visst har Linn en bror? Har dem ingen kontakt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in