Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-26, 02:09
Medlem
Manissas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Jag har sett nån skriva likadant.
Var en dokumentär där ryssar våldtog barnfamiljer under krig.

Ungefär som att det är okej. Tycker du det?

Att rättfärdiga sin handling genom att hänvisa att någon annan utförde samma handling & därför är ens egna handling helt okej, eller mindre dålig. Denna typ av argumentation enbart ett billigt försvar som svaga individer utan sunda logiska argument använder för att undkomma ansvarsskyldighet för sina egna handlingar.

USA invanderade blablabla land. Därför är det helt okej att Ryssland gör det? & sen är det ännu mera okej för Kina att invadera Taiwan, Nu är det ännu ännu mera okej för Ryssland att invadera Sverige. Nej det är inte så ansvar för sina egna handlingar fungerar.Patetiskt.
Senast redigerad av Manissa 2022-02-26 kl. 02:12.
Citera
2022-02-26, 02:09
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Den bilen som blev överkörd var bara en vanlig civil bil.

För man måste köra pansarvagnar när man gör operationella insatser eller? Tror du på riktigt de inte har "specialkommandon" och diverse terrorister som går deras ärenden som kör civila bilar?
Citera
2022-02-26, 02:11
Medlem
Har följ live webcams sedan detta bröt ut och kan säga att jag inte någon gång hört så hårda strider som man hör från Kiev just nu. Det är något stort på gång (tyvärr).
Många män och kvinnor som kommer få sätta livet inatt.. Förjävligt, allt för att en fitta vid namn Putin vill kontrollera hela Ukrainska folket.

Börjar fundera över hur man kommer minnas det här kriget i framtiden, jag känner redan nu att SVEKET från NATO är det man kommer minnas. Jag kommer INTE ha höga tankar kring NATO. Hade velat se hårdare ingripande, inte bara "sanktioner" som inte påverkar Ryssland för FEM ÖRE under strid.
Citera
Medlem
"NBC says Kazakhstan declined to join Russia’s war in Ukraine"
https://mobile.twitter.com/IAPonomarenko/status/1497378325190393859

Går inte bra för Putin nu.
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Läser du inte tråden? det har redan debunkats

Har du sett videon? Om inte rekommendera jag dig att göra det... personbilen kommer en bra stund efter bakhållet... och tanken kommer en liten stund efter och kör rakt över...

Vad skulle personen i bilen ha med saken att göra enligt dig?
Citera
2022-02-26, 02:12
Medlem
t.bundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
För man måste köra pansarvagnar när man gör operationella insatser eller? Tror du på riktigt de inte har "specialkommandon" och diverse terrorister som går deras ärenden som kör civila bilar?

Putin hade ju en lista med folk som skulle bort, har du listan?
Citera
Medlem
klart hetaste bombningarna jag har hört från live. det är igång på allvar nu i kiev.
Citera
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommieHunter1
Enligt FN

Enligt ryssarna har 0 av deras dött. Hoppas de där FN-siffrorna är kraftigt överdrivna.
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratSkeppet
Ser det illa ut så är det "infiltratörer? Jo, tjena...
Å ena sidan ser du en ukrainare begå ett solklart krigsbrott som avrättar en annan ukrainsk soldat. Men å andra sidan är det super-människor som på långt avstånd kan identifiera ryska infiltratörer som kör av vägen?
Varför skulle ett luftvärnssystem ägna sig åt förföljelse? Dessutom är det ett annat fordon, troligen av samma typ, som passerar innan dess.

Ja tror du inte på filmen så får du väl ringa ukrainska armén och fråga. Eller fortsätta och ställa meningslösa frågor som inte leder någon vart.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killer2142
Men vafan skärp er, klart han inte kommer att använda nukes wtf.
Varför är det så klart ?
Tycker de mesta är rätt så jävla oklart, som det alltid är med krig.
Citera
Medlem
passports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjILY
Vad farao snackar du om?

"Ser ryssen"? Vem fan har snackat om ryssen? Om du är ett sånt dreglande mähä att du inte ens förstår att DU svarade på ett inlägg från "Blondins" som länkade till ett amerikanskt militärt tankplan, en KC-135 Stratotanker, och att jag påtalar att det är plan från NATO vi talar om så begriper jag inte hur man ska kunna få dig att begripa ett skvatt. Speciellt inte när du själv skrev:
...så vem i helvete har skrivit något om "se ryssen på milsavstånd"?

Ryssarna flyger i allmänhet UTAN transponder (fast inte alltid, man kunde faktiskt följa en del av deras fåniga luftlandsättningsförsök igår, från starten i Pskov), men vi talar inte om Ryssland. Och än mindre om Putin och vad någon som "läst en bok om Putin under 2000-tal" har att säga om att följa NATO-tankplan i civilt och fredat luftrum...

Kan du knipa käft nu? Du är överbevisad, nedsablad och totalt bortgjord. Dina försök att blanda bort korten genom att dra in massa annat i diskussionen fungerade inte, och det kommer inte fungera i framtiden heller. Jag antar att du är någon form av rysstroll, ni har ju i allmänhet tomtar på loftet.

Som sagt, du är överbevisad: https://globe.adsbexchange.com/?icao=ae037e
Edit: Flera nonsensinlägg av dig i denna anda, kommer bara tas bort, ska jag tillse. Ta till vettiga argument eller håll truten.

Du måste blanda in mig med andra i den här diskussionen. Du verkar väldigt arg!?

Jag själv är väldigt anti Ryssland och pro kapitalism och väst! Eller har jag citerat fel kanske?
Citera
2022-02-26, 02:13
Medlem
Video: https://mobile.twitter.com/BNONews/status/1497378948602286081

Smäller verkligen ordentligt i Kiev just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in