2022-02-26, 06:46
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Har tyckt att deras "fiskare" tänjer det moraliska gränserna mer och mer.
Denne mannen hade aldrig varit farlig för ett barn, någonsin. En fiktiv person har fabrikerat att han kan få knulla denna sexiga fantasikvinna men bara på ett ultimatum.
Han skriver klart och tydligt "Men vill inte att hon (barnet) ska se att vi har sex" men om han inte ändra sig så skulle han inte få knulla, så han väljer att byta story.
Han verkar mer kåt på att träffa en galen "ug" kvinna som går igång på de sjuka han skriver till henne. Detta gör honom inte till pedofil.

Detta avsnitt blev till på grund av orimligt mycket brottsprovokation

För det första måste en mamma som bjuder ut sin 4-åriga lilla dotter vara i det närmaste obefintlig. Därav skriver han så för att sondera terrängen. När "mamman" avvisar honom blir han mycket nyfiken på vad hon hade för önskemål. När hon förklarar hugger han direkt, han har fått jackpott och öppnar upp sina pedofila vidriga sida direkt.

Hade han inte varit pedofil hade han chockerat backat alternativt försökt få till en orosanmälan.
Citera
2022-02-26, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vallpojken
Vem är det som tagit sig av daga?
Tror det var han med hunden i bilen.
Citera
2022-02-26, 08:22
Medlem
Nu får de chansen att ingripa mot en pedofil på hemmaplan så de kan fira med en räkmacka i feskekörka efteråt

https://www.friatider.se/polisen-rustar-torgmote-med-paludan
Citera
2022-02-26, 08:35
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava

Män är mer visuella än kvinnor, fenomenet förklaras utifrån biologi. Det må vara så att män går igång på att få fittbilder skickade till sig men det är betydligt mer sällsynt att kvinnor går igång på kukbilder. Detta är skälet till att benämningen dick pic är gångbar i hela världen, alla vet vad det betyder. Pussy pic, not so much. Tänk om alla män skulle ta och göra sig den lilla tjänsten att göra sig själva lite mindre pinsamma och sluta skicka oombedda kukbilder?

Vad säger då lagen om dick pics? Jo, att män behöver tänka sig för innan de skickar bilder på sin "lille vän" "lille gösse" "tappre riddare" "stenhårda ådriga sprutvilliga kanon" "slang" "brandsläckare" "drake" "orm" "anakonda" "spottkobra" osv osv osv:

Det där med att män skickar dicpics är märkligt tycker jag. Efter att jag själv blivit singel så började jag att testa nätdejting ganska mycket. Jag chattade med och träffade ganska många kvinnor och det blev också en hel del sexuella möten, jag gjorde dock allt detta utan att skicka en enda dickpick eller ens prata om sex.

Förutom pedofilerna då, så är det ändå konstigt att så många män skickar dickpics till kvinnor. Det är ju som att aktivt be om att bli avvisad, helt absurt. 😂
Citera
2022-02-26, 08:51
Medlem
mossadmartins avatar
Har varit upptagen med krig. Men tog en liten paus med Dumpen nu.

Vad jobbar MarkBigBone med? Han babblar ju om sitt jobb.
Citera
2022-02-26, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Eloge till dig som orkar fortsätta argumentera med det pedofila bottenskrapet.
Jag antar att du menar att jag tillhör det "Pedofila bottenskrapet" eftersom det är mitt inlägg som citeras?

Jag följer allt dumpen lägger upp och tycker verkligen att deras konfrontationer är underhållande och kan förstå varför Patrik och Sara gör det de gör.

Men att jag har en åsikt om att denna videon gjordes med för mycket brottsprovokation gör mig till pedofil? Jag tycker inte att folk ska hängas ut och dömas på det här sättet. Däremot tycker jag att folk som direkt nappar på detta kan hängas ut.

Självklart vore det normala att göra en soc-anmälan i detta fallet, jag försvarar inte hans sätt att skriva. Din och Lavas resonemang om att jag är pedofil får er dock att framstå som individer med mycket låg intelligens.
Citera
2022-02-26, 08:59
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallpojken
Vem är det som tagit sig av daga?

Dick. Han med hunden.

Drogproblematik och depression. Har nog inget med Dumpen att göra.
Citera
2022-02-26, 09:11
Medlem
@MarkBigBone

Helt chockerande att så fort en snubbe är smart nog att inte under de första 30 sekunderna av en chatt erkänna att han är pedofil, så får han plötsligt "the benefit of a doubt"...?

Framförallt i Dumpens kommentarsfält, men även här (!) tvekar folk om huruvida han verkligen var intresserad av fyraåringen. Obegripligt hur lätt folk låter sig manipuleras?

Jag gör två gissningar: han är relativt väl känd och omtyckt. Och han är pedofil.
Citera
2022-02-26, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrie.Mathison
@MarkBigBone

Helt chockerande att så fort en snubbe är smart nog att inte under de första 30 sekunderna av en chatt erkänna att han är pedofil, så får han plötsligt "the benefit of a doubt"...?

Framförallt i Dumpens kommentarsfält, men även här (!) tvekar folk om huruvida han verkligen var intresserad av fyraåringen. Obegripligt hur lätt folk låter sig manipuleras?

Jag gör två gissningar: han är relativt väl känd och omtyckt. Och han är pedofil.
Bara för att inte du kan se det problematiska i just denna konfrontationen betyder det inte att folk vet vem han är eller tycker om honom/försvarar det han skrivit etc.

Normalt funtade människor tycker helt enkelt att det är bra att denna extrema typ av brottsprovokation är förbjudet i Sverige. Det gör oss inte till pedofilkramare.
Citera
2022-02-26, 10:29
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Dick. Han med hunden.

Drogproblematik och depression. Har nog inget med Dumpen att göra.

Självmordet lär säkerligen ha en hel del att göra med uthängningen. Det finns grader av depression. Om vi spekulerar att han var deprimerad (trådsanning?) så minskade inte uthängningningen den direkt, snarare tvärtom. Om han inte var deprimerad innan så lär säkerligen uthängningen gjort honom det.
Citera
2022-02-26, 10:31
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Självmordet lär säkerligen ha en hel del att göra med uthängningen. Det finns grader av depression. Om vi spekulerar att han var deprimerad (trådsanning?) så minskade inte uthängningningen den direkt, snarare tvärtom. Om han inte var deprimerad innan så lär säkerligen uthängningen gjort honom det.

Men vad är det ens egentligen att diskutera. En gubbe som ville knuila ett barn hängdes ut. Han tog livet av sig. Universum går knappast under av det.
Citera
2022-02-26, 10:31
Medlem
Jag kan se en rad problematiska aspekter av Dumpens arbetssätt. Av den anledningen har jag heller till exempel aldrig stöttat dom med donationer.

Gränsen för vad som är en brottsprovokation (räknas det ens som det ifall det är en privatperson som genomför den..?) är tämligen låg ifall detta skulle vara en brottsprovokation...

Känns mer tveksamt att vara en offensiv 14-åring i så fall... Även om jag personligen har svårt att fatta hur någon ens hamnar i den sörjan, provokation eller inte... 😝
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in